Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

JADI DEDALU JUGA KE ? NANTI JANGAN GADOH YEK ?

BUKAN KE LEBIH BAIK BUBAR SAHAJA BERSATU DAN MASUK PKR ! ITU LEBIH SELAMAT. KEBETULAM PAS MASIH ADA PERTALIAN DENGAN PKR,  SOAL JUMLAH KERUSI BOLEH BINCANG. SEMENTARA PAS KENA CATUR BALIK KEDUDUKANNYA DENGAN PKR. ATAU YANG LEBIH BAIK JIKA PAS TARIK DIRI SAHAJA DARI BERHUBUNG DENGAN PKR ? KE ? ATAU MACAM MANA ? NAMPAKNYA ADA SEMACAM PERANGKAP STRATIGIK POLITIK  DISITU  ?

JIKA DISEBABKAN BARU MAKA PAN JUGA PERLU MENGGUNAKAN LAMBANG DAP, AMCAM OK KE ? SENANG NAIK ROKET, BOLEH FREE KOT ! - Pak Karamu

Sokong Bersatu tanding PRU14 guna logo PKR
Nik Nazmi
Nik Nazmi
SHAH ALAM - Angkatan Muda Keadilan (AMK) menyambut baik cadangan Ahli Parlimen Gopeng agar Pakatan Harapan dan Bersatu menggunakan logo PKR sebagai simbol bersama pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) kelak.

Ketuanya, Nik Nazmi Nik Ahmad berkata, ini berikutan Pakatan Harapan sendiri dan Bersatu merupakan entiti politik yang boleh dianggap baharu.

“Penggunaan logo PKR adalah kritikal kerana ia merupakan logo yang paling mudah diterima serta membolehkan rakyat memilih sebuah alternatif yang dikenali.

“Selain itu, simbol Keadilan serta ideologi parti ini melambangkan kepelbagaian di dalam masyarakat Malaysia,” katanya dalam satu kenyataan media, hari ini.

Sementara itu, cadangan menggunakan satu logo itu turut mendapat sokongan dari pemimpin lain seperti bekas Setiausaha Agung Parti Sosialis Malaysia (PSM), S.Arutchelvan dan juga Naib Presiden Bersatu, Datuk Seri Mukhriz Mahathir.

Tambahnya lagi, penggunaan satu logo itu penting kerana rakyat perlu diyakinkan bahawa Pakatan Harapan dan Bersatu adalah satu kerjasama politik yang mantap.

“Matlamat gabungan ini adalah untuk menyelamatkan negara ini daripada kerakusan pentadbiran Barisan Nasional (BN) dan membentuk masa depan Malaysia yang lebih baik.

“Oleh itu, kita harus jelas dengan teras ini dan bekerjasama untuk meyakinkan rakyat bahawa kita boleh mendapatkan konsensus ini,” katanya lagi.

9 orang berkata:

Anonymous said...

Ingat org umno nak undi pas ker?
Pijak kepala pas ada la

Anonymous said...

Sejak duduk berganding tangan dgn najib tu, bukan main bongkak lagi.


Tahniah 3 penjuru.

Lan said...

Sebagai ahli Pas gua bingung. Dulu Pas sampai nak bagi ahli DAP guna lambang PAS. Sekarang ni bila Bersatu nak guna lambang PKR ke siapa ke PAS dah meroyan . Payah bila Ulamak dah SEMAK

Anonymous said...

Orang yg nak kalah selalunya akan bersikap sombong dan bongkak. Sifat itu digunakan utk melindungi kelemahan mereka. Seperti selalu juga, mereka akan jatuh dgn cara yg paling hina.

Kita tunggu shj kejatuhan pas selepas lebih 20 tahun gemilang di bawah pimpinan arwah nik aziz.

Anonymous said...

Di kelantan, kita percaya parti yg dipuja2 oleh hadi dan kepimpinan pas iaitu umno akan mengambilalih pentadbiran. Ketika itu mereka akan tersenyum sinis melihat kebodohan hadi dan kepimpinan pas yg lain kerana terlalu mudah untuk diperdaya.

Percayalah...

Hamba Allah said...

In sha Allah...PAS akan dipelihara oleh ALLAH dari segala anasir jahat

Anonymous said...

PAS pelacur agama.

Heni Herbal said...

Every day the website is always providing the latest information thanks a lot.
Ovary Nutrition Capsule Green World
Brain Care Capsule Green World
Bahaya Minum Air Soda Dicampur Dengan Susu
Lecithin Softgel Green World
Obat Herbal Gagal Ginjal Kronis

Anonymous said...

KALAU TAK ADA PAS DALAM GABUNGAN PEMBANGKANG, GERENTI TAK GADOH PUNYA. YG SUKA GADUH2 TIKAM BELAKANG BEREBUT JAWATAN NI PAS JER.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.