Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

RASANYA PRU 14 PKR BANYAK MASALAH KERUSI UNTUK MENANG !

SAH, SAH, PKR BOLEH BAGI BERSATU KERUSI, TAPI TAK DAPAT BAGI KERUSI PADA PAN, PAN KALAU NAK KERUSI MINTA SAMA DAP
 Pak Karamu
 
 
 
Agihan kerusi pembangkang kritikal
politik
- Gambar Hiasan

SHAH ALAM - Pakatan pilihan raya atau pengagihan kerusi dalam pilihan raya oleh pakatan pembangkang sangat kritikal dalam merealisasikan strategi satu lawan satu.

Penganalisis politik Universiti Putra Malaysia (UPM), Prof Madya Mohd Izani Mohd Zain berkata, berdasarkan PRU 2008 dan 2013, berlaku pertembungan tiga penjuru apabila parti pembangkang gagal capai kata sepakat untuk meletakkan seorang calon melawan BN. 
  
"Apa yang dicadangkan oleh Timbalan Presiden PKR itu adalah satu tindakan politik yang berjiwa besar. Cuma isunya, parti politik mana yang sanggup mengorbankan kerusi mereka kepada Bersatu?

"Jika ya diberi kepada Bersatu, pastinya fokus parti itu (Bersatu) kepada kawasan majoriti Melayu, sedangkan kawasan Melayu biasanya kawasan Pas," katanya. 
  
Mohd Izani berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali yang menyatakan kesediaan PKR untuk berunding memberi laluan kepada Bersatu dalam soal pembahagian kerusi pada PRU14.

Bagi Pensyarah Kanan Hal Ehwal Politik dan Antarabangsa, Pusat Pengajian Antarabangsa Universiti Utara Malaysia (UUM) Md Shukri Shuib pula, beliau berpendapat, PKR sebenarnya diancam kepupusan dan kemusnahan kerana kerusi mereka (PKR) berpotensi dalam pertembungan tiga penjuru antara BN, Pas dan PKR.

"PKR sedar tanpa kerjasama dengan Bersatu dan sokongan kumpulan pro Tun Dr Mahathir Mohamad, mereka terancam akibat digugat oleh Pas yang mahukan pertembungan pelbagai penjuru.

"Lagipun, kebanyakan pemimpin kanannya (PKR) daripada kalangan bekas orang Umno dan Bersatu pun sama, jadi pemupukan kerjasama PKR dan Bersatu lebih mudah. Apa yang Azmin katakan itu petanda toleransi supaya, baik PKR mengalah, paling kurang kerusi mereka mungkin dapat diselamatkan," katanya.

2 orang berkata:

Unknown said...

ASS..WR.WB.SAYA PAK ALERSKY TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH


NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208)


BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
angka;GHOIB: singapura

angka;GHOIB: hongkong

angka;GHOIB; malaysia

angka;GHOIB; toto magnum

angka”GHOIB; laos…

angka”GHOIB; macau

angka”GHOIB; sidney

angka”GHOIB: vietnam

angka”GHOIB: korea

angka”GHOIB: brunei

angka”GHOIB: china

angka”GHOIB: thailand

ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D
0823-9177-2208
saya pak alresky posisi sekarang di malaysia
bekerja sebagai BURU BANGUNAN gaji tidak

Anonymous said...

kene kuat lagi buat fatwa2 baru la kalo nak menang..hehehe

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.