Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KALAU TAK BETUL SAMAN JE ! KALAU BETUL, ADUUUYAI, MENGAIBKAN !

ASALKAN DATANG DARI LUBUK NI MESTI ADA CERITA MENGAIBKAN, HANGPA TAK DA MORALKAH CERITA BENDA NI, ATAU ADAKAH BILA DATANG DARI LUBUK NI DEPA BUAT KERJA NI MACAM RUTIN JE ? - Pak Karamu 

'Tuduhan skandal seks lumrah politik'



 'Tuduhan skandal seks lumrah politik'
Skandal seks mengaitkan Anina muncul di dalam blog dan media sosial.




SHAH ALAM - Ketua Srikandi Bersatu, Anina Saadudin menganggap skandal seks yang dikaitkan dengannya sebagai lumrah kehidupan ahli politik.

Menurutnya, apa yang lebih penting adalah kepercayaan orang sekeliling yang rapat dengannya sebelum bergelar ahli politik.

“Skandal seks yang dikaitkan dengan saya adalah salah satu lumrah dalam kehidupan ahli politik Malaysia.

“Saya didatangi seorang anak murid dan mengucapkan tahniah kepada saya. Saya tanyakan kenapa? Beliau menjawab: “sekarang pensyarah saya telah sah menjadi ahli politik Malaysia kerana sudah dipalit skandal seks.

“Saya kira bekas anak murid saya yang mengenali saya bertahun-tahun dan kini ahli perniagaan berjaya ini, lebih memahami keperibadian saya dari khalayak politik yang baru mengenali saya sejak setahun lebih.

“Apa yang penting bagi saya, kepercayaan anak-anak, ahli keluarga, anak-anak murid dan sahabat yang sentiasa mengambil berat tentang perihal saya sejak dahulu, yakni sebelum saya bergelar seorang ahli politik,” katanya.

Anina mengulas tuduhan skandal seks terhadapnya.

Beberapa laman web didapati menyebarkan transkrip perbualan WhatsApp lucah didakwa melibatkan Anina bersama seorang lelaki.

Anina berkata, sebagai ketua srikandi, beliau bersedia dengan cabaran dan dugaan bakal ditempuhi.

“Saya menerima jawatan ini dengan penuh tanggungjawab dan sedar amanah ini bakal dipersoalkan sesudah matinya saya.

“Memimpin satu bala tentera sayap wanita sebuah parti ditunjangi Tun Dr Mahathir (Mohamad) adalah penghormatan besar bagi saya, namun lebih besar dari itu, tanggungjawab ini menuntut pengorbanan jiwa dan raga bukan hanya saya seorang, malah anak-anak, keluarga besar saya, beribu anak murid yang sayangkan saya di seluruh negara serta sahabat-sahabat terdekat saya,” katanya.

22 orang berkata:

Anonymous said...

jual agama demi cinta kat abg lim baru ada moral ye?hehehe

Anonymous said...

pikul kek besday sambut kat umah karpal singh ialah manifestasi lambang cinta pas kepada parti abg lim yg amat romantik hehehe..
tapi maulud nabi saw jgn sambut,bid'ah kata pas hihihi..abg lim menyeksa batin pas dgn membiarkan pas tanpa dipujuk..pas syg abg lim,kalo x syg x kan pas stay kat selangor hahahaha

Anonymous said...

bukankah islam mengajar kita supaya menutup aib orang lain.. bukan menyebarkannya?

Anonymous said...

Rm90juta apa kes? Bila nak saman?

Anonymous said...

tutup kes dah tu..kes kat pehak dia sume tutup sebab halal,kes kat pehak ko baru bukak sebab x pasti halal..
kalo abg lim pujuk pas baru ape kes kat pehak ko pun jadi halal pas backup ko t hehehehe

Anonymous said...

Emak kau beli apa kat bangla tu? Beli air ke??

Anonymous said...

Kluar umbo mesti kena fitnah sek. Keluar pas kena barua.

Anonymous said...

Itu islam ajaran nabi.
Ni islam ajaran lebai al boyoti.

Anonymous said...

Nanti picah lobang.
Sbb tu x saman

Anonymous said...

Sama je dgn abg jib.
Tarak kes.
Tapi fbi tgh cari.
Klu ads pluang x bole lati.

Anonymous said...

Pakharamu....
Kalu bengap tu duduk diam2.

Anonymous said...

Hari sabtu.

Anonymous said...

yela 2x5 hehe..tp wat masa ni najib untung pas backup..ko tggu la abg lim pujuk pas t kalo ada jeki..

Anonymous said...

anon 253
x sampai hehe

Anonymous said...

kalo umno fitnah seks amek kes spender putih wat teladan..muka sama tapi cakap kaler spender x sama..tutup kes hehe

Lan said...

Bab ni x nak guna hudud pulak ....bawah RUU355 saman2 aje ke????

Anonymous said...

Pakkaramu sibok pasal kupang minah tu apa hal? Tak payah sibok la pakkaramu. Jaga bincat anak bini ko tu. Jangan sampai kena sedut bangla pulak nanti.
Heeeeee

Anonymous said...

Satu je beza. Abam lim tak bodo mcm abam adi. Abam adi asik kena kencin je

Anonymous said...

Tah bila nak saman tah? Kot takut sr saman balik 100 juta!!

Anonymous said...

Pas sudah serah surat untuk saman pd 15 dis. Insyaallah kebenaran dpt ditegakkan dan akan tutup mulut tokong pandap

Anonymous said...

Elehhhh..baru je hantar surat tunjuk sebab dah mcm hebat sgt. Surat tu dia masuk kat bakul sampah jer..tak pun mat saleh tu buat lap berak. Heeeee

Hamba Allah said...

Tu langkah pertama..dulu PAS xbuat apa ampa hegeh2 suruh saman bila PAS htr surat ampa ckp kot lain...ada saja xkena dgn anjing2 dap ni..lps ni jgn cipta fitnah kot lain sudah la

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.