Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADA YANG KATA FAIZ TU AHLI PARTI AMANAH

 JIKA FAIZ TU AHLI AMANAH MAKA ITULAH GAMBARAN SIKAP PARTI ITU YANG SEBENARNYA, DAN RAKYAT TERMAKLUM SAHAJALAH DENGAN PERANGAI AHLI PARTI TERSEBUT, DIHARAP FAIZ BUKAN DARI AHLI PARTI PAN YANG MENCERCA  YANG DIPERTUAN AGONG BERIBADAT - Pak Karamu
Kenyataan hina Agong amat dikesali



Kenyataan hina Agong amat dikesali
Mohamed (dua, kanan) bersama ahli jawatankuasa Persatuan Muslim India Kelantan turut berkumpul ketika perarakan Sultan Muhammad V berangkat ke Kuala Lumpur minggu lalu.


KOTA BHARU - Persatuan Muslim India Kelantan kesal dengan tindakan seorang individu yang didakwa menghina Yang di-Pertuan Agong, Sultan Muhammad V melalui Facebook.

Pengerusinya, Mohamed Sultan Oli Mohamed berkata, sepatutnya perbuatan Sultan Muhammad V yang melakukan ibadat seharusnya dipuji kerana ia secara tidak langsung membawa satu mesej yang menjadi contoh besar kepada rakyat.

“Tingkah laku Sultan Muhammad V ini menjadi perhatian sehingga mendapat pujian rakyat. Kita seharusnya bersyukur mempunyai sultan yang cintakan agama,” katanya.

Menurutnya, rakyat Kelantan terharu dengan semangat dan istiqamah tuanku sepertimana baginda lakukan ketika berada di Kelantan.

“Individu yang mengeluarkan kenyataan itu seharusnya berfikir panjang dan melihat dari sudut yang lebih luas sebelum membuat kenyataan itu,” katanya.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Dulu anak buah hj dol siap tido kat jln raya kuala kangsar masa kes pas kena tarik mb.


Bole plak.
Tak keterlaluan?
Oooo mungkin masa tu tgh sayang kat abang lim yer...

Anonymous said...

Lebai...bagi sotong sekilo..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.