Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BILA PRINSIP PAN DILAKSANAKAN ? NI ISKANDAR ABDUL SAMAD KENA JAWAB

HAAA ! PERTUKARAN KERUSI SATU PERANGKAP ?
 -Pak Karamu-


Amanah tak akan ambil kerusi PKR
Salahuddin Ayub
Salahuddin Ayub
PUTRAJAYA - Timbalan Presiden Amanah menegaskan bahawa parti itu tidak akan bertanding mana-mana kerusi PKR.

Menurut Salahuddin Ayub, PKR merupakan rakan mereka dalam Pakatan Harapan dan perkara itu tidak mungkin berlaku.

"Makanya saya jamin bahawa Amanah tidak akan bertanding dalam mana-mana kerusi PKR kerana parti itu adalah rakan kami," katanya.

Terdahulu, Pengarah Komunikasi Amanah, Khalid Samad dipetik sebagai berkata, parti itu mahu bertanding di 40 kerusi Parlimen, termasuk milik PKR dan Pas pada PRU depan.

Tambahnya lagi, dalam perbincangan mereka sebelum ini kemungkinan besar akan ada pertukaran kerusi.

"Dari apa yang dibincangkan mungkin Amanah boleh ambil kerusi baru atau buat pertukaran kerusi dengan PKR.

"Namun, sudah menjadi prinsip parti ini untuk tidak mengambil kerusi rakan kita dalam mana-mana pertandingan," katanya lagi.

15 orang berkata:

Anonymous said...

Ehh....mana dorang yg suka komen kutuk2 dlm ni ...sunyi je ari ni....meting skolah nak buka ke...he he he

Anonymous said...

Mana ada ambik kerusi pkr? Ambik kerusi pas ada la

Anonymous said...

Dia org gi tangkap sotong kot.. sotong tgh banyak ni

Anonymous said...

Tgh buat sotong kering la

Anonymous said...

Pakaramu ingat pan ni mcm pas ker?? Pas lain la. Pemohong besar. Kerusi pkr & gang pun dia sapu masa pru13. Sampai 7 kerusi plak turr

Anonymous said...

janji x menjilat tokong....uwekkkk

Anonymous said...

apa2 hal berkaitan org islam...pastikan dap lulus dulu

Anonymous said...

Dah tanya Abang Lim ke? Kik222

Anonymous said...

Lapar kerusi benar nampaknya. Silap2 tak menang satu kerusi pun. Baling mic cukuplah...jgn baling kerusi.

Anonymous said...

Ye lah mcm yg Pas selangor buat skrg menjilat tokong..tkde maruah. Berambuslah dari selangor cepat2.

Anonymous said...

Jilat syiah tak apa

Anonymous said...

Takut ke kerusi pas kelantan pan ambik??
Kih222

Anonymous said...

Ayotolola ali kata wokey, suma sudah wokey..kik222

Anonymous said...

Baling pil kuda, sembunyi tangan.kik222

Anonymous said...

Baling sotong kering kat muka dia. Kik222

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.