Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAN MEMANG BANYAK MASALAH ?

JALAN PENYELESAIAN IALAH BUBAR PAN MASUK DAP ATAU PKR - Pak Karaamu 

 

19 Dec 2016

Selepas Mazlan Aliman Bankrap, PKR X Perlukan PAN Di Selangor???


Umum tahu bahawa Mazlan Alimin baru2 ini sudah diistiharkan bankrap.....

PR X bantu  pun beliau.....

Sebelum ini PAS siang2 lagi dah kata, dengan DAP dan PAN dalam PR mereka lebih rela bertanding 3 penjuru.....

Sekarang ni....PKR pula dilihat X mahukan PAN bertanding di Selangor.....Mahukan PAN diserap dalam PKR..... X ada chance nak bertanding lah..... :)

Nampaknya nasib PAN seperti melukut ditepi gantang aje.....

Bubar aje lah.....

5 orang berkata:

Anonymous said...

Ambik berita dari Agendadaily? Boleh percaya kah? Atau memang sudah berkawan maka semua cerita agendadaily sudah boleh diterima pakai....

Unknown said...

Apa punya bangang pak karamu kaki fitnah nie... agenda daily nie pro umno. Kau dah jadi barua umno ke pak karamu.. dunia dah hampir kiamat... apa yg kau buat melaga- lagakan org nie... amalan kau dah cukup ke????? Dah guarantee masuk syurga ke???? Tak takut azab Allah Taala ke????

Anonymous said...

Org pas dah x baca harakah. Org pas dah tukar agenda daily. Patut la harakah dan nyawa2 ikang...

Lan said...

Ni jadi nya bila Puak PAS percaya Agendadaily

Unknown said...

SILA BACA!!!! SILA BACA!!!! SILA BACA!!!! SILA BACA!!!!

Hey Guys !!! Sangat gembira saya mendapat saya dari Mike Fisher. Kad ATM kosong saya boleh mengeluarkan $ 2,000 setiap hari. Saya mendapatnya dari minggu lalu dan sekarang saya mempunyai $ 14,000 secara percuma. ATM kosong mengeluarkan wang dari mana-mana mesin ATM dan tidak ada nama di atasnya, ia tidak dapat dikesan dan kini saya mempunyai wang untuk perniagaan dan wang yang cukup untuk saya dan keluarga saya untuk hidup. Saya sangat gembira saya bertemu Mike Fisher kerana saya bertemu dua orang di hadapannya dan mereka mengambil wang saya tanpa mengetahui bahawa mereka adalah penipuan. Tetapi saya gembira sekarang. Mike Fisher menghantar kad melalui DHL dan saya mendapatnya dalam masa dua hari. Dapatkan kad anda sendiri dari dia sekarang dia tidak seperti penipu lain berpura-pura mempunyai kad ATM, Dia memberikannya secara percuma untuk membantu orang walaupun ia menyalahi undang-undang tetapi ia banyak membantu dan tidak ada yang pernah ditangkap. Saya bersyukur kepada Mike Fisher kerana dia mengubah kisah saya secara tiba-tiba. Kad ini berfungsi di semua negara kecuali, Mali dan Nigeria. Alamat e-mel Mike Fisher adalah atmhacker243@yahoo.com
WhatsApp +1 (512) 975-3897

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.