Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADA PARTI BARU DARI SERPIHAN DAP NAK CUBA NASIB

PARTI SERPIHAN DAP NAK LAWAN DAP - Pak Karamu
PRU14: PAP bertanding di Selangor
Zulkifli Mohd Noor
Zulkifli

SEPANG - Parti Alternatif Rakyat (PAP) mengesahkan akan bertanding di sekurang-kurangnya lapan kerusi Parlimen dan 34 kerusi Dun di Selangor pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) nanti.

Presiden PAP, Zulkifli Mohd Noor berkata, parti berbilang kaum itu telah dan sedang mengenal pasti pemimpin berkaliber termasuk dalam kalangan generasi muda dan wanita untuk diletakkan sebagai calon.

"PAP mahu menampilkan kepimpinan yang sederhana dan cara berkempen yang bersih dengan kedudukan kewangan yang seimbang dan kita juga tidak mahu terlalu yakin.

"Isu yang akan difokuskan pada PRU14 nanti termasuk isu di peringkat nasional dan tempatan antaranya isu perumahan dan pendidikan," katanya dalam sidang media, di sini hari ini.

PAP yang mendapat kelulusan Pendaftar Pertubuhan (ROS) pada 30 Oktober 2015, ditubuhkan oleh bekas anggota DAP susulan krisis dalaman dan kepimpinan parti itu.    

Sebelum ini, PAP turut mengumumkan akan bertanding di semua kerusi Parlimen dan Dun di Pulau Pinang pada PRU14 nanti.

Dalam pada itu, Zulkifli yang juga bekas naib pengerusi DAP berkata, partinya menjangkakan Pakatan Harapan akan berkubur sebelum PRU14 kerana isu pembahagian kerusi.

"Kerjasama DAP dengan PAN (Parti Amanah Negara) hanyalah sebahagian usaha untuk menarik sokongan orang Melayu kerana DAP tidak lagi mendapat sokongan apabila menganaktirikan anggota kaum Melayu.

"Kerusi mana yang DAP nak beri kepada PAN? Saya sebagai naib pengerusi dulu pun tak dapat jadi calon sebaliknya diberikan kepada calon kaum Cina yang tidak berpengalaman," katanya.

Selain itu, katanya jika DAP bertanding pada PRU14, ia boleh dicabar dari sudut perundangan kerana Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP masih belum diiktiraf RoS. - Bernama

5 orang berkata:

Anonymous said...

Parti serpihan pas yg telah dibaruakan oleh pas iaitu pan akan bertanding di kelantan dan suma kerusi pas.

Anonymous said...

Ini negara demokrasi, letaklah calon mana pun. Ok jer.

Anonymous said...

Pas pun boleh tambah kerusi. Seluruh msia pun ok jer

Unknown said...

ASS..WR.WB.SAYA PAK ALERSKY TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH


NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208)


BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
angka;GHOIB: singapura

angka;GHOIB: hongkong

angka;GHOIB; malaysia

angka;GHOIB; toto magnum

angka”GHOIB; laos…

angka”GHOIB; macau

angka”GHOIB; sidney

angka”GHOIB: vietnam

angka”GHOIB: korea

angka”GHOIB: brunei

angka”GHOIB: china

angka”GHOIB: thailand

ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D
0823-9177-2208
saya pak alresky posisi sekarang di malaysia
bekerja sebagai BURU BANGUNAN gaji tidak

Unknown said...

vibram fivefingers
nike air zoom
nike dunks
yeezy boost 350
lacoste online shop
yeezy boost 350
pandora jewelry
reebok outlet
true religion outlet
michael kors outlet online

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.