Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MENYINGA LA MAHADIR KUTY

Umno-Pas sepentas zahir kematangan politik
Umno-Pas
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada Himpunan Solidariti Ummah Untuk Rohingya di Stadium Titiwangsa
 
KUALA LUMPUR - Kesepakatan Umno dan Pas berada di 'pentas' sama memperjuangkan isu kemanusiaan etnik Rohingya di Myanmar semalam menunjukkan kematangan berpolitik dengan mengetepikan perbezaan fahaman bagi isu-isu yang melibatkan umat Islam.    

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki berkata, kerjasama itu hanya berlandaskan isu kemanusiaan yang menjurus ke arah kebaikan.    

"Ini memberikan mesej kepada rakyat bahawa kita harus matang dalam berpolitik," katanya ketika di temui pemberita di lobi Parlimen di sini hari, ini.


Himpunan aman solidariti di Stadium Titiwangsa itu dihadiri Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, selain turut dihadiri Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, Menteri Luar Datuk Seri Anifah Aman, kepimpinan Umno dan Pas serta lebih 20,000 hadirin termasuk etnik Rohingya yang berada di Malaysia.

Himpunan aman solidariti itu bagi menzahirkan keprihatinan masyarakat Malaysia terhadap kekejaman yang dilakukan ke atas etnik Rohingya di Myanmar, terutama di perkampungan Rohingya di Rakhine. - Bernama

3 orang berkata:

Anonymous said...

Najib ada kuasa.
Najib mesti hantar mynmar2 di malysiA ni balik negara mereka.
Halau bangsat2 Myanmar tu.
Kita tidak perlu bangsa pembunuh di mesia.
Halau mereka balik!!!!!!!!

Anonymous said...

Bagi senjata kat najib dan hadi bersama walaun2 mrk gi berjihad selamatkan umat Iskam rohingya lg bagus dari terpekik terlolong kt stadium. habuk pun tarak..

Lebih ramai pemimpin yg dtg dari ahli2 parti masing2. Signal dari Allah.. parti jual agama dan bangsa ini semakin mereput tunggu tarikh luput.

Heni Herbal said...

Every day the website is always providing the latest information thanks a lot.
Ovary Nutrition Capsule Green World
Brain Care Capsule Green World
Bahaya Minum Air Soda Dicampur Dengan Susu
Lecithin Softgel Green World
Obat Herbal Gagal Ginjal Kronis

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.