Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SAKIT JUGA BERJUANG DIDALAM POLITIK NIH !

BERSATU HANYA BOLEH MINTA PADA PKR DAN DAP KERUSI UNTUKNYA BERTANDING PRU 14. ATAU BERSATU  TERUS BERTANDING SEMUA KERUSI PADA PRU 14, SEMENTARA ITU BERSATU TAK BOLEH MINTA PAN KERUSI SEBAB PAN JUGA TAK DE KERUSI, KERUSI YANG ADA PADA PAN TU PAS YANG PUNYA, PAN MANA ADA KERUSI, SAMA LA MACAM BERSATU, KERUSI YANG ADA TU UMNO YANG PUNYA,  PAS MUNGKIN BOLEH BAGI BERSATU KERUSI YANG DIA BAGI PINJAM PADA PKR, ITUPUN JIKA BERSATU PUTUSKAN HUBUNGANNYA DENGAN PAKATAN HARAPAN -Pak Karamu                                                                                                                                       
 
 
Bukan muafakat kalau tak beri Bersatu kerusi
Muhyiddin
Muhyiddin. - Foto Sinar Harian oleh: MOHD HALIM ABDUL WAHID

PETALING JAYA - Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) berharap ketika-ketiga parti dalam Pakatan Harapan akan bekerjasama memberikan kerusi pada PRU nanti.

Presiden Bersatu, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, muafakat kerjasama antara Bersatu dan Pakatan Harapan tidak akan berhasil sekiranya kerusi tidak diberi kepada Bersatu.

"Sebagai parti baru, kami ingatkan yang kami belum ada kerusi lagi, jadi kami mahu minta kawan-kawan (DAP, PKR dan Amanah) untuk menyumbangkan kerusi.

"Tidak ke mana muafakat di sini kalau rakan-rakan kita hanya membantu dari segi moral," katanya dalam sidang media, di sini, semalam.

Masing-masing menandatangani enam dokumen bersama dalam Perjanjian Kerjasama Pakatan Harapan dengan Bersatu.

Persetujuan itu ditandatangani dalam mesyuarat rasmi pertama antara Pakatan Harapan dan Bersatu.

"Sebagaimana yang disebut dalam perjanjian, kami akan adakan rundingan dan semua pihak akan terlibat untuk mengadakan perbincangan pokok.

"Apa yang kita persetujui dalam perjanjian itu adalah kebolehmenangan dan kalau itulah yang menjadi asas, maka kita harap kita akan sampai ke tahap di mana semua pihak akan berpuas hati," kata Muhyiddin lagi.

5 orang berkata:

Anonymous said...

Dap maha hebat bg pan itu x akan bg kerusi pd maha zalim.kerusi paspun meteka suruh budak hingus oren mereka pan tahaluf say yes mereka itu bolot.mereka x akan puas hati sehingga dpt selesa jd ketua n pandir selamanya jd budak mereka.

Anonymous said...

Pas sediakan saja calun utk tempat yg rasa boleh mng x kira la tempat sapa.asal budak hingus oren serang kita sj semua org akan kena serang.kita bkn suka nak berperang sesama pembangkang tp jika budak hingus nak say yes sgt pd dap kita tak ada pilihan.salahkan org yg masuk kawasan kita.ph n bersatu jaga kawasan mereka. Sudah dikata bunga reflesia akan telan budak hingus.apakah dap yg dipuja puji itu akan menolong.samalah kita tengok.satu hal yg mudah serang tempat org tempat kita ikut akan kena serang.

Anonymous said...

Parti Angkuh Semalaysia..PAS

Anonymous said...

Dalam keadaan macam.ini. pas paling selamat. Pas boleh bertanding sebannyak mana yg dia mahu. Ph dan bersatu berebut kerusi mcam dubuk melahap bangkai. Insya Allah Pas akan berjaya.

Lan said...

PAS nak letak calon pun jangan lah jadi MP belum sepenggal dah pakai Velfire . X payah dah nak terpengaruh dengan serban besar periuk tapi dalam perjuangan belum di uji

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.