Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS DAH KENALPASTI SIAPA TAK IKUT ARAHAN PENDIRIAN PARTI

Sokong tolak bajet: Pas panggil tiga MP
Datuk Takiyuddin Hassan
Datuk Takiyuddin Hassan
KUALA LUMPUR - Pas akan memanggil tiga ahli parlimen mereka yang telah melanggar arahan kerana bersama-sama Pakatan Harapan mengundi menolak Bajet 2016. 
Setiausaha Agungnya, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, pihaknya menganggap tindakan yang dilakukan tiga ahli parlimennya itu sebagai isu kecil dan tidak akan membawa perkara itu ke Jawatankuasa Disiplin parti.

“Kita akan panggil mereka untuk sesi ‘minum kopi’ kenapa mereka lakukan perkara itu. Saya tidak fikir isu ini terlalu besar," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen, semalam.

Kelmarin, tiga wakil rakyat Pas yang terdiri daripada Datuk Mahfuz Omar, (Pokok Sena), Ahmad Baihaqi Atiqullah (Kubang Kerian) dan Datuk Nik Mazian Nik Mohamad (Pasir Putih) telah bersama Pakatan Harapan mengundi menolak Bajet 2016.

Sebelum ini, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang  telah membuat pendirian bahawa parti itu akan mengambil sikap berkecuali iaitu tidak menyokong atau menolak Bajet 2016.

Ditanya adakah adakah beliau menjangkakan tindakan tiga wakil rakyatnya itu, Takiyuddin berkata, beliau tidak dapat menyangka perkara itu.

“Tidak boleh jangka, siapa boleh jangka hati manusia, parti dah buat ketetapan sepatutnya berkuatkuasa pada semua ahli Parlimen Pas , kita belum putuskan lagi bila mahu panggil mereka,” katanya juga Ahli Parlimen Kota Bharu.

Dalam perkembangan sama, Takiyuddin menolak dakwaan terdapat perpecahan lagi dalam parti itu.

“Saya tidak fikir begitu (ada perpecahan). Kita kenal wakil rakyat kita. (Pas) Tidak lemah kita bagi kebebasan pada ahli parlimen kita untuk nyata pandangan, bagi saya isu undi itu tak bagi kesan besar pada parti kalau kita ambil sikap tolak tetap lulus akan lulus juga.

“Kita buat keputusan parti tidak menolak semua bajet dan tidak terima semua. Kita tolak yang tak baik terima yang baik itu pendirian kita,” katanya.

9 orang berkata:

Anonymous said...

Ramai lagi..aku salah sorang..tggu pru jer..lingkup lah kau pas

Pak Kusniadi said...

Sebelum saya ceritrakan kisah hudupku terlebih dahulu perkenalkan nama saya Pak Kusniadi. Dari Bogor. saya hanya ingin berbagi ceritah dengan kalian semua para penggilah togel, awalnya itu saya hanya kuli bagunan,punya anak dua,dan istri saya hanya penjual syayur keliling dikampung kami , ekonomi kami sangat pas-pasan, hutan tambah numpuk, anak saya juga butuh biaya sekolah,hidup ini bener-bener susah.Tapi akhirnya ada teman saya yang bilang bila mau merubah nasib coba hubungi nomor hp MBAH JEJE katanya dia bisa membantu orang yang lagi susah. jadi saya lansung hubungi MBAH JEJE dan saya menceritakan semuanya, tenteng keluarga kami akhirnya saya di kasih angka ghaib [4d,] sudah 3x putaran tembus,dengan adanya MBAH JEJE saya sekeluarga bersukur semua utang saya lunas bahkan sekarang saya sudah buka usaha. silahkan anda buktikan sendiri insya allah anda tidak akan kecewa dari angka ghaib MBAH JEJE bagi yang berminat hubungi MBAH JEJE TRIJAYA di nomor ini: 0823 3737 6471 atau silahkan KLIK DISINI dan saya sudah buktikan sendiri angka ghaib hasil ritual dari beliau terima kasih.

Anonymous said...

Patutlah wajah kau tak berseri asik hidu kentut HADI je.cubalah guna otak yang waras ketika Allh beri kesempatan pada kau untuk menggunaka akal yang betul,Tak kan kau kau tak nampak apa yang dibuat Hadi atau yang di ucapkan Hadi ,sesuai ke ulamk berbuat demikan ? hnedaknya lagi manusia seperti kau yang sentiasa membenarkan apa saje Hadi lakukan .kau tak takut ke azab kubur nanti ,kerana menyokong peminpin zalim BN.malulah pada babi,.

Hamba Allah said...

Kalau mak @ bapak hg meninggal ..masa nk sembahyag jenazah imam xada sebab xberapa sihat..kebetulan hj hadi,mat sabu dgn rafizi ada dkt situ hg nk suruh sapa jd imam sembahyang jenazah kedua ibubapa hg??

Anonymous said...

Berambuuus

Anonymous said...

Nak smyg jenazah bg kat TGHH sbb dia sesuai jd tok imam mesjid. Untuk jd PM elok bg kat Rafizi dan Abg Mat boleh jd menteri penerangan. Jika beriman ketiga2 mereka layak msk syurga seperti yg Allah janjikan

Potailangek said...

Hang yg bodo..sebagai anak kena la solat kn jenazah ibubapa sendiri..awat hang x reti jadi imam ka..selamanya la hang jadi pengikut bodo piang

Unknown said...

www0518

polo ralph lauren
cheap jordans
longchamp pliage
canada goose jackets
michael kors outlet
michael kors outlet
coach factory outlet
longchamp solde
pandora charms
canada goose parka

miki said...

0813jejebaskets running nike roshe run mesh femme noir blanche fleur Les fouilles new balance homme chaussure ont montré une fosse à ciel ouvert chaussure femme nike cortez blanche que les Grecs de l'âge du bronze chaussure nike air max 95 ultra jacquard pour homme utilisaient pour verser du vin acheter basket nike pas cher et pour déposer des figurines primitives de air jordan chaussure fr vos divinités adorées. L'argent Athènes adidas zx flux prix dh semble vraiment devenir une destination de asics femme pas cher running choix pour les vacanciers du nike air jordan 13 retro low monde entier. Pour plus d'informations concernant air jordan 5 diamond les espadrilles de sport, s'il vous plaît contactez-nous.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.