Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERSATU serang KELANTAN ?

Umno Kelantan yakin tiada ahli sertai ceramah Mahathir
Hanafi Mamat
Hanafi Mamat

KOTA BHARU - Umno Kelantan yakin ahli-ahlinya tidak mudah termakan dengan agenda politik Bersatu, walaupun parti baru itu dijangka membuat ceramah pertamanya di sini malam ini.

Setiausaha Umno Kelantan, Datuk Hanafi Mamat berkata, beliau percaya yang ahli-ahlinya masih setia menyokong dan mendukung perjuangan parti, sekali gus tidak mudah dihasut mana-mana pihak.

“Saya yakin, mereka tidak mudah termakan hasutan,” katanya kepada Sinar Harian di sini.

Tun Mahathir, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Datuk Seri Mukhriz Mahathir dan beberapa kepimpinan lain dijadualkan akan membuat ceramah sulungnya di Ketereh, malam ini.

Ketika ditanya adakah Umno negeri akan mengambil tindakan kepada mana-mana ahli yang menyertai ceramah tersebut, beliau berkata, masih terlalu awal untuk menjangkakan ada ahli Umno yang hadir di majlis itu.

“Umno tidak akan terburu-buru untuk ambil tindakan. Walau bagaimanapun, saya yakin, ahli Umno yang bijak dan tahu menghormati parti tidak akan hadir ceramah tersebut. Dan saya juga nasihatkan mereka untuk tidak hadir,”katanya.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Buat apa tun nak sokongan rkyat klntan. Dulu dia juga yg hntem rkyat klntan sbb tak pilih umno. Skrng buat lawak bodoh apa plk...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.