Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TANGKAP MO1, KERJA MAIN-MAIN


Buru Pokemon dalam Himpunan #TangkapMO1
Buru Pokemon dalam Himpunan #TangkapMO1

KUALA LUMPUR - Di tengah kesesakan himpunan #TangkapMalaysiaOfficial1 (#TangkapMO1)‎ di Dataran Merdeka ada segelintir peserta yang mengikuti himpunan itu memburu Pokemon Go.

Tinjuan Sinar Online mendapati, ‎para peserta tidak menghiraukan keadaan semasa di Dataran Merdeka bagi memburu permainan itu.

"Ada banyak karekter Pokemon di Dataran Merdeka, Pokestop pun banyak. Sambil dengar ceramah boleh juga tangkap Pokemon," tutur seorang peserta yang bermain permainan itu kepada Sinar Online.

Perhimpunan bertemakan hitam dan putih ini mengambil tempat di beberapa lokasi sekitar Kuala Lumpur, termasuk Masjid Negara  dan pekarangan Kompleks Beli-belah Sogo dan Dataran Merdeka menjadi pusat utama berkumpul.‎

Perhimpunan aman ini dikatakan bermula jam 2 petang ini dijangka tamat jam 5 petang.‎

8 orang berkata:

Anonymous said...

Berhimpun smbil bermain plk dah...

Anonymous said...

Mahasiswa lebih bijak drp tg hj baghal. Mereka berhimpun cari pokemah

Anonymous said...

Budak2 pas tak ikut.
Saya sokong sangatt.
Sbb budak2 pas dah senang.
Dah senanggg
Dah merdekaaa.
Budak2 pas tak buat kerja gitu.
Minyak harga dah rendah.
Highway dan ada diklate.
Tak perlu himpun2
Dedak 90 juta
Knapa perlu saman?
Nanti dedak terburai

mosabit said...

maaf tuan lari tajuk sikit.......dah tua la katakan.....kah kah kah

“ Saudara-saudara sekelian percayalah,

Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.


Percayalah saudara-saudara sekelian,

Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan 'politik suku, agama suku”....

org kata ni amanat hadi awang....org kata lahhhh

Ir Anonymous said...

Memang itu amanat TGHA.. So apa masalahnya? Ketika amanat dikeluarkan, PAS sudahpun biasa menentang UMNO di dalam pilihanraya.. Jadi seperti keadaan terkini juga PAS akan masih terus menentang UMNO! Simple tak payah pening dan putarbelit!

Sebab itu PAS tidak mahu berunding lagi dgn pihak pengkhianat yg niat mereka utk menghalang agar PAS tidak lagi melawan UMNO spt mana sebelum, ketika dan selepas amanat TGHA dikeluarkan. Sebagai contoh pilihanraya kecil di Sgor dan Perak entah macammana ada pengkhianat cuba membantu UMNO utk menang ketika PAS terus hendak menentang UMNO dan ternyata mereka berjaya membantu UMNO menang mudah dgn bantuan harbi..

Sekianlah mereka sang pengkhianat seadanya!!

Ir Anonymous said...

Budak PAS tak nak kena diperalatkan lagi oleh DAP! Kesian budak2 kita semalam..

Ir Anonymous said...

Bijak menggunakan sri kandi.. Entah mana pergi habis kejantanan si jantan yg patut mengetuia perhimpunan. Jangan terlibat dgn kegiatan LGBT sudah lah!

Anonymous said...

Kesian budk u melayu diperkuda oleh dap

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.