Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Depa kata perak main bomoh dari Parit hi,hi,hi PERAK 3 KEDAH 2

Kedah tewas 3-2 kepada Perak
0
asd
Sandro (kanan) dikawal ketat pertahanan Perak. Foto AHMAD ZAKI OSMAN
KEHILANGAN lima tonggak utama akibat kecederaan dirasai oleh Kedah apabila tewas 3-2 kepada Perak pada saingan Liga Super 2017 di Stadium Darul Aman, sebentar tadi.

Hujan renyai yang turun sebaik sahaja wisel dibunyikan oleh pengadil, Suhaimi Mat Hassan pada awalnya tidak merencatkan rentak kedua-dua pasukan.

Sehingga minit ke-20, tuan rumah masih tercari- cari rentak untuk menjaringkan gol walaupun sebahagian besar berjaya menguasai babak awal permainan.

Ketiadaan Ken Ilso yang tidak dapat diturunkan akibat cedera cukup dirasai oleh Kedah terutamanya di posisi serangan di dalam memburu gol awal.

Pada minit ke-27, penyerang import baharu pelawat, Gilmar Jose Da Silva membuatkan penyokong Hijau Kuning cemas seketika apabila pemain tersebut berjaya menanduk cantik hantaran Nasir Basaruddin namun Ifwat sudah bersedia lebih awal.

Namun selang dua minit kemudian, asakan berterusan Perak berhasil apabila mereka berada 1-0 di hadapan selepas  pertahanan Kedah, Syazwan Tajudin tertampan bola ke dalam gol sendiri di dalam usaha beliau untuk menghalang percubaan lawan.

Tuan rumah berusaha bangkit dan mengimbangi corak permainan pantas The Bos Gaurus yang digerakkan melalui bahagian tengah dan sayap pasukan.

Pada minit ke-42, Gilmar berpeluang untuk menambah gol buat pasukannya sebelum melangkah ke bilik persalinan namun percubaannya terus tepat kepada Ifwat.

Separuh masa kedua bermula, Perak menambah gol kedua menerusi Nasir pada minit ke-47 hasil hantaran Yashir Pinto selepas berjaya melepasi pertahanan tuan rumah, Fitri Omar dan memperdaya penjaga gol, Ifwat sebelum tenang menolak bola ke dalam gol.

Pada minit ke-58, Kedah kembali memberi saingan apabila merapatkan jurang kepada 2-1 melalui tandukan Sandro Da Silva.

Jaringan tersebut berjaya meningkatkan keyakinan tuan rumah untuk terus memburu jaringan melalui beberapa asakan merbahaya.

Namun, Perak kembali selesa di hadapan 3-1 pada minit ke-72 selepas Gilmar akhirnya berjaya mencetakkan nama selaku penjaring selepas berjaya memperdayakan Ifwat.

Tuan rumah juga tidak berputus asa dan Liridon berjaya kembali merapatkan kedudukan 3-2 selepas menanduk gol hantaran Fitri Omar pada minit ke-84.

Kebangkitan yang cuba dilakukan Kedah tidak kesampaian apabila keputusan itu kekal hingga ke wisel penamat sekaligus merupakan kekalahan kedua mereka bagi saingan Liga Super selepas 14 perlawanan.

4 orang berkata:

Ontahmano said...

Perak mmg power sebab ada lebai razman zakar ria.

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [9842] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 890 JUTA , wassalam.
DAN PESUGIHAN TUYUL

PAK SUKIMAN said...

Maaf jika lewat pasan ini saya publikasikan dan sampaikan kisah sukses saya.
saya IBU SUHARYATI seorang TKI DI MALAYSIA
pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
gaji suami saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
kebetulan suami saya buka-buka internet Dan mendapatkan
nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
hubungi dan minta angka bocoran Toto/malaysia
angka yang di berikan waktu itu 4D 
ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIN.
MBAH KASSENG
NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

Unknown said...

Saya mengucapkan banyak terima kasih kepada MBAH BUDI HARTONO yang telah menolong saya dalam kesulitan ini tidak pernah terpikirkan berkat bantuan MBAH yang memberikan pesugihan dana gaib sebesar 1 miliar syukur alhamdulillah kini saya sudah bisa melunasi semua hutang-hutang saya yang ada di BANK sisanya untuk buka usaha kemarin saya takut mengikuti pesugihan ini takuk ada tumbal tapi mau di apa dengan kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya coba minta tolong sama MBAH BUDI HARTONO dan dengan senang hati MBAH BUDI HARTONO membantu saya pesugihan dana gaibnya alhamdulillah semuanya bener-benar terbukti pesugihan dari MBAH ternyata aman tanpa tumbal karna saya sudah membuktikannya tidak ada resiko apapun dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur yang bisa di percaya jangan anda takut untuk konsultasi jika anda ingin di bantu seperti saya lansung hubungi MBAH BUDI HARTONO di nomor hp 085-256-077-899 untuk info lebih jelasnya buka blog MBAH klik disini -->> PESUGIHAN DANA GAIB

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.