Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KENYATAAN SALAHUDDIN MENCEPATKAN MAHADHIR MASOK DALAM PENJARA


KENYATAAN SALAHUDDIN MENUNJUKKAN  DIA BUTA POLITIK DALAM PAKATAN HARAPAN
 
KENYATAANNYA BOLEH DITAKRIFKAN SEBAGAI BATU API PADA MAHADIR YANG  SUDAH TUA.
 
KENYATAAN SALAHUDDIN BOLEH MEMBUATKAN MAHADHIR TERUJA DENGAN PERANSANG YANG SALAHUDDIN BERIKAN.
 
ANDAINYA MAHADHIR BENAR-BENAR DAPAT HANCURKAN UMNO. APAKAH MAHADHIR TIDAK AKAN IKUT HANCUR ?
 
APA TUJUAN SALAHUDDIN BERI PERANSANG KAT MAHADHIR ?
 
BILA MAHADHIR KEDALAM ? SENANGLAH PAN MEMILIH JAWATAN DALAM P.HARAPAN !
 
MENGHANCURKAN SESEORANG CARA BERMUSLIHAT ADALAH BANGANG BERPOLITIK NAMANYA !
 
 
 
-Pak Karamu-
 
 
 
 
 
 Hanya Mahathir boleh hancurkan Umno
0
Salahuddin Ayub
Salahuddin Ayub
 
SHAH ALAM - Hanya jauhari yang mengenal manikam, ia selari dengan Tun Dr Mahathir Mohamad yang mampu menghancurkan kekebalan Umno.

Demikian menurut Timbalan Presiden Amanah, Salahuddin Ayub.

Beliau berkata, kehebatan Mahathir selari juga dengan pepatah Inggeris yang bermaksud hanya permata boleh memotong permata.

"Beliau mampu melakukannya walaupun Umno berusia lebih 60 tahun, InsyaAllah.
"Amanah bersedia memberikan kepercayaan kepada Mahathir dalam konteks dan senario gawat negara kita pada hari ini," katanya dalam kenyataan media, hari ini.

Katanya, perkara sama turut dipersetujui parti PKR dan juga DAP.

"Kami saling mempercayai dan dengan kekuatan inilah kami berjaya membina Pakatan Harapan.
"Inilah mercu tanda yang kami bina sebagai cahaya harapan (Beacon of Hope) bagi rakyat dan negara, ujarnya.

Jelasnya, Pakatan Harapan berusaha untuk memudahkan rakyat untuk membuat pilihan sama ada memilih Pakatan Harapan atau BN.

"Ramai yang bertanya adakah Mahathir boleh dipercayai untuk memimpin Pakatan Harapan kerana beliau memiliki rekod berdekad terhadap musuh politik beliau sepanjang 22 tahun di singgahsana kuasa?

"Amanah bukan sebuah mahkamah yang akan berperanan menghukum segala kesalahan dan jenayah perilaku manusia.

"Amanah adalah sebuah parti politik bernuansa Islam yang menawarkan sentuhan rahmat dan kasih sayang kepada sesiapa jua yang bersedia menyantuni setiap manusia dengan dakapan lembahyung Rahmatallillalamin," katanya.

Tambahnya, menghukum manusia sekaligus berhias diri dengan dendam kesumat, biarlah menjadi ajaran terlarang dalam Amanah khususnya di kalangan pimpinan utamanya.

"Mahathir adalah manusia biasa yang juga ahli politik sepertimana yang lain. Beliau ada sejarah masa silam yang panjang yang sebahagian menyebutnya sebagai "baggage".

"Di antara kita bebas membaca masa lampau beliau dan membuat keputusan sama ada bersetuju atau tidak dengan sikap serta pendirian politik terkini beliau khususnya terhadap urustadbir negara," katanya.

Salahuddin berkata, tiada sesiapapun yang boleh merampas hak dan kebebasan ini daripada sesiapa.

"Kita bersama menentang Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak kerana kesalahan yang beliau lakukan sekarang kepada rakyat dan negara.

"Permusuhan di kalangan rakyat termasuk dengan Tun Mahathir hanya akan menjadikan Najib semakin bermaharajalela di tampuk kuasa.

12 orang berkata:

Anonymous said...

Undi ph kalu nak tangkap perompak masuk sg buloh.

Anonymous said...

Klh hal2 temberang serah je kat lobai karamu

Anonymous said...

Duit saham kohilal 45 juta bila nak pulangkan? Nak bawak masuk kubor yer?

Anonymous said...

Balak ko sapu.
Duit potongan gaji cikgu ko sapu.
Tanah cina ko cilok.
Tabung mangsa mamali ko pelingkup.
Duit saham kohilal ko pelingkup.

Apa nak jadi dgn ko ni?
Ko ingat tu bapakkk ko punya ke?

Anonymous said...

Patutlah bising ruu355 je. Tak berani bentang hudud. Takut kena potong tangan

Anonymous said...

Semua tu aku tengok cuma berlaku kat uganda saja.

Anonymous said...

Parti uganda ni suka makang duit harang

Anonymous said...

Pas sekarang perasan lebih. Terlampau ramai yang telah menolak Pas di Johor.
Bukan hanya anak jati Johor, anak2 Kelantan yang dtg ke Johor mencari rezeki pun menolak pas, mereka memilih pan utk mwmbentuk kerajaan Islam yg lebih dinamik di Kelantan. Mereka akan balik mengundi bukan utk pas tapi untuk pan kali ini.
Ini senario yg benar di tempat kerja aku. Cuma pelik blog ni masih riak bongkak menceritakan kehebatan pas sekarang.

Anonymous said...

Bila nak potong tangan lobai yg lingkupkan duit saham kohilal kami tu?

Anonymous said...

perasan ingat org nk undi pas..
syok sendiri..

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [4001] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 680 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

Pak Karamu, ALLAH tahu apa ada dalam hati perut Pak Karamu, maanusia hanya dapat mengagak sahaja berpandu dari kata kata dan tulisan yang Pak Karamu tulis, boleh diandaikan Pak Karamu mempunyai sifat dendam yang tak sudah sudah, sifat membenci, bagi Pak Karamu , Pak Karamu dan parti Pak Karamu sahaja yang betul, apa yang orang lain kata semuanya tak betul, apa yang orang lain buat semuanya salah, bagi Pak Karamu , PAS , pemimpin pemimpin Umno tidak ada satu pun kebaikan yang pernah dilakukan oleh TDM , jika benar TDM kejam diktator dan sebagainya, sekurang kurangnya TDM kelihatan telah sedar dan cuba untuk memperbetulkan kesilapannya dahulu, cuba untuk menyelamatkan Malaysia, pemimpin pemimpin parti Pak Karamu buat apa???adakah bersekongkol dengan pemimpin yang tidak amanah dibenarkan didalam ISLAM????

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.