Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

YOU SUDAH TAHU DEMOKRASI APA PASAL LU BISING ?


ITU PASAL JAGA LU ORANG PUNYA MULUT.
 
JANGAN SUKA-SUKA CAKAP IKUT ITU HANTU
PUNYA PERANGAI.
 
 
-Pak Karamu-
 
 
DAP kesal Pas berminat kuasai kerusi pembangkang
0
Tony Pua
Tony Pua
KUALA LUMPUR - DAP kesal dengan hasrat Pas untuk meletakkan calon di kubu kuat pembangkang termasuk di kerusi DAP.

Setiausaha Publisitinya, Tony Pua berkata, tindakan itu secara jelas mereka ingin menewaskan barisan pembangkang  pada pilihan raya akan datang supaya Datuk Seri Najib Razak terus kekal menjadi perdana menteri.

"Tindakan itu juga menunjukkan mereka bersekongkol dengan Umno," dakwanya ketika ditemui media di Parlimen, hari ini.

Menurutnya lagi, perkara itu tidak menjadi masalah kepada DAP kerana ia adalah hak parti masing-masing.

"Kita dalam sistem demokrasi, sekiranya ada parti berminat untuk bertanding di mana-mana kerusi itu hak mereka," katanya.

Hari ini, Naib Presiden Pas, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, Pas bukan sahaja berminat mengkaji kerusi Permatang Pauh, malah tidak mustahil akan meletakkan calon mereka di kawasan yang berpeluang untuk dikuasainya termasuk di kerusi DAP dan PKR.

6 orang berkata:

Anonymous said...

ALLAH MAHA MENGETAHUI

Anonymous said...

Parti lebai mmg suka buat khianat. Matlamat utama rakyat nak tumbangkan kerajaan rasuah dan kleptokrasi tapi parti lebai bertanding pru sebab nak balas dendam pada PR.

Pak lebai nak uruskan hutan dan org asli pun gagal tapi ada hati nak tadbir malaya.. ermmm.

Anonymous said...

dalam hal ni kita orang islam agak untung dari segi kurangnya kecelaruan insyaAllah.. sebab rupa2nya dap ialah kelompok manusia2 yg bodoh sama je mcm pas.. sebabnya dap dah nampak yg pas tu ialah parti penjual agama dan terang2 perangai pas tu jika dap bodek2 dia, agama pun pas jual.. alhamdulillah la dap bukan manusia opurtusnis mcm cina2 lain yg pandai main wayang utk dapat untung..kalo la dap terus membodek pas..anak2 kira yg x ngaji yg celaru.. rosmah x pakai tudung tempat dia neraka, dyna sofya x pakai tudung xpe hehe..negara islam xda dalam quran, dia nyanyi2 arak haram, tapi hasan ali dia tendang sebab nak hapus arak..maulid nabi saw dia nyanyi2 bidaah, besday dia mwriah dia sambut, macam2 lagi perangai dia yg memalukan hehe.. betol x anak2 kita akan celaru dan pecah belah kalo dap berterusan bodek pas?nasib baik dap dan pas sama2 bodoh mengalahkan lembu.. pas pula ialah sebuah parti yg lebih bodoh dan malang dari dap, sebabnya agama pun dia jual utk tekak dia.. dia tipu semua sedara2 muslimin dan muslimat dia atas topeng agama..

Anonymous said...

Anon 9.26...ko ni pening balun ketum ke apo?

Anonymous said...

ilek r bro.. santai2 la sikit..ko jgn serius sangat nanti tekak aku loya hehe.. aku x sokong ko, ko kata aku aku minum ketom..kalo aku sokong ko.. semua aku cakap jadi betul, aku cakap ko suka makan taik pun silap2 ko setuju hehehe.. semua aku x sokong bro.. aku x ngundi.. sebab semua parti dan ahli politik barua mcm ko hehe..beza dia cuma dorang masyuk ko merempat hehehehehe.. x banyak beza sikit je hahaha

Anonymous said...

mmg sah la tu...merepek!

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.