Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TAK PERLU SEBUT PERANGAI DAP, TU MEMANG PERANGAI DIA .....

DAP semakin tunjuk belang
Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz
Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz
 
KOTA BHARU - Sikap pemimpin Pakatan Harapan yang tidak menghormati parti-parti lain dalam gabungan sesama sendiri membuktikan mereka belum layak menjadi kerajaan.

Ahli Jawatankuasa Kerja Pas Pusat, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz berkata, tindakan sering bersaing untuk menunjukkan kekuatan masing-masing boleh menggagalkan impian ciptaan mereka menggantikan BN pada PRU14 nanti.

Secara jelas lagi, Nik Mohamad Abduh berkata, ia dapat dilihat apabila DAP mendahului rakan pakatannya dengan menamakan Penasihat Amanah Kelantan, Datuk Husam Musa sebagai menteri besar negeri ini jika mereka menang PRU14 nanti.

“Itulah sikap sebenar DAP yang Pas sudah lama fahami, jadi sebab itulah kita berpisah dengan mereka kerana kita tahu DAP ini bila merasakan dia kuat, dia akan menguasai yang lain.

“Kalaulah DAP saling menghormati parti-parti lain, dia tidak sewenangnya untuk menentukan mana-mana parti yang layak menjadi menteri besar,” katanya kepada media ketika ditemui di Majlis Rumah Terbuka Pas Kelantan di Stadium Sultan Muhammad IV di sini semalam.

Sinis Ahli Parlimen Pasir Mas itu juga, segala telahan Pas selama ini terhadap Pakatan Harapan telah terbukti berlaku ketika ini dan ia boleh dinilai sesama mereka.

“Sekarang Pakatan Harapan dilihat sering bersaing untuk berada di depan, bagi saya, kalau mereka terus dengan sikap ini, masih tidak sesuai untuk mereka menggantikan BN,” katanya.

Terbaharu, Penasihat Parlimen DAP, Lim Kit Siang  dalam ceramah Pakatan Harapan di Dewan Perniagaan Cina di Kelantan telah menamakan Husam sebagai menteri besar jika pakatan itu menang dalam PRU14 nanti.

Kit Siang menyifatkan Husam adalah calon sesuai dengan ketokohannya untuk mengetuai Kelantan setelah ketiadaan Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Dalam pada itu, Nik Mohamad Abduh juga berkata, keputusan Pas sebelum ini untuk tidak bersama Pakatan Harapan adalah langkah paling tepat dilakukan parti itu.

“Kita yakin pendekatan yang digunakan Pas sekarang akan terus diterima oleh rakyat,” katanya.

Majlis sambutan Hari Raya yang turut dihadiri Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakob dan Timbalannya, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah  tersebut dihadiri 20,000 rakyat negeri ini.

8 orang berkata:

Anonymous said...

Jangan tertipu lah dgn cina2 di malaysia ni,,dap,mca,gerakan ka ,apa ka,,mereka semua adalah musuh islam. Cukuplah umno diperkudakan cina mca dan gerakan sehingga kekayaan negara seperti tanah,syarikat2 perniagaan dll semuanya cina bolot. Kenapa,,ya,,kerana balas budi dan jasa cina memenangkan umno dlm pru melawan pas. Manakala pas pulak,,tiga kali pru diperbodoh kapir dap. "Setuju utk tidak bersetuju"...entah apa kebende tu? Hanya kerana nak jatuhkan umno, pas sanggup bersekongkol dgn kapir dap dan terpaksa gadai maruah. " over my dead body" kata karpal singh laknatullah,," saya tolak hudud walaupun saya org islam kerana saya ikut parti saya" kata diana yusuff calon prk teluk intan. Namun, pas tetap bersama pr walau maruah islam dan parti tergadai. Kenapa? Kerana diperbodoh cina kapir dap ni. Apa kejadahnya org islam pas dan umno tidak mahu bersatu padu. Quran suruh, hadis suruh, realiti di malaysia pun menuntut pas dan umno dan semua org islam bersatu. Kenapa tidak mahu? ,,ya kerana agenda parti letak di atas dan jadi keutamaan. Bukan ajaran islam. Adakah bila bersatu,,bermakna salah laku saudara dibiarkan,,bersekongkol dgn perompak negara? Tidak,,ini tuduhan jahat pkrpandap je. Undang2 dlm al quran bukan utk musuh,,tetapi adalah utk umat islam yg bersaudara ini. Mana lebih baik berpihak kepada dap kapir laknatullah dgn berpihak kpd sesama saudara agama?

Anonymous said...

Tpi xnmpak..yg nmpak dap...angkut mai cina dari negeri china trus..jual negara..xnmpak jugk..dok tngok dap...piuhh..malu bangsa

Anonymous said...

dasar haramjadah korang pentaksub2 politik ni semua.. x kira bulan puasa ke ape ke.. bantai politik tiap hari.. ape yg korang nak gaduh sedang korang 2x5 barua tak kira ape parti pun hehe...parti apa pun sama je barua.. bodohnye la hihi

Anonymous said...

kat sume org ko nak nyalak mcm ko maksum,nyalak kat dapigs, nyalak kat parti kaki bontot, nyalak kat umngok nyalak kat semua org, ko je yg betul dari dulu, ape ke heinya..? sama2 je barua pun.. org bodoh pun beratus tahun kenal dapig tu mcm mana sebenarnya, ko baru seminggu dua ni nak kenal dapig tu sape ko dah jakun nyalak2 x abis2.. ko yg bodoh..parti kaki bontot lak nyalak kat ko.. elok la tu hehe.. bodoh dan barua sama mcm umngok gak tapi saling belagak maksum.. hihihi

Anonymous said...

agaknya yg benornya ko rindu kat pungkok dapig,parti kaki bontot lak rindu kat pungkok ko hehehe..tu nyalak x benti2 tu hihihi

pak mansur dari riau said...

Saya mengucapkan banyak terima kasih kepada MBAH BUDI HARTONO yang telah menolong saya dalam kesulitan ini tidak pernah terpikirkan berkat bantuan MBAH yang memberikan pesugihan dana gaib sebesar 1 miliar syukur alhamdulillah kini saya sudah bisa melunasi semua hutang-hutang saya yang ada di BANK sisanya untuk buka usaha kemarin saya takut mengikuti pesugihan ini takuk ada tumbal tapi mau di apa dengan kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya coba minta tolong sama MBAH BUDI HARTONO dan dengan senang hati MBAH BUDI HARTONO membantu saya pesugihan dana gaibnya alhamdulillah semuanya bener-benar terbukti pesugihan dari MBAH ternyata aman tanpa tumbal karna saya sudah membuktikannya tidak ada resiko apapun dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur yang bisa di percaya jangan anda takut untuk konsultasi jika anda ingin di bantu seperti saya terutama yang terlilit hutang lansung hubungi MBAH BUDI HARTONO di nomor hp 085-256-077-899 untuk info lebih jelasnya buka blog MBAH silahkan klik disini-> PESUGIHAN DANA GAIB

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [6827] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 690 JUTA , wassalam.
DAN PESUGIHAN TUYUL

PAK SUKIMAN said...

Maaf jika lewat pasan ini saya publikasikan dan sampaikan kisah sukses saya.
saya seorang TKI DI MALAYSIA
pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
gaji suami saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
kebetulan suami saya buka-buka internet Dan mendapatkan
nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
hubungi dan minta angka bocoran Toto/malaysia
angka yang di berikan waktu itu 4D 
ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIN.
MBAH KASSENG
NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.