Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEPATUTNYA SEGALA TUDUHAN KENA TARIK BALIK




23 Jul 2017

Bekas Peliwat, Pengamal Seks Bebas dan Agen Asing Boleh Layak PM?


Itu lah dakwaan2 yg dibuat oleh Tun M terhadap DS Anwar sekitar tahun 1998 dahulu.

Dengan sokongan Tun M terhadap DS Anwar sekarang dan dakwaan bahawa tindakan pemecatan beliau beliau terhadap DS Anwar hampir 20 tahun dahulu adalah tepat, persoalannya adakah DS Anwar benar2 telah bertaubat sehingga layak untuk diberikan peluang kedua?



Satu lagi persoalannya adakah kita ketandusan pemimpin sehingga kesilapan besar yg beliau lakukan dahulu boleh dilupakan begitu sahaja?



Pada pandangan penulis kita X ada masalah utk memaafkan beliau jika DS Anwar benar2  telah bertaubat. Tetapi hukuman utk penghianat masih tetap perlu dijatuhkan hukuman dan sewajarnya jawatan penting utk menerajui negara X boleh diserahkan kepada beliau.

Sumber klik; http://www.mstar.com.my/berita/berita-semasa/2017/07/21/tun-m-pertahan/

27 orang berkata:

Anonymous said...

Madey dah mintak maaf. Ok la tu sbb ikut cara islam.

Hj hadi dah mintak maaf hal takfir umno, pil kuda, barua, babbi, anjing ker? Nak mintak maaf kat kubor kot?

Anonymous said...

Duit gaji cikgu yg lobai dah cilok tu sudah bayar balik ke incik amar? Laen kali cilok gaji cikgu tu byk sikit, boleh buat bayar gaji bagi makan anak bini..

Anonymous said...

Bila geng nik apetoh mau tebang hutan lagi bikin leboh raya?

Anonymous said...

Boss2 besar pak karam dah mintak maaf kat org asli? Nak mintak maaf kat kubur yek?

Anonymous said...

Duit tabung mamali sapa pegang ha? Sudah licin ke

Anonymous said...

duit saham kohilal bila nk setle???
kami akn tuntut sampai Akhirat wahai sekalian Pimpinan Pas.... tidak pernah ada istilah halal dlm penipuan & dikencing....Anda yg silap melabur & urus.. maka andalah yg bertanggungjawab.. Jangan mimpi nk masuk syurga wahai pimpinan paa kalau kami x halalkan.....

Anonymous said...

Ikutlah mcm tn hj pil kuda. Semua sudah dilupakan. Tak perlu mintak2 maaf.

Anonymous said...

Kita ada tiket masok sorga. Hahaha

Anonymous said...

Saham felda ada lagi walaupun ciput. Saham kohilal licin terus ke? Pandai betul geng lobai niaga

Anonymous said...

20 000 ahli kohilal termasuk saya dan isteri, dengan nilai rm45 juta akan tuntut saham mereka di akhirat nanti. Sebelum korang mati, jelaskan dulu saham2 kami.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [9674] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

bayar sebelum terlambat..
nak ke kami doa anda ditelan bumi.. disambar petir.. mati dgn kehinaan... atau dihumban kedalam api neraka jahanam... X ingat anda Tok Guru Ulama ustaz ustazah anda kebal... doa hamba yg dizalimi kpd Allah swt tidak pernah ada hijab.... termasuklah dari selemah - lemah tumbuhan dan haiwan..... bayar sebelum kami mengadu kpd Tuhan...

Anonymous said...

tubuh RCI kohilal...
siasat duit saham ahli...
pimpinan pas.. x lepas tangan..

Anonymous said...

aritu dh kena ribut taufan puting beliung dh kt muktamar... x kan.. x paham2 lagi....

Anonymous said...

karangan pak karamu, semua tajuk tajuk yang ditulis tu tiket masuk syurga ke????

Anonymous said...

Hadi tu maksum. Dia takdak dosa bang jadi tak perlu mintak maaf. Dia ada kuasa total utk kafirkan org dan hadi tu pemegang mohor kunci syurga utk ahli2 walaunta.

Anonymous said...

Lebai bangsat kamu yg tuduh org lain kafir..mcmana..dah minta maaf ke..

Anonymous said...

kohilal pun lingkop..
kelantan pun mundur....
ade hati nk perintah kedah perak tgganu selangor....
nafsu besar lobai..
ukur baju dulu lobai...
kerusi yg ade skrg pun goyang..
tamak..

Anonymous said...

modal air liur je lobai...

Anonymous said...

Tak apa. Geng lobai hadi ada lesen masuk syurga. Cilok pun boleh masuk syurga.

Anonymous said...

Geng lobai hadi tak payah mintak maaf pun tak apa. Mereka ada lesen otomatik boleh terus masuk surga.

Anonymous said...

Tak payah mintak maaf. Tunjuk no keahlian pas terus dpt masuk surga. Keh3

Anonymous said...

Hj hadi nak 80 kerusi plastik aje...

Anonymous said...

PAK KARAM, MU LEBIH BAIK JADI BABI DRP JADI SETAN MELAGA2KAN ORANG.

Anonymous said...

PakHaram The PIGS

Anonymous said...

Bagi amanah jaga saham kohilal orang pun gagal laksanakan. Bagi amanah jaga tabung mamali pun gagal jugak. Macam ni punya puak kita nak bagi amanah perintah negara ke? Hancur negara.

Anonymous said...

Kalu tak ambik 90j tu baguslah. Tapi kalau ada ambik tu pulangkanlah kpd rakyat msia semula. Tapi harap2 tak ambik la yer.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.