Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS AKAN RAMPAS PERMATANG PAUH

Pas akan rebut kembali Permatang Pauh
Pas

SHAH ALAM - Pelancaran jentera pilihan raya Pas di Permatang Pauh adalah signal jelas parti itu akan bertanding di kerusi tersebut.  

Pengarah Pusat Penyelidikan Pas, Dr Zuhdi Marzuki berkata, Pas menyasarkan kawasan itu disebabkan ia kerusi paling berpotensi bagi Pas.

Menurutnya, sebelum Datuk Seri Anwar Ibrahim merampas kerusi itu pada PRU 1982, kerusi berkenaan dimenangi Pas melalui Zabidi Ali.  

Mengulas lanjut, Zuhdi berkata, selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim menyertai Umno pada 1981, beliau telah dipergunakan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai calon kawasan parlimen itu untuk merampas kerusi tersebut daripada Pas.

"Sekarang sudah tiba masanya untuk Pas rampas semula kerusi parlimen tersebut, selepas Pas tiada lagi hubungan dengan PKR," katanya.

22 orang berkata:

Anonymous said...

HA HA HA HE HE HE

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [2970] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 580 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

dulu tahun 2004 hj hadi pernah offer nk lawan Pak Lah kt Parlimen Kepala Batas... last2 ahli pas pujuk. x payah lawan le hj hadi ...takut kalah teruk.. kt Utusan keluar tajuk Politik Kamikaze Hj Hadi...Punya la angkuh rasa diri hebat sgt... pujuk punya pujuk last2 akur gak hj hadi..last2 Pas kalah teruk majoriti 20,000+++ undi kt k.batas.. Parlimen hj Hadi sendiri Marang pun Bungkus awal dgn calon ayam pencen je Datuk Rahman Bakar.... Ayam pencen kalahkan Ayam Sabung Gred 1.... memang memalukan.... Pas masa 2004 sama dgn Pas skrg.. malah bagi aku.. keadaan Pas skrg lagi teruk lagi sb masa tu Pas kwn Pkr..Ahli pas skrg pun berpecah belah.. hidup pun sebatang kera sorang2....pastu sombong pulak..

Anonymous said...

org Tamak selalu rugi umpama Anjing dgn Bayang2nya sendiri...
x pun mcm kisah lobai malang.. tamak nk pi makan 10 kenduri..last2.. 1 kenduri pun x sampai... mcm kisah Mat Jenin.. Angan2 nk bt mcm2.. last2 jatuh dlm lobang tahi Umnos......

Anonymous said...

menurut kajian.. Kelantan bakal tumbang kt Umno@PH.. 50/50 umno/ph.. pas?? eeeelekkkkk pooochiiii..

Anonymous said...

marang pun bungkus...

Anonymous said...

Rimas dengar ckp orang parti agama ni... Makin dekat PR jadi meluat la pulak.

Anonymous said...

oh yeke anon 10.02...hasil kajian invoke piji ker tu?...

Anonymous said...

x... org2 cerdik pandai le lobai ooooiiii...
x main le dgn kajian lobai kafa @ lobai sek pondok yg kena kecing dgn syarkt kertas carbon.....

Anonymous said...

cerdik pandai mcm piji/huse tu ker? 2 malaun tu bukan cerdik tp kaki lebong. hanya macai tak lulus SPM jer yg percaya..kkk

Anonymous said...

Lucu dan lawak betui pentaksub pan yg dua tiga org ni. Lagak seolah2 semua ahli pas dah lari ke pan. Dulu husam musa kata, jika dia dipecat dan dia masuk pan, 10 adun akan ikut serta,,akhirnya hanya dia sorang saja. Kerusi dun salor pun akan terlepas,,ada hati nak perintah kelantan. Jika pas tewas sekalipun,,umbobn yg ganti pas,,pan jgn mimpi. Lainlah jika angan2 org2 pan dan hantu jembalang boleh keluar mengundi. Kajian mana yg menunjukkan pas akan kalah di kelantan? Apa kredebiliti pihak yg buat kajian tu. Nak syok sorang2 nak tawan putrajaya,,dipersilakan. Tapi jgn la nak perbodohkan org lain dgn auta2 kosong tu.bila kita tu bodoh, jgn anggap org lain bodoh mcm korang jugak.

Anonymous said...

ekzos carbon motor aku pun byk.. nk beli??? kot2 boleh bungkus jual bt kopi cap lobai bila kelantan dh bungkus nanti.. diiktiraf oleh wwf UNta PBB wwe wcw ufc mma....

Anonymous said...

lobai gelabah bila sebut pasal kalah... org suruh perintah elok2, depa main2.. org suruh cari pelabur.. rakyat nk keje.. bila keje kuranglah masalah sosial.. dia pulak sibuk cari pelabur kertas carbon & carbon ekzos.. ape ni.. ni perangkaan yg kementerian masing2 keluar..
hiv no1
pil kuda no1
dadah no1
pengganguran teramai..
x de keje(penganggur tinggi)
kurang pelabur
air bersih teruk
sampah
banjir besar
jalan raya dok mcm tu je, kecik sempt berlubang..
ni ke contoh pemerintahan Islam..????? ckp je pandai.. kerja 0....

Anonymous said...

tp kat kelantan tak de la baham rasuah mcm kat sgor dan penang tu..apa cita LGE dan adam rosly dgn bangalownya?....kkk

Anonymous said...

nk ade rasuah pe???
pelabur pun x de...
ape pun x de kt klate..
nk terima rasuah dari mat pet???
berape sgt mat pet boleh bagi???
takat 2,3 ringgit...x balik modai....

Anonymous said...

anon 3.15...so ko setujula kerajaan PAS kelantan bebas drp rasuah? tak mcm kerajaan PKR dan DAP...belum apa2 dah sebat rasuah juta2..geng2 ni, kalu dpt putrajaya akan sebat rasuah lebih teruk drp Najib@UMNO/BN.

Anonymous said...

Ayat atas anon 448 ni org umngok yang sokong pigs.
Hahahaha3
Ratio komen dalam ni pun pigs dah kalah...inikan pula masa pru 14.
Org pkr ke yang masuk Pan?
Org dap ke yang masuk Pan?
Orang umngok ke yang masuk Pan?
Jawapannya semua tahu dari parti mana...Tak pecah namanya, boleh ke nak dapat jumlah undi sama mcm pru13? Silap2 lingkup
deposit pun hangus...
Hahahaa

Credit Loan Solution said...

Are you tired of seeking loans and Mortgages,have you been turned down constantly By your banks and other financial institutions,We offer any form of loan to individuals and corporate bodies at low interest rate.If you are interested in taking a loan,feel free to contact us today,we promise to offer you the best services ever.Just give us a try,because a trial will convince you.What are your Financial needs?Do you need a business loan?Do you need a personal loan?Do you want to buy a car?Do you want to refinance?Do you need a mortgage loan?Do you need a huge capital to start off your business proposal or expansion? Have you lost hope and you think there is no way out, and your financial burdens still persists? Contact us (gaincreditloan1@gmail.com)

Your Name:...............
Your Country:...............
Your Occupation:...............
Loan Amount Needed:...............
Loan Duration...............
Monthly Income:...............
Your Telephone Number:.....................
Business Plan/Use Of Your Loan:...............
Contact Us At : gaincreditloan1@gmail.com
Phone number :+44-75967-81743 (WhatsApp Only)

Anonymous said...

Dia baham dedak je

Anonymous said...

Diaorg baham dedak dgn balak je. Rasuah kecik2 dia tak baham

Anonymous said...

Kahkahkah
Hadi buat kelakar

Anonymous said...

Bile koldai nok mapoh? Hehhehheh

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.