Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NAJIB TAKUT ORANG TUA ?


18 orang berkata:

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [3968] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 480 JUTA , wassalam.
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

aku malas nk tengok video tu xda masa aku,bek tengok cerita doraemon g ok dr tngok cerita politik hihi, so nothing 2 hide ni demo ke ape? kalo demo..insyaAllah x dapat sambutan.. korang gang2 taksub pakatan haramjadah wat la himpunan demo apa pun selagi pas x baik ngan dap selagi tu demo ape pun korang anjur xdapat sambutan insyaAllah..kalo pas kawan ngan dap umngok pun tersepit sakit pala,sebab bila pas jual agama umngok akan jadi seolah2 lawan agama hihi.. ye la kerbau2 mana paham polis tgh wat keje ke ape ke.. dalam kepala otak dia yg dia nyalak sape lawan dia maknanya dia lawan agama la.. walhal dia yg jual agama hihi.. dia tipu kerbau2 balau lentaksub dia..cuba korang pk ye.. kalo pas baik ngan dap, pas boleh jual agama mcm biase diwaktu korang nak anjur demo..pas maybe bleh wat fatwa mcm demo bersih dulu..dia bagi gambaran demo tu hukumnya wajib dan dapat pahala jihad hehehe. maka insyaAllah berduyun2 kerbau dari serata ceruk turun menyalak hehehe.. korang la rugi biar pas berlalu keluar pakatan haramjadah korang.. pas dah kua pakatan korang pandai la wat mcm2 bunyi skrg, jual agama la ape la.. walhal masa dia kawan ngan korang pun dia jual agama dah.. tapi masing2 senyap macam unta padang pasir hehe.. ye la korang manusia2 pentaksub bodoh sombong ni memang susah nak di tegur hehe..tapi pas dah kua tiba2 korang pandai lak nyalak yg dia jual agama.. hihi.. lamaaaa dahhh la barua oii.. bukan 5minit lepas dia keluar pakatan haramjadah baru dia start jual agama la barua... lamaa dahh hehehe

Anonymous said...

Bila korang nak pulangkan saham kohilal kami. Korang ingat boleh lepas terus masuk syurga ke? 45juta tu bukan sikit. Tu bukan duit mak bapak korang

Anonymous said...

Aku x faham komen ko. Meleweh semacam je. Mabuk ketum ke?
Sudah lah wahai pemakan dedak. Simpan skit utk sarapan pagi esok.

Anonymous said...

0828 mabuk ketum.
Hahaha

Anonymous said...

Bagi jaga tabung mamali pun lesap. Kesian balu dan anak yatim mangsa mamali. Macam ni boleh claim otomatik masuk sorga....

Anonymous said...

Suruh jaga potongan gaji cikgu agama pun korang songlap. Camner nak jaga duit negara? Habis kena songlap jugak nanti

Anonymous said...

xpe esok time aku kutuk pas korang mesti paham insyaAllah..
bila kita kene kutuk kita memang lambat sikit paham hihi.. ok kerbau2 pentaksub parti semua selamat malam.. hihi

Anonymous said...

Allah bagi hutan suruh jaga baik2. Tapi bila dah dapat kuasa korang sibuk pulak sapu hutan simpan sampai licin. Korang macam dah mabuk ketum bila nampak balak. Korang tindas pulak orang asli miskin kedana tu. Korang nak jadi apa sebenarnya ni?

Anonymous said...

Puak2 ni tak boleh nampak duit orang berlonggok sikit. Ada je projek nak cilok duit. Pandai pulak tu cover dgn hadis sekerat2.

Anonymous said...

Lobai berjanggut berserban berjubah kalu ceramah politik selalu cakap makan harta anak yatim masuk neraka. Tapi makan duit tabung anak yatim mamali tak masuk neraka ke?

Anonymous said...

Yang kau percaya dgn penipu utk uruskan duit kau tu kenapa? Lain kali hati2 dgn penipu agama dan penipu duit tu. Mak bapa dia pun dia tipu juga tu

Anonymous said...

Masa mula2 ajak labur saham kohilal mcm2 puak2 ni keluar ayat quran. Wajib bantu ekonomi islam la, utk naikkan martabat islam la, bantu org yg miskin la, untung ribu2 boleh pergi umrah la.... Dah dapat duit, duit lesap, terus senyap

Anonymous said...

Tabung tin milo lagi senang nak cilok. Tak payah audit. Tuang terus masuk beg.

Anonymous said...

Taksub sangat kat hadi. Ingat hadi boleh bawak korang masuk syurga ker dengan maki hamun barua dan fitnah pil kuda dia tu?

Anonymous said...

Dap niaga untung 45 juta. Musang berserban berjanggut ni niaga terus lucin 45 juta. Salah dap jugak?

Anonymous said...

Memang bodoh bahlol puak pas@pigs ni

Huy Nguyen said...

- Những loại bóng phản xạ tốt nhất hiện nay
- Lợi ích của việc hít xà đơn
- Học võ như thế nào là tốt
- Lợi ích thiết thực khi tập với bóng yoga

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.