Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PATUTPUN ATM PECAT DIA, RUPANYA DIA MEMANG BARUA

Heh! Nampak gayanya 'Smear Campaign' yang dilancarkan oleh DAPigs terhadap PAS dah sampai ke satu tahap yang tak masuk akal sehingga ada yang sanggup membodohkan diri sendiri.

Dek kerana nak memburukkan nama baik dan juga nak menjatuhkan imej PAS, bekas penyokong PAS yang kini dah jadi Barua Guan Eng ni sanggup membuat dakwaan yang bukan - bukan.

Nak pulak mengenai isu lawatan Rejim PAS Kelantan ke Krabi baru - baru ini. Mungkin dia ingat pemimpin Rejim PAS Kelantan tu pergi ke Krabi hanya sebab nak berfoya - foya gamaknya.

Kalau itu la tanggapan Si Mejar Barua Guan Eng ni, memang singkat betul la pemikiran dia. Nampak sangatla dia sengaja menjumudkan pemikiran dia dengan dakwaan buruk sedemikian.

Hanya dek kerana kejumudan Si Mejar Barua DAPigs itulah yang membuatkan pemimpin PAS ini menjawab dakwaan buruk yang dilemparkan melalui laman media sosial peribadinya.

Setiausaha Lajnah Asas Tani & Alam Sekitar PAS Pusat, Huzir Sulaiman tampil menjawab fitnah jahat pembantu khas Ketua Menteri Pulau Pinang, Zaidi Ahmad berkaitan dengan isu Karbi.

Menurutnya, program ke Krabi anjuran Rejim PAS Kelantan itu adalah lawatan rasmi terhadap Gabenor Wilayah Krabi di Thailand yang bertujuan untuk mengembangkan ekonomi Negeri.

Tambahnya, antara perkara yang telah dibincangkan bersama di antara Kelantan-Krabi, adalah industri pelancongan, ekonomi dan pembangunan produk halal yang menekankan aspek kualiti dan bebas maksiat.
“Kos penganjuran tidak jauh beza seperti yang pernah dianjurkan di Selangor dan Pulau Pinang. Program di luar Negeri adalah amalan biasa sektor swasta dan awam khususnya dalam perkara-perkara yang melibatkan hubungan 2 hala, ekonomi dan pelaburan.
“Jangan lupa adanya Pesta Bogel di Pulau Pinang satu ketika dahulu (2014). Delegasi Kerajaan Pulau Pinang juga pernah ke Adelaide Australia atas urusan ekonomi dan pelaburan pada tahun ini.
“Mejar Zaidi DAP tidak suka amar makruf nahi mungkar yang diwajibkan atas seluruh Umat Islam agaknya? Khususnya yang berkaitan dengan Konsert Selena Gomez?,” soal Huzir di laman Facebooknya.
Huzir berkata demikian ketika menjawab dakwaan Zaidi yang menyindir isu lawatan PAS ke Karbi dan mengaitkannya dengan isu penganjuran konsert Selena Gomez yang diadakan di Selangor baru - baru ini.

Pokok pangkalnya, Si Mejar Barua DAPigs ni memang sengaja nak memburukkan bekas partinya itu. Tapi, kalau ye pun, jangan la dia buat dakwaan dengan menggunakan kepala lutut. Takut akhirnya nanti, dia hanya sekadar memalukan dirinya sendiri!!!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.