Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PANDANGAN YANG DANGKAL ?


Sebat tidak akan berjaya di Kelantan selagi...
 Sebat tidak akan berjaya di Kelantan selagi...
 
Ibrahim bersama sebahagian hadirin sempena kongres berkenaan.
 
IPOH - Kerajaan Kelantan dilihat tidak akan berjaya melaksanakan hukuman sebat di khalayak ramai sebagaimana yang diluluskan persiidangan Dunnya baru-baru ini.

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa), Datuk Dr Ibrahim Ali berkata, hukuman berkenaan tidak akan dapat dilaksanakan di Kelantan selagi Rang Undang-Undang (RUU) 355 tidak diluluskan di Dewan Rakyat.

"Selagi RUU 355 tidak diluluskan di Dewan Rakyat, selagi itulah hukuman sebat dikhalayak ramai ini tidak dapat dilaksanakan di Kelantan.

"Namun, Perkasa menyokong pelaksanaan hukuman berkenaan kerana ia (hukuman) selari dengan tuntutan Islam," katanya sempena Kongres Melayu Perkasa Negeri Perak, pagi tadi.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Setuju sangat. Sebat tak akan jadi di kelantan selagi nik abduh belum jadi MB dan moktar snek belum jadi presiden pas. Sbb tu kalu nak tengok sebat jadi di klantan, presiden pas dan MB kelantan perlu ditukar

Anonymous said...

Lebai tunjuk kote kat janda guna wasup boleh hukum sebat tak?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.