Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TEPAT SEKALI CADANGAN DAP . SEKARANG SUDAH TAHU SIAPA BIG BOS P.H

SEPATUTNYA PAN LA YANG MELANTIK ORANGNYA JADI EM BI. TAPI DAP PULA YANG NAKKAN HUSAN JADI EM BI

KALAU NAK IKUTKAN KEDUDUKAN PAN DALAM P.H
 IA ADALAH TANGGA TERCOROT DALAM PKATAN ITU
TAPI DISEBABKAN PAN ITU DIBAWAH KETIAK DAP
JADI PAN PUN TUNDUK AKUR LA
ORANG KELANTAN TENTU SUDAH TAHU, PAN ITU SIAPA PADA DAP. DAN DAP ITU LA SATU-SATUNYA
CARA DIA NAK MASUK KELANTAN.
NAMPAKNYA ZAID IBRAHIM TERPINGGIR LAGI ?
JIKA KIT SIANG LANTIK ZAID IBRAHIM NAMPAK SANGAT LA. INI LA DI KATAKAN ADAT  CAKAP BERLAPIK !
PADA HAL KIT SIANGPUN TAHU, CADANGANNYA KEPADA HUSAM TAK AKAN SAMPAI KEMANA.
SEBAB ?
SULTAN DAH TENTU TAK PERKENAN PDA HUSAM ! JADI AKHIRNYA NANTI, TAK DE PILIHAN, MELAINKAN ZAID IBRAHIM DARI DAP AKAN JADI EM BI KELANTAN !
-Pak Karamu-
Pemuda Pas ucap ‘tahniah’


0

Ahmad Fadhli Shaari
Ahmad Fadhli


KOTA BHARU – Pemuda Pas Pusat merakamkan ucapan ‘tahniah’ kepada bekas Adun Pas yang telah dinamakan oleh Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang sebagai bakal Menteri Besar Kelantan.

Naib Ketuanya, Ahmad Fadhli Shaari berkata, bukan mudah untuk mendapat ‘pengiktirafan’ daripada pemimpin itu, sekali gus dianggap sebagai penghormatan daripada DAP itu sendiri.

“Cuma ingin ingatkan kepada senario ketika selepas PRU13 di mana individu (adun Pas) tersebut telah ditolak namanya oleh pihak Istana Kelantan sebagai ahli exco kerajaan negeri.

“Boleh sahaja nama tersebut diangkat sekali lagi sebagai Menteri Besar sekalipun telah ditolak sebagai exco. Namun, secara logiknya ia agak mustahil,”katanya dipetik melalui laman sosial facebooknya semalam.

Beliau mengulas isu Pakatan Harapan yang dijangka menamakan Naib Presiden Amanah,  Datuk Husam Musa sebagai calon Menteri Besar Kelantan sekiranya tampuk kerusi di negeri ini bertukar tangan dalam PRU 14 nanti.

Perkara tersebut disuarakan Lim Kit Siang semasa berucap di Majlis Sambutan Aidilfitri Parti Amanah di Dewan Perniagaan Cina di sini.

Ahmad Fadhli berkata, walau bagaimanapun, hanya Lim Kit Siang sahaja yang mengetahui apakah motif sebenar beliau mencadangkan nama yang telah diketahui ditolak oleh Istana empat tahun lepas itu.

“Apa pun, sekali lagi tahniah. Jarang anak Melayu,”katanya sinis.

10 orang berkata:

Anonymous said...

Hehehe cemburu la tuu. Bukan susah pun. Kalau pas menang majoriti calonkan wakil pas jadi mb. Kalau ph menang di kelantan, abe husam paling sesuai calon mb. Benda simple tu pun lebai bodoh susah nak faham ke? Kelantan bukan hak mak bapak org pas pun atau milik mak bapak sultan.

Ini perlawanan parti politik, dlm pilihanraya siapa menang dia lah yg tadbir. Takdak kena mengena hal nak jatuhkan islam ke apa. Pas pun cuma parti politik jer, sama mcm dap mca mic dll. Pas bukan agama, hadi bukan nabi dan hadi bukannya dapat wahyu dari tuhan.

Myshah said...

Memangla pas bukan agama dan hadi tentunya bukan nabi. Satu dunia dah tahu. Tapi macai mcam ko aje yang masih bodo .. anggap parti musuh islam lebih baik dari parti nak islam.orang yang tentang wahyu lebih baik dari orang yang fahsm wahyu dan hadis.
Itu la orang kata .. masuk Dap tak jadi kapir punn... tapi jadi dungu...

Anonymous said...

nak jadi mb, kena perkenan soltan.. bukan perkenan lks! tu pun kalu menang majoriti

Anonymous said...

PAS NAK MENEGAKKAN ISLAM KE??? HABIS YANG BERSEKONGKOL, BERBAIK BAIK DENGAN PENJENAYAH TU TIDAK BERUSAHA UNTUK MENGHENTIKAN JENAYAH TU AJARAN ISLAM KE????

Unknown said...

Saya mengucapkan banyak terima kasih kepada MBAH BUDI HARTONO yang telah menolong saya dalam kesulitan ini tidak pernah terpikirkan berkat bantuan MBAH yang memberikan pesugihan dana gaib sebesar 1 miliar syukur alhamdulillah kini saya sudah bisa melunasi semua hutang-hutang saya yang ada di BANK sisanya untuk buka usaha kemarin saya takut mengikuti pesugihan ini takuk ada tumbal tapi mau di apa dengan kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya coba minta tolong sama MBAH BUDI HARTONO dan dengan senang hati MBAH BUDI HARTONO membantu saya pesugihan dana gaibnya alhamdulillah semuanya bener-benar terbukti pesugihan dari MBAH ternyata aman tanpa tumbal karna saya sudah membuktikannya tidak ada resiko apapun dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur yang bisa di percaya jangan anda takut untuk konsultasi jika anda ingin di bantu seperti saya lansung hubungi MBAH BUDI HARTONO di nomor hp 085-256-077-899 untuk info lebih jelasnya buka blog MBAH klik disini -->> PESUGIHAN DANA GAIB

Anonymous said...

Anon 7.49
Bengap tak habisla puak pemakan dedak babi aka PAN nih..

Najib blm dibuktikan bersalah lg, tp Bang non dah...so puak2 PH la yg bersekongkol dgn pesalah seks songsang..lg teruk nak jadikan si gila bontot tu PM

LGE...manusia paling suci di msia?

Anonymous said...

Masuk pas jadi dungu

Anonymous said...

Kalu pas kalah?
Nik abduh boleh jadi mb ker?

Anonymous said...

X lah. Itu ajaran hardy

Anonymous said...

Tak lah.
Pak karam akan jadi mb ganti mat yakob

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.