Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TAKKAN NAK MASAK NASI PAKAI PAN

Amanah jangan hanya menangis di tepian sudut
Amanah jangan hanya menangis di tepian sudut
Salahuddin ketika menyampaikan ucapan penggulungan pada Konvensyen Amanah di sini, hari ini.

SHAH ALAM - "Amanah mesti pandai dan bijak memposisikan diri," kata Timbalan Presiden Parti Amanah Negara (Amanah), Salahuddin Ayub.

Menurutnya, seluruh kepimpinan parti perlu menampilkan kebijaksanaan bagi menggerakkan parti itu ke hadapan.

"Kalau kita mahu posisikan diri kita, kita perlu tampil dengan kebijaksanaan, bukan hanya menangis di tepian sudut.

"Kita mesti sama-sama menunjukkan wajah kepimpinan kita," katanya ketika menyampaikan ucapan penggulungan pada Konvensyen Amanah di sini, hari ini.

Mengulas lanjut, katanya, Amanah perlu sama-sama tampil membantu rakan Pakatan Harapan yang lain untuk menumbangkan BN pada PRU akan datang.

"Kita tahu kematangan kita ada di sini. InsyaALLAH kita tahu siapa musuh dan siapa kawan kita akhirnya
"Jangan keliru kalau tiba-tiba lawan jadi kawan, kalau lawan jadi kawan," katanya lagi.

16 orang berkata:

Anonymous said...

Pan hari tu tak mengaku jd barua dap,nak perjuangkan islam konon.ini sudah mengaku terang terang pula.mengaku atau tak pun org sudah tahu juga.perjuangkan islam versi dap le jawabnya.kesian husam dan budak hingus orennya yg tak sudah meroyan tu.tokong yg dipuja puji tu buat kolam kilat juga di negerinya itu.rumah banglonya pulak katanya tak ada kolam n feng sui nya buruk itu yg dpt murah.

Anonymous said...

Rm90juta tu hadi makan sorang ke? Ke bahagi2 pada ahli? Ke guane? Ahli macai dapat dok?

Anonymous said...

Ko dan tn guru ko pulak perjuangkan bn dan geng2nya. Perlu ker aku ceritakan keburukan bn dan pemimpinnya? 60 tahun masuk pas rasanya ko dah maklum kan??

Anonymous said...

tn guru lebai ko pun jual pas murah2 kat umno.

Anonymous said...

Aku klu ada org jual flat 20 ribu pun aku ambik. Org bodoh je tak ambik.

Anonymous said...

AMANAT YG DIA BUAT TU DAH KENA BALIK KAT MUKA DIA DAN ANAK BUAH DIA.

Anonymous said...

Amanat yg dia buat dulu2 tu dah kena balik kat dia dan anak buah dia kot....kejap je Allah nak tunjuk kat kita. Sbb tu kita jgn lebih2

Anonymous said...

Dalam dunia ni aku percaya kat hadi sorang je. Dialah ulamak yg aku puja puja.

"MEMBALAK BERSAMA ULAMAK"

Anonymous said...

Aku beli kereta camry 2.0G 2011 lelong rm40K je kat mudah.my. Harga di bawah harga pasaran.

Nak pakai skang dah takut. Takut kena tangkap sbb harga bawah pasaran.

Lain la kalu ranjer. Beli 200k pun tak apa walaupun harga pasaran 400k...hehehe

Anonymous said...

Kalau 2.6 bil tak apa la sbb bukan harga bawah pasaran. Itu harga atas pasaran...heeee

Anonymous said...

Lebai2 PAS dah jd ularmak2 penyamun tarbus.

Anonymous said...

Kesian aku tengok PAN. Tak mengaku jadi barua DAP.. akhirnya orang tau juga dan memang pun.. kalau perjuangan semata2 kerana nak Putrajaya begitu la jadinya..
Orang yang sebeginilah yang menjadi pengikut PAN kini dan selamanya.
Dimana martabat islam di bawah PH.
Melainkan lalok dengan lagu2 merdu yang dinyanyikan oleh PAP.
Cuba la buka minda dan pintu hati masing2.. tak terfikir kan bagsimana mainan dap yang mirip yahudi menyerang Islam.
WaAllahuahlam..

Anonymous said...

Memang la tujuan nak ke putrajaya. Itu cita2. Tak kan la setakat nak jadi penasihat je. Jadi macai je.

Anonymous said...

Apa salahnya pertahankan dap drp fitnah racist pas dan umno. Org kena fitnah memang patut dipertahankan. Fitnah org kafir ingat tak dosa ker? Maki orang kafir dgn gelaran tokong ingat tak dosa ker?? Agama apa pas ikut ni?

Anonymous said...

Guna duit cikgu yik sampai 14 juta tu ingat berlandaskan quran dan hadis ker?? Ko ingat tu sunnah ker?? Ulamak mcn tu pun ko nak ikut??

Hebat la tu yer??

Anonymous said...

Bila pak haji lebai nak saman Sarawak Report? Org melayu suka makan nasi..geng lebai malang jual agama suka makan dedak.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.