Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BUATLAH DEBAT ATAS NAMA UMNO VS BERSATU

Debat lebih kepada pendirian Nazri
Annuar Musa
Annuar Musa. Foto Sinar Harian oleh SHARIFUDIN ABDUL RAHIM

KUALA LUMPUR - Debat antara bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan Menteri Pelancongan, Datuk Seri Nazri Abdul Aziz tidak relevan kerana tidak membawa penyelesaian.

Ketua Penerangan Umno, Tan Sri Annuar Musa berkata, perkara itu tidak dibincangkan di peringkat parti mahupun penerangan.

"Debat ini lebih kepada pendirian peribadi Nazri, bagaimanapun ia bergantung kepada isu yang ingin dibahaskan," katanya ketika ditemui di Parlimen, hari ini. 

Menurutnya, ada sesetengah isu tidak relevan dengan Mahathir dan jika dilayan, perkara itu akan menjadi  satu polemik berpanjangan. 

Isu debat tercetus susulan perang mulut di media sosial antara kedua-dua pemimpin tersebut. 

"Saya tak tahu isu apa yang ingin didebatkan, jika soal 1MDB, ia telah mengikuti saluran dan undang-undang, lagipun, kalau setiap hari semua orang buat debat apa hasilnya?" katanya. 

Beliau berkata, debat tidak membawa pengakhiran siapa menang atau kalah, cuma ia akan disenangi oleh penyokong masing-masing. 

Dalam pada itu, Sinar Harian selaku pelopor wacana ilmiah sedia menjadi penganjur kepada program ini.

17 orang berkata:

Anonymous said...

Nazri Dan madey memang ada telo.



Audi dgn lebai dol memang pondan.

Anonymous said...

Elehhhhh...Last minutes kang batal sbb faktor keselamatan. Tak pun atas alasan berdebat bukan budaya kita.

Smart Pomen said...

Sekurang kurangnya dua2 berani. Naik satu pentas dan berdebat. Harap2 jgn dijemput, bagi naik pentas tapi tak bagi cakap. Kalau nak buat camtu. Baik buat sidang dalam tv je. Kutuk la selagi terlarat. Satu malaysia boleh dengar. Tapi tak semua percaya la.

Anonymous said...

sian madey dah tua2 g la duk2 surau n main ngan cucu..g mampos la dgn politik..tenang2 je ngan keluarga,duit banyak umah besar..madey nak ape lagi x tau la hehe

Anonymous said...

oh, ye ke, al keldai alfitnati al samani ada berapa telur, 3 ke 4.

Anonymous said...

tak payah naik pentas, tak payah sidang tv, dlm jamban pun al keldai alfitnati alsamani boleh buat fitnah

Anonymous said...

madey nak bagi geng Panngan jadi pm. kah 7.

Anonymous said...

Bila lebai2 pondan PA$ nak buat dialog ruu355 dgn dr asri dan rozaimi?

Anonymous said...

PA$ berani ceramah satu hala je sbb walaun2 biol akalnya di lutut atau siku. Tak reti berfikir asyik kena lebong mcm keldai oleh lebai2 jual agama.

Anonymous said...

Nak belajar memfitnah spt walaun2 boleh berguru dgn tuang presideng PA$ al merengi.kah7

Anonymous said...

asri rozaimi dan pas 2x5..hihi

Anonymous said...

betul doh tu.al keldai alfitnati alsamani je 7x7 dgn alkhinzir

Anonymous said...

panngan al keldai alfitnati alsamani lagi hebar buat fitnah satu hala

Anonymous said...

ye ke... ingatkan mat sabu and husam. al keldai oh al keldai. makin biol kau al keldai alfitnati al samani

Anonymous said...

Keldai 11:14 berguru dgn tuang guru alfitnati almerengi PIGS 90juta jual agama.

Anonymous said...

Lebai2 pondan dgn walaun keldai PA$ kecut telor nak berdialog ruu355 dgn dr asri dan rozaimi.kah7

Anonymous said...

Lulebai pongdan takde telo

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.