Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NAMA TOK GURU DI PERGUNA UNTUK MERAIH SOKONGAN, MAT SABU TIADA MORAL

Heh! Tak heran la bila Si Mat Sabu ni naik sawan bila parti yang dipimpin pada ketika ini bakal dikenakan tindakan undang - undang kerana sifat terdesak mereka nak mencari sokongan.

Jika sebelum ini, keluarga Allahyarham Nik Abdul Aziz mengeluarkan kenyataan mahu mengambil tindakan terhadap parti pimpinan Si Mat Sabu tu kerana mempergunakan nama Allahyarham.

Katanya, tindakan pemimpin PAN itu merupakan satu penghinaan yang cukup besar kepada Allahyarham bekas Menteri Besar Kelantan yang selama ini kuat mendokong dasar perjuangan PAS.

Namun bagi Mat Sabu, mempergunakan nama Allahyarham untuk menganjurkan seminar demi menjaga kepentingan Politik Peribadi parti pimpinannya tidak merupakan satu kesalahan.
"Kita akan teruskan juga (seminar Pemikiran Tok Guru), siapa pun bantah kita tak layan. Itu adalah seminar biasa dan Tok Guru itu adalah milik semua.
"Walaupun keluarga membuat laporan polis meminta supaya program itu dibatalkan, kita tetap akan teruskan juga," katanya.
Dalam erti kata lainnya, Si Mat Sabu ni cuba nak menghalalkan tindakan yang dilakukan oleh partinya demi menjaga kewujudan mereka yang semakin hari semakin pudar dari pandangan rakyat.

Hakikatnya, parti yang dibawah kepimpinan Si Mat Sabu tu hanya dianggap sebagai parti Ternakan yang mengikut telunjuk serta memakan dedak yang ditaburkan oleh DAPigs sahaja.

Tanpa DAPigs, parti Si Mat Sabu tu dah lama terkubur kerana GAGAL mendapat sambutan yang diharapkan. Maka sebab itu mereka terpaksa mempergunakan taktik Politik Keji dan mencetuskan kontroversi sedemikian rupa supaya dapat meneruskan survival mereka!!!

5 orang berkata:

Anonymous said...

Sudah2lah Pakkara konon2 blog parti Islam....tapi ramalan no. Togil dah jadi WAJIB mesti disiarkan..zahirnya nampak Islam tapi dlm hati penuh kemungkaran.

Anonymous said...

SEMINAR BLOK KE-3 " PEMIKIRAN PIGS "

Anonymous said...

Apabila politik lebih diutamakan...maka jadilah begini

Anonymous said...

Nik aziz meninggal dunia ketika pas masih bersama dap dlm pr. Bila dia dah tiada, barulah pas keluar dari pr dan bersama menganggotai gagasan pigs.

Ada sesiapa boleh nafikan?

5689 said...

zzzzz2018.8.15
longchamp handbags
kate spade outlet online
coach outlet
football pas cher
pandora
nike air max 2017
adidas nmd
super dry
longchamp outlet
louboutin shoes

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.