Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SELEPAS DI IKAT JAMIN RM 200,000 BILA NAK DIBICARAKAN ?


Latif Bandi bebas tahanan reman
Bandi
Bandi
 
JOHOR BAHRU - Exco Kerajaan Johor yang sebelum ini ditahan reman bagi membantu siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung kes skandal dan penyelewengan hartanah di negeri ini dibebaskan mahkamah, sebentar tadi.

Penolong pendaftar, Saba'aton Daud membenarkan, Datuk Abd Latif Bandi dibebaskan dengan jaminan sebanyak RM200,000 selepas selesai menjalani tempoh tahanan reman selama seminggu bermula 10 Mac lalu.

Beliau yang merupakan Adun Endau itu tiba di Kompleks Mahkamah Johor Bahru kira-kira jam 9.10 pagi dengan lengkap berpakaian lokap  SPRM bewarna oren sebelum dibebaskan pada 15 minit selepas itu.

Terdahulu, mahkamah sebelum ini menetapkan tahanan reman selema tujuh bagi membantu siasatan berhubung kes berkenaan selepas beliau ditahan di Pejabat SPRM pada 9 Mac lalu.

Abd Latiff kemudiannya di bawa keluar dari pekarangan Kompleks Mahkamah Johor Bahru sambil diiringi pegawai SPRM bersama kakak dan penyokongnya.

Berhubung siasatan itu, SPRM turut bertindak merampas wang tunai berjumlah RM41,000, 150 beg tangan pelbagai jenama dan sebuah kereta jenis Toyota Velfire hasil daripada pemeriksaan yang dilakukan di kediaman exco terbabit

7 orang berkata:

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [7962] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 900 JUTA , wassalam.

Smart Pomen said...

Tak pe, pas kan nak jadi penasihat, boleh la nasihat dia nanti.

Anonymous said...

korang jgn amek hati ngan pas berat sangat...insyaAllah kalo abg lim guan eng pujuk pas sok pas boleh guna agama pusing buat alasan lain pulak...insyaAllah..dia tggu abg lim pujuk dan rayu je tu..korang terlepas cakap lebih2 pun x elok kot esok2 dia jadi kawan korang balik hehehe...korang plak kene wat u turn,walaupun u turn ni hanya lah permainan biase kerbau2 politik kat sawah iannya boleh dikurangkan risiko malu besar dia..so rilex hehe..insyaAllah yg umno ni bukan apa2 bg pas pun..abg lim la taste pas hahaha...abg lim buat ego xnak mememujuk rayu,pas marah tu je...tungguuuuuu hahaha

Anonymous said...

pas dah banyak korban utk abg lim,agama pun dia jual utk abg lim..abg lim lak wat bodoh sombong..memang pas marah r..hasan ali pun pas tendang mcm sampah sarap demi arak2 abg lim kat selangor..cube korang pk tengok mana pas x marah..
hahahhaha

Smart Pomen said...

Bukan cakap yg betul ke. Dah haji hadi yg cakap nak jadi penasihat. Saye cuma ingatkan je. Takde yg kekal dalam politik. Hari ni minum secawan. Esok baling2 cawan pulak. Lusa minum balik sama2. Ape nak heran. Saye pun tak pernah maki.Dia orang. Sindir tu biase la. Bergurau.

Anonymous said...

Apa nak heran. Pondan memang mcm tu. Kejap ke timur. Kejap ke barat. Dah nama pun pondan. Cakap je pung pang pung pang

Anonymous said...

Orang pangkat tinggi mana bole kasi bicara. Nanti lebai dol meroyan...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.