Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KERAK BUMI YANG SUDAH BANYAK RETAK DI MALAYSIA TIMUR

Gempa sederhana landa Laut Maluku Utara
Gempa bumi
Gambar hiasan
KUALA LUMPUR - Gempa bumi sederhana berukuran 5.3 pada skala Richter berlaku di Laut Maluku Utara pada 11.30 pagi ini.

Jabatan Meteorologi Malaysia dalam kenyataan berkata pusat gegaran 145km dari barat daya Kepulauan Talaud, Indonesia dan 860km barat daya Semporna, Sabah.

Ia tidak mendatangkan ancaman tsunami. - Bernama

15 orang berkata:

Anonymous said...

Sama mcm pas di pantai timur Malaysia. Dah banyak yg retak.

Anonymous said...

Bapak tak pernah ajar anak berbaik dgn umno sbb takut kena patuk 3 kali.

Tapi skang dah kena patuk 3 kali.

Anonymous said...

Dulu - dap bukan kafir harbi. Dia umpama umat Abdul Aziz. SOKONG!! Takbir!!





Sekarang - Dap kafirkan harbi. Dia macam2 tokong, tuan guru lks. SOKONG!!!!! Takbir!!!


We
Unta mabuk pil kuda memang semua dia sokong!

Anonymous said...

Orang lumba lari nak menang. Orang main nak beranak. Orang periksa nak lulus. Orang niaga nak untung. Orang menjubur nak pancut.....


Dia bertanding kerusi nak suka2. Tak nak menang. Bodohnya....

powertrain1648 said...

PAS sayang UMNO tapi nak lawan UMNO pru 14 nanti
PAN tak sayang UMNO tapi nak kacau kawasan PAS lawan UMNO pru14 nanti
PKR taknak berpisah dgn sahabat tapi kencing sahabat
DAP tak anti Islam tapi taknak org Islam berpegang pada Islam

Lu pikir la sendiri

Anonymous said...

Org yg suka sebut perkataan babi2 tu mungkin kerja dia sembelih babi. Orang yg suka sebut anjing2 pulak mungkin mak dia selalu buat sup daging anjing. Orang yg suka sebut biawak2 mungkin tengah makan kari biawak kot?

Anonymous said...

Sayng umno?
Patut la selalu kena kencing

Anonymous said...

Allahyarham TGNA tak pernah cakap dia sayang umno. Dia benci kat umno

Anonymous said...

Pan nak lawan pas sebab mulut org atasan pas suka sebut kafir, munafik, fasik, jirat cina, babi, anjing.....

Org mulut mcm tu memang patut ditentang. Kalu boleh parti biadap mcm tu kasi pupus terus.

Anonymous said...

TGNA tu antara org yg memperjuangkan hukum Islam dan hudud. Tapi yg istimewanya dia ni ada sifat kesederhanaan, wasatiyyah. Dia sanggup bekerjasama dgn dap walaupun waktu itu dap menentang hudud. Dan semua ahli pas waktu itu sokong dia. Tak Ada yg tak sokong.

Anonymous said...

Dulu2 : kencing tu berbau hancing!!!! Sokong!!!!!! takbir!!!!


Skang: kencing tu wangi dan banyak nikmatnya!! Sokong!! Takbir!!!!!

Anonymous said...

Anon bingai.. lu guna nama TGNA buat apa.. dia dah tiada. Ko boleh la kata mcam2. Gila punya orang...

Anonymous said...

Sbb aku tertanya2, kenapa dia boleh bekerjasama dgn dap walaupun dap menentang hudud. Mesti Ada sesuatu yg terdiri dlm pemikiran arwah. Tentu Ada kebajikan yg tersembunyi.

Anonymous said...

Gempa bumi berlaku sbb perbuatan manusia merosakkan alam sekitar. Manusia ni kalu rosakkan alam sekitar tak boleh ditegur. Bah besar contohnya, semua tu sebab sikeparat tebang balak sampai licin. Ada rumah roboh kena rempuh balak hanyut.

Anonymous said...

Demi projek jibubi dan iskola, maka hutan2 dimusnahkan semahu2nya. Kerana air drp kedua2 projek ini amat menyenangkan lagi amat berkhasiat kpd anggota badan.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.