Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DEBAT 1MDB

Sinar Harian sedia anjur debat

Sinar Harian sedia anjur debat
Muka depan Sinar Harian, hari ini.
 
 
SHAH ALAM - Sinar Harian bersedia menjadi tuan rumah kepada debat antara Presiden dan Pengarah Eksekutif Kumpulan 1MDB, Arul Kanda Kandasamy dengan Setiausaha Publisiti Kebangsaan DAP, Tony Pua.

Penasihat Eksekutif Editorial Sinar Harian, Datuk Abdul Jalil Ali berkata, akhbar ini sedia menganjurkan debat ini kerana isu 1MDB sudah menjadi isu nasional dan mendapat perhatian akar umbi.

"Sebagai akhbar yang telus dan tulus, Sinar Harian mahu memberi dua tokoh ini peluang seluas-luasnya bagi bertanya dan menerangkan isu 1MDB kepada seluruh rakyat Malaysia dan dunia. Dengan penganjuran debat ini nanti akan menjawab segalanya berkenaan isu tersebut," katanya.

[ARTIKEL BERKAITAN: Debat: Pemimpin NGO tawar diri jadi moderator]

Semalam, Arul dalam satu kenyataan berkata, beliau sedia menerima cabaran ahli Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) itu untuk muncul di rancangan temuramah kendalian Tony.

Arul berkata, beliau bersedia untuk menerima sebarang persoalan mengenai syarikat yang diwakilinya itu dengan syarat Tony bersedia untuk melepaskan jawatan dalam PAC.

Terdahulu, Tony menggesa agar Arul menyahut cabaran beliau untuk mengadakan wawancara secara terbuka yang disiarkan secara langsung di kaca televisyen membincangkan isu 1MDB yang masih belum diperjelaskan.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.