Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ALA MACAM DALAM MASJID JUGA LA, ADA UMNO,PAS PKR ROHINGYA MUALAF DLL

Rohingya: Bukti Umno, Pas boleh kerjasama
Rohingya
Gambar Hiasan.

KUALA LUMPUR - Kesediaan pemimpin Umno dan Pas berkongsi pentas di Himpunan Solidariti Ummah untuk Rohingya esok bukti kedua-dua parti itu boleh bekerjasama.

Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak bagaimanapun menegaskan, kerjasama itu bukan dalam soal politik sebaliknya hanya melibatkan isu ummah dan Islam.

"Kami bersetuju dalam isu yang ada persamaan pendirian terutama melibatkan ummah dan Islam. Pas dan Umno boleh berkerjasama dan ini contoh yang baik apabila kami bersama-sama ke himpunan.

"Tetapi ini tidak bermakna kami berada dalam satu pakatan, cuma dalam isu yang mempunyai persamaan antara Pas dan Umno saja," katanya dalam sidang media selepas sesi penggulungan di Perhimpunan Agung Umno 2016, di sini, hari ini.


Selain Najib, himpunan yang diadakan di Stadium Titiwangsa itu akan turut dihadiri Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Ditanya sama ada terdapat kemungkinan untuk Umno bekerjasama secara formal dengan Pas menjelang PRU14, Najib yang yang juga Perdana Menteri berkata, masih awal untuk memikirkan soal itu.

"Masih terlalu awal untuk cakap apa-apa tetapi saya percaya politik itu dinamik. Dan (himpunan) ini bukan isu politik,Vini isu nilai universal, Islam dan maruah kehidupan," katanya.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Semoga Pakkaramu cepat meninggal. Amin

Anonymous said...

Oiiiii org2 pas.
Cepat2 bangun gi sana.
Bagilah sokongan kpd najib umno tu.
Najib dah insaf dah.
Pas sudah boleh dibubarkan kerana umno sudah mendaulatkan Islam.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.