Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KATA LA LAGI PAS MACAM-MACAM, PAN BOLEH BLAH, SYAITAN !!!

PAS MASIH LAGI TERASA PEDIHNYA ATAS PERBUATAN KHIANAT DARI ANGGOTA PARTI PAN, DULU MASA NAK BERAMBUS TINGGALKAN PAS TAK SEBUTPUN NAK BERUNDING, TERUS LARI, KONON ADA BIG BROTHER AKAN TOLONG, LA NI PI LA MINTA TOLONG, MINTA LA APA-APA UNTUK BESARKAN TEMBOLOK.

HARI INI PAN MUNGKIN TERDESAK NAK KERUSI,  SEBAB DAH MULA TUA TAK LEH NAK DUDUK KAT LANTAI, ATAU MINTA LA DENGAN PKR (SMALL BROTHER) BERAPA BANYAK KERUSI YANG DIA ORANG BOLEH BAGI, KALO NAK MINTA KERUSI DENGAN BERSATU MEREKAPUN TAK DA KERUSI, MASIH DUDUK KAT LANTAI.

SEINGAT PAK KARAMU MASIH LAGI ADA KERUSI  KALAU NAK SANGAT KERUSI KOSONG, IAITU KERUSI YANG PAS KASI PINJAM KAT PKR DITEMPAT TERTENTU DIDALAM NEGARA INi KECUALI SABAH DAN SARAWAK. DULU MASA PAK KARAMU PERTANDING KERUSI PARLIMEN  TU KITA BAGI PKR, SYARAT BAGI KERUSI BUBAR PAN, BUAT MENYEMAK JE - Pak Karamu

 

 

PAS TAK NAK BERUNDING, PAN PULAK "GILA TALAK"!!!


Hek eleh!!! Memang pelik betul tengok perangai puak - puak PAN ni. Entah menda la yang dok bersabut sangat dalam kepala otak diorang ni gamaknya. Penuh sawang ke otak pemimpin PAN ni? Apa yang diorang nak pun diorang sendiri keliru.

Kalau selama hari ini, diorang jugak yang sibuk dok menjaja cerita memburukkan PAS kononnya parti itu sekarang ni dah jadi 'Barua UMNO' kerana melihat 'Kemesraan' yang ditonjolkan oleh pemimpin kedua - dua parti itu sejak kebelakangan ini.

Diorang jugak yang dok selalu tuduh PAS ni sebagai sebuah parti Pengkhianat kerana sanggup membelakangi konsensus dalam Pakatan hanya semata - mata kerana PAS enggan tunduk dan akur dengan segala kehendak puak DAPigs.

Malah, pemimpin PAN ni juga sering kali mendabik dada membuat dakwaan kononnya diorang mampu untuk berdiri diatas kaki sendiri tanpa memerlukan sokongan serta dokongan dari PAS. Tapi tindakan yang ditonjolkan adalah sebaliknya.

Kot kalau PAN rasa diorang mampu untuk mendapat pengaruh dari kalangan rakyat, menda kejadahnya lagi diorang dok memperlekehkan PAS secara terbuka dan mempersoalkan kenapa PAS enggan berunding dengan puak Pakatan tu?

Kan nampak sangat IRONIKnya pendirian puak PAN ni apabila Setiausaha Agungnya sendiri tampil membangkitkan persoalan tersebut secara terbuka dan mempertikaikan pendirian PAS mengenai isu berkaitan kerjasama Politik dengan Pakatan.

Dalam satu kenyataan yang dibuat semalam, Setiausaha Agung PAN itu berkata, pemimpin PAS mungkin terkeliru dengan pemahaman terhadap slogan 'Politik Matang' yang sedang menjadi dasar baru kepada parti itu sejak akhir - akhir ini.
"Empat parti ini sudah menunjukkan sikap untuk bersama. Yang lain boleh datang kemudian. Kami bukan golongan keras kepala, samseng, boleh bersama. Tetapi kena ada jangka masa.
"Waktu Zohor ada masanya, habis Zohor masuk Asar. Kita tak boleh tunggu. Cukup masa kita kena teruskan. Setakat ini empat parti sudah bersedia," katanya di sidang media Pakatan Harapan (PH), petang tadi.
Andai kata PAN dan parti lain dalam Pakatan tak perlu tunggu PAS untuk membuat keputusan, apa kejadahnya lagi diorang dok sibuk bercerita buruk pasal PAS ni? Seumpama dua pasangan yang baru lepas bercerai, tapi PAN ni Gila Talak!!!

Dari satu sudut, kenyataan yang dibuat oleh Setiausaha Agung PAN ni secara terbuka membuktikan bahawa parti itu GAGAL untuk bergerak ke hadapan tanpa sebarang sokongan mahupun dokongan dari PAS. Nak juga diorang heret PAS sekali.

Dalam erti kata lainnya, PAN dan Pakatan Haprak tu yakin bahawa mereka tidak yakin pada kemampuan mereka untuk 'Move On' dengan apa yang ada pada mereka pada ketika ini. Keadaan itu secara tidak lansung mengiktiraf bahawa PAS ni masih sebuah parti yang relevan dalam arus Politik tempatan!!!

15 orang berkata:

Anonymous said...

Apa-apa pun alasan atau cacian dilemparkan, yang pasti 3 penjuru bakal memudah BN. Tahniah kepada semua berjayakan misi BN untuk terus memerintah Malaysia dan menjahanamkan ekonomi rakyat.

Anonymous said...

Pas pengkhianat rakyat..parti lebai setan dedak 90juta..dasar ularmak bangsattt..

ikan said...

ada aku kesah, best apa akai sedondon, aritu pink, semalam hitam kau ado...

Unknown said...

Pak karamu dah makan ubat ke belum..
Berhentilah jadi pemfitnah... Sesungguhnya azab Allah Taala terhadap pemfitnah amat hebat....

Unknown said...

Berhentilah menyebarkan berita fitnah wahai Pak Karamu

Anonymous said...

Pan tak ada kerja lain selain fitnah Pas. Dah ambil kerja umno. Perasan nak.menang pilihan raya konon. Ada la beberapa kerat yg sokong...itu pun dlm dilema.

Anonymous said...

Sapa yg baik dgn umno skrg..bukan parti lebai bangsat dedak 90juta ke..

Anonymous said...

Jgn layan si parti lebai plastik ni..perasan nk jd kera..jaan..jaga trganu n kedah pun x pandai..ada hati nk pegi putrajaya..pi mampus lah setann hadi..

Anonymous said...

Parti dia yg mcm syaitan tuduh org lain pulak. Syaitan bertopengkan serban dan jubah jual agama peralatkan Islam.

Anonymous said...

pascai parti tk ada hala tuju.. merosakkan imej Islam..

Anonymous said...

kepalabapak karmu/siapa syaitan? tenguk muka sendiri dalam cermin .akan nampak kamu sendiri yang setan

Anonymous said...

Tak sedar lagi ke dgn "alamat" yg Allah beri hari tu, bendera jadi alas kaki??

Dah hari ini sudah jadi kenyataan, pas jadi alas kaki amnoo utk terus berkuasa.

Salah Amanah jugak??

Anonymous said...

Patutnya parti islam berusaha menghalang kemungkaran peminpin. Tapi pas ni dah jadi penggalak dan penyokong kemungkaran pemimpin supaya berpanjangan.

Nauzubillah.

Anonymous said...

Patutnya ulamak menghalang kemungkaran pemimpin. Tapi ulamak dalam pas menyokong dan bekerjasama dengan pemimpin yg zalim kpd rakyat.

Peliklah ulamak pas ni.


"MEMBALAK BERSAMA ULAMAK"

Anonymous said...

Parti Amalan Syaitan.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.