Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHADHIR TETAP LAKU, DIA KEDUA LARIS DARI NAJIB, BERERTI UMNO AKAN TENAT

Mahathir tetap 'hadir' di Perhimpunan Agung Umno 2016
 'Mahathir tetap 'hadir' di Perhimpunan Agung Umno 2016
Coklat yang tertera muka Mahathir

KUALA LUMPUR - Hari terakhir Perhimpunan  Agung  Umno 2016, menyaksikan pelbagai inisiatif yang dilakukan para peniaga untuk melariskan produk mereka.

Antaranya, usaha yang dilakukan oleh penjual produk coklat, Shuhaida Saidah yang berniaga coklat dengan 'menjual muka' presiden Umno termasuklah Tun Dr Mahathir Mohamad.

Ditemui Sinar Online di gerainya yang terletak di aras tiga Pusat  Dagangan Dunia Putra (PWTC), Shuhaida berkata, walaupun mendapat kecaman sesetengah pihak kerana menjual coklat yang memaparkan wajah Mahathir, dia 'tidak ambil pusing mengenai perkara itu'.

"Semalam kita dikecam, ada yang tanya kenapa jual coklat yang ada gambar Tun M. Bagi saya, kami (peniaga) bukan ahli politik.

"Lagipun inikan fakta sejarah, beliau tetap bekas Presiden Umno," katanya yang menjual coklat itu dengan pakej enam presiden Umno dalam harga istimewa RM10.

Dalam pada itu, berbicara mengenai sambutan terhadap produk coklatnya itu, Shuhaida berkata sepanjang lima hari berlangsungnya perhimpunan itu, coklat yang memaparkan muka Presiden Umno sekarang, Datuk Seri Najib Tun Razak paling laris.

"Muka Najib paling laku, diikuti muka Tun Mahathir dan lain-lain bekas presiden," katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.