Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
SPRM teruskan siasatan kes berkaitan MT Umno
Azam Baki
Azam Baki

SHAH ALAM - SPRM menegaskan pihaknya akan meneruskan siasatan berhubung kes seorang ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno yang dikatakan melakukan penyelewengan.

Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM, Datuk Azam Baki berkata, walaupun pihak terlibat menarik semula laporan polis yang dibuat, suruhanjaya itu tetap akan menjalankan siasatan berhubung kes itu dengan memanggil saksi-saksi boleh membantu siasatan.

“SPRM akan tetap meneruskan siasatan dan saksi-saksi yang boleh membantu akan turut dipanggil,” jawabnya ringkas kepada Sinar Harian melalui aplikasi WhatsApp, semalam.

Sebelum ini, seorang pengarah pemasaran sebuah syarikat mendakwa, yayasan milik seorang ahli MT Umno melakukan penyelewengan dana RM2.7 juta yang diperoleh daripada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).

Namun begitu, pihak terlibat  menarik balik laporan polis dan kenyataan yang dibuat terhadap yayasan berkenaan, kelmarin.

Dalam pada itu, Azam memberitahu kes berkenaan akan disiasat di bawah Akta SPRM 2009.
Rabu lalu, SPRM melalui kenyataannya memaklumkan, pihaknya mengesahkan telah menerima laporan berhubung dakwaan tersebut dan akan menelitinya sebelum membuka kertas siasatan.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.