Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NI SEBENARNYA JAWAPAN PADA MAHADHIR MUHAMAD



MAHADHIR TIDAK PATUT BAGI TEMPOH PADA PAS, SIAPA MAHADHIR UNTUK TENTUKAN MASA ? PARTI BARU YANG MASIH BELUM DIKENALI TETIBA NAK BAGI TEMPOH DENGAN PAS, RASANYA BERSATU BUAT MASA NI SUDAH MULA RETAK, ADA YANG NAK IKUT PAKATAN HARAPAN DAN ADA YANG NAK IKUT PAS. RASANYA JALAN YANG TERBAIK ELOKLAH BERSATU IKUT PAKATAN HARAPAN, CERAH MASA DEPAN - Pak Karamu
 
Bersatu perlu Pas atau Pakatan Harapan
Takiyuddin Hassan



SHAH ALAM- Bersatu tidak boleh mengadakan hubungan dengan DAP dan Amanah jika mahu bekerjasama dengan Pas.

Setiausaha Agung Pas, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, syarat tersebut telah diberikan kepada Bersatu dalam pertemuan sebelum ini.

“Buat masa ini kita tidak pernah mengadakan apa-apa hubungan atau kerjasama politik dengan Bersatu. Cuma kita pernah bertemu kerana mereka menyatakan hasrat untuk bersama Pas.

“Bagaimanapun, kita telah memberikan beberapa syarat, jika mereka ingin mengadakan hubungan dengan Pas, mereka tidak seharusnya mengaitkan dengan hubungan Bersatu dengan Pas bersama DAP dan Amanah. Itu adalah pilihan untuk mereka,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Kelmarin, Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, pihaknya tidak akan menunggu Pas lebih lama.

Menurutnya, jika ia mengambil masa terlalu lama, pembangkang akan bergerak dengan rancangan mengalahkan BN tanpa Pas.

Takiyuddin berkata, buat masa ini pihaknya bekerjasama dengan Parti Ikatan Bangsa Malaysia (Ikatan) dan pada masa sama beliau tidak menafikan masih memiliki hubungan baik dengan PKR.

“Kalau Bersatu mahu menyertai kita, itulah pilihan yang mereka ada. “Tapi jika mereka masih mahu bersama Amanah, DAP dan PKR dalam Pakatan Harapan, itu maknanya mereka berada dalam keadaan yang kita tidak boleh terima. Bersatu sendiri perlu membuat keputusan dalam hal ini,” katanya.

7 orang berkata:

Anonymous said...

Suka benor anak buah lebai hj dol MENCELAH pasal rohingya ketika dewan sekolah sedang berbahas pasal bajet 2017. Tetapi apabila dicabar untuk menyokong usul tajuk rohingya supaya dpt dibahas di dewan dengan lebih mendalam, anak buah lebai Semarang perapu ini tersebut berook lantas pura2 mamai tidak sedarkan diri. Dipercayai tujuannya adalah untuk mengelak drp berbahas kerana khuatir telo kecut mereka akan terlondeh....

Anonymous said...

Nak tanya.

Amanat hadi yg kawan2 ko gantung kat ruang tamu rumah tu dah ditarik balik ker dah dibatalkan???

Ker cuma ditangguhkan sementara je?

Anonymous said...

Best la wayang kulit yg incik hadi main kat stadium turrr... incik hadi tak gi tahnik ke???

Anonymous said...

Dalam islam, apakah hukum menyokong dan menjalin hubungan rapat dgn pemerintah yg zalim dan diketahui dirinya serta keluarganya mengambil harta negara secara haram??

Apa hukumnya.
Kalu lebai dol sibuk, Pakkaramu bole tolong jawap tak??

Anonymous said...

Apa hukumnya mengeramkan cukai kpd org miskin yg makan pun tak cukup? Contohnya mengeramkan cukai gst 6% kpd Pak Ali yg beli basikal untuk pergi kerja ambik upah menoreh getah. Haram tak? Boleh sokong tak kalau haram?

Anonymous said...

Lebai dol belajar main wayang kulit sampai expert tu drp sapa yekkkk? Hebat la wayang kulit lebai dol tu. Macam dah biasa main wayang kulit jerrrrr

Maba said...

Woit pan dah ganti umno serang pas ke
Rahmatan alamiin le sangat

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.