Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAH PAYAH DAH

Pakatan Harapan-Bersatu masih bincang isu agihan kerusi
Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail
Wan Azizah Wan Ismail

BUKIT MERTAJAM - Pakatan Harapan dan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) masih dalam perbincangan bagi menentukan pengagihan kerusi yang dipertandingkan calon pakatan pembangkang pada PRU14.

Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, semua perkara yang diketengahkan dalam rundingan itu akan diambil kira bagi memastikan polisi 'satu lawan satu' di setiap kawasan yang ditandingi calon pakatan pembangkang.

"Kita nak satu lawan satu tapi kita tidak boleh menyekat mana-mana individu atau parti mana yang nak bertanding. Itu adalah antara rundingan kita, kita nakkan supaya kita menang...itu polisinya," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Latihan Jentera PKR kawasan Penanti di sini, hari ini.

Dr Wan Azizah berkata, pihaknya bersedia untuk berbincang dengan PPBM yang meminta supaya perbincangan semula diadakan bagi pengagihan kerusi yang dipersetujui Pakatan Harapan sebelum ini.

"Kesediaan ini dibuat selepas mengambil kira beberapa faktor daripada PPBM, termasuk usia penubuhan parti itu yang masih baharu. Kita juga sedang membincangkan perkara asas dalam kerjasama semua parti pembangkang, termasuk agihan kerusi," katanya.

Pada Selasa lepas, Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail mengakui berlaku pertindihan kerusi antara Pakatan Harapan dan PPBM, namun menyifatkan ia sebagai pertindihan yang minimum. - Bernama

16 orang berkata:

Anonymous said...

Aku ni jahil giler dgn ruu355. Tapi sebab takut kena maki hamun dan kena tanam kat jirat cina, maka dengan itu aku menyokong penuh ruu355 ini. Orang kata 30 tahun penjara dan RM100 ribu denda tu hukum hadi, tapi tak apalah aku sokong ajelah. Tolonglah bila aku dah sokong ni, jangan sekeh kepala aku pulak.

Anonymous said...

Taknak cuba nasib main no.togel diblog pakkarani...nanti dituduh fitnah kalau tak cuba.

Anonymous said...

Sapa tak sokong kang kena sekeh kepala ostat audi. Takutnya aku....

Anonymous said...

Apa hal korang... Sokong mende?
Korang bukan Ahli Parlimen pun

Anonymous said...

Kalu ada janda gersang dipancut dalam gelap secara suka rela oleh hj dol, adakah janda dan hj dol hanya dirotan 100 kali, 30 thn penjara dan 100k denda kalu ikut ruu ini??

Bukan kena rejam sampai maut ker?

Anonymous said...

Hoiii barua. Ikut je la hukum hadi tu. Jangan lawan. Sokong je. Ko tak takut ke kena sekeh kepla oleh ostartz audi?

Anonymous said...

Ostat audi suruh sokong, aku sokong la. Aku takot kena sekeh kepala kalo tak sokong. Ko tak takot ke?

Anonymous said...

Tolong la ostat. Jgn sekeh kepala saya.

Anonymous said...

Ye ker? Kalu kita bukan ahli parlimen, kita tak buleh mengundi ruu kat parlimen ker? Laaa aku ingatkan aku bule ikut undi sama..... aku tak bule undi yek??

Anonymous said...

Penat jer aku naik bas dr marang ke padang merbok hari tu... rupanya aku tak bole undi ruu kat parlimen yer...

Anonymous said...

Ko boleh mengundi ruu ke, ko tak bole mengundi ruu ke, aku sekeh kepala ko kalu tak sokong.

Anonymous said...

Haji Haji dan haji audi, dua2 bacul. Sembang pompang2 depan penyokong, diajak berdebat dua2 menikus.

Anonymous said...

Demer memang tikus.
Tikus baiki labu.

Anonymous said...

Jadi ke debat khairudin dgn rozaimi.
Asri dgn hadi.

Mintak2 jadi la ye.

Anonymous said...

Apa??? DAP sudah sekeh Jakim tentang isu khutbah. hebat ulama 2 Dap ni. Al keldai alfitnati walbohongi alPanngani , bolehlah mula cuci tahi si khinzir.

Anonymous said...

Saya PIGS sokong ruu355.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.