Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KALAU BERANI SILA PECAT, PAS MAHU TENGOK LU ADA LANCAU KE TAK ?

DAP perlu desak Pas Selangor
DAP perlu desak Pas Selangor
 
DAP perlu memberikan tekanan kepada Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang agar menarik balik pindaan Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965 (RUU 355).

"Sekiranya Abdul Hadi tidak cadang menarik balik usul pindaan itu, kerajaan Selangor mesti bertindak memecat semua ahli Pas yang mempunyai kedudukan dalam negeri itu," kata Setiausaha MCA Selangor, Datuk Ng Chok Sin seperti dipetik dalam Oriental Daily.

Menurut beliau, selain Kelantan, Pas Selangor mempunyai ramai ahli yang memiliki jawatan dan menikmati segala sumber milik kerajaan negeri.

"Oleh itu, cara yang paling sesuai untuk menghalang usul RUU 355 ini ialah kerajaan Selangor perlu memecat ahli-ahli Pas yang memegang jawatan dalam kerajaan negeri," katanya.

Kata Chok Sin, DAP adalah parti terbesar dalam Kerajaan Selangor dan berhak memberi kata-kata terakhir kepada Pas agar menarik balik usul RUU 355.

17 orang berkata:

Anonymous said...

Lebai tak malu makan duit rakyat selangor, harun din cakap thn lepas nak keluar dari kerajaan selangor lepas raya. Tak sanggup lepaskan elaun ribu2 ke? Dasar penjual agama, berserban berjubah tapi cinta duniawi. Cakap putar2 lidah bercabang ditabur wang ringgit semua tunduk. Mat sabu juga yg gentleman, sanggup lepaskan semua jawatan lantikan politik di penang.

Btw, bila nak saman husam?

Anonymous said...

sila bagi komen2 wahai si keldai al fitnati DAP sudah kena hentam tu.

Anonymous said...

MCA buat provokasi, kenapa kau petik DAP !
Apa ke bodoh sangat puak PAS/PIGS ni?
Hadam betul2 kenapa BODOH sangat!

Aku tengok ahli2 PIGS ni bodoh lembab akalnya!!!

Parti ustaz german, ustaz audi, ustaz kolam renang,ustaz syiah/iran dan ramai lagi didalamnya.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [6306] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 850 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

di keldai sudah marah. kah. 3. mana lagi keldai 2 lain ni. buah hati sedang dicerca, tak kan nak biar sahaja

Anonymous said...

Wah...ustart TOGEL pun marah juga..

Anonymous said...

Saman hadi ke?

Anonymous said...

Balik2 dap jgk yg tentukan siapa pm dari pakatan ali baba

Anonymous said...

keldai2 tolong bagi komen. jgn malu 2. kah, kah, kah.

Anonymous said...

Keldai2 ada banyak dlm PA$..Parti Ajaran Syaitan. Cth keldai jual agama mcm anon 7:14

Anonymous said...

Keldai tu naik atas walaunta.
Sbb unta bodo

Anonymous said...

Mana ada teloo nak saman husam...
Teloo unta suda picahhhh.
Keldai al sotongi suda makan teloo untaa

Hahaha. Bodoo punya unta

Anonymous said...

Sila bagi komen2 wahai si keldai al unta audi al sekehi pAS sudah kena hentam tu

Anonymous said...

Kalu tukar parti PIGS pun cantik jugak. Sbb suka masuk hutan simpan.

Jual balak

Anonymous said...

Sorry la cakap. Maza cabar berdebat soal ruu355 pun boss ko menggeletar telo.

Ini macam nak saman husam?
Usah mimpilah.....

Anonymous said...

PanDap berani ugut jer... takdaq teloq nk brtindak huhu.. PAS baguih ttp dgn prinsip islam nya .

Anonymous said...

Prinsip PA$ mmg baguih..kerana duit haram rasuah 90juta, merompak duit rakyat jadi halal. Perosak Islam.

Porshe.Audi.Semalaysia 90juta

Takbur!

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.