Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PPBM DAN PAS RUNDING PEMBAHAGIAN KURSI

Pas jemput Bersatu runding pembahagian kerusi PRU
Muhyiddin Yassin
Muhyiddin Yassin. - Foto Sinar Harian

PETALING JAYA - Pas kini bersedia berunding dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) berhubung pembahagian kerusi bagi pilihan raya umum akan datang, kata Presiden Bersatu Tan Sri Muhyiddin Yassin.

"Jika sebelum ini tiada sebarang hubungan bersama-sama Pas namun, kini mereka (Pas) telah menjemput kami untuk berbincang mengenai pembahagian kerusi bagi menghadapi pilihan raya umum," katanya kepada pemberita di ibu pejabat Bersatu di sini, hari ini.

Bagaimanapun, Muhyiddin tidak menjelaskan lebih lanjut berhubung jemputan itu sebaliknya berkata Bersatu akan terus berusaha untuk meningkatkan lagi kerjasama dengan Pas bagi menghadapi pilihan raya itu nanti.

Bersatu juga telah mengenal pasti kerusi yang mahu ditandinginya dalam pilihan raya umum, katanya.

Namun, beliau enggan mendedahkan jumlah kerusi tersebut. –Bernama

14 orang berkata:

Anonymous said...

dulu nyanyi2 mahafiraun2....demi secebis kuasa politik bantai je la dulu nyayi lain sekarang nyanyi lain hehe..

Pomen Smart said...

Alhamdulillah, jgn dgr cakap org sekeliling. yg suka tukar kaler lagi bahaya. Cuma satu pihak je yg suka pembangkang berpecah belah. Jika benda ni gagal, bermakna kamu mengecewakan pengundi yg betul2 mahukan perubahan. Ape kate buAng ego masing2, tak kira pas ke dap ke ppbm ke, amanah ke, keadilan takde masaalah rasanya. Jika ditakdirkan u all menang, bincang lah nak buat apa. Kuasa sudah ada dlm tangan. Bersihkan malaysia dari kekotoran. Buat masa ni. Tolak dulu benda yg tak menguntungkan rakyat. Yg penting 1 by 1, insyaallah peluang menang lebih tinggi. Jgn cuma berserah saja tanpa usaha. Harap terus mendengar berita yg POSITIF. AMIN.

Anonymous said...

Pas dah goyang ka? Haritu cakap boleh berdiri sendiri. Dasar lidah bercabang, dari presiden hingga lah blogger pencacai, semua kaki auta.

yen uchop said...

Bila aku kaji siapa itu syiah dan aku susuli ceramah ustaz ustaz yang belajar diSyria dan juga Dr Maza, Ustaz Zamihan dan lain llain lagi - flahback datang kekepalaku bagaimana syiah menggoda Husin supaya dtang keKarbala kononnya mereka nak memberiikray ketaat setiaan tetapi sebenarnya merekalah yang membunuh Husin lepas tu kononnya meraka sedih@photostat) meratap ratap atas kematian Husin, poodahhh !Pas dah lemas menggapai ketul tahi, siapa nak selamatkan dia tenggelamlahlah bersama sama dia atau yang nak bagi tongkat supaya umno boleh berdiri, tongkatt itulah yang akan dibedal pengsan kepala orang yang diberi tongkat. Mereka bukan kumpulan TGNA, mereka adalah dedalu.

yen uchop said...

jika bersatu dan keadilan terima PAS, biarlah lawan berapa penjuru sekalipun. Nama nak undi UMNO BN tidak sama sekali. Demikianlah pendirian kami penyokong pembakang dari parti masing masing, nama nak undi bagi talian hayat umno - tidak sama sekali kami berikan. Namun, kalah / menang boleh sedondon dengan umno.

Anonymous said...

yg suka nyanyi 2 tu abg mat. kah 3 keldai tetap keldai , bodoh tak habis2

Anonymous said...

al keldai jgn goyang. Abg husam ada, abg husam boleh bertukar jadi 10 adiwira. kah3 tahyul 2 al krldai ni.

Anonymous said...

kalau tukar perkataan PAS kpd PAN , ITULAH YG TEPATNYA PEMIKIRAN TUAN. kah 3 keldai tetap keldai

Anonymous said...

Yg betul2 keldai ialah anon 3:10. Sebab tu ada himpunan DUNGU utk keldai2 lebai jual agama PA$.kah3 keldai tetap keldai.

Anonymous said...

Parti al keldai jual agama 90juta.kah3

Porshe.Audi.Semalaysia 90juta

Takbur!

Anonymous said...

PA$ talian hayat utk UMNO.

UNDI PA$ = UNDI UMNO

Porshe.Audi.Semalaysia 90juta

Takbur!

Anonymous said...

Yg suka meroyan tu keldai2 parti jual agama PA$.kah3 keldai tetap keldai, bodoh tak habis2

Anonymous said...

undi pas= undi umno . ok lagi keldai ooi. yg teruknya. undi PAN = UNDI DAP. Kah 4 .

Anonymous said...

PA$..Parti Ajaran Syaitan jual agama

UMNO = Umat Melayu No Otak jual bangsa

Keldai2 mmg biol sebab tu perlu himpunan keldai2 DUNGU di pdg merbok.Kah5

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.