Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP TIDAK BERSIH ?

SPRM geledah rumah Exco Pulau Pinang

SPRM geledah rumah Exco Pulau Pinang
Kenderaan SPRM di perkarangan rumah Boon Poh.
 
BUTTERWORTH - Kenderaan SPRM dilihat masuk ke taman perumahan yang didiami Exco Kebajikan, Masyarakat Penyayang dan Alam Sekitar, Phee Boon Poh petang tadi.

Boon Poh turut dilihat berada dalam kenderaan SPRM ketika masuk ke taman perumahannya di Sungai Puyu, Bagan.

Kenderaan dilihat bergerak masuk kira-kira jam 5.35 dan kemudiannya bergerak keluar kira-kira 7.05 petang.

SPRM dipercayai pergi ke rumah Boon Poh untuk mencari dokumen berkaitan isu sebuah kilang haram memproses abu kayu di Kampung Sungai Lembu, Permatang Pauh yang diserbu semalam.

Terdahulu, Phee Boon Poh ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Pulau Pinang kira-kira jam 3 petang tadi.

Beliau yang juga Adun Sungai Puyu ditahan ketika sedang memberi keterangan berhubung isu sebuah kilang haram memproses abu kayu ri Kampung Sungai Lembu, Permatang Pauh yang diserbu semalam.

9 orang berkata:

Anonymous said...

Dia orang cari jo lo ker?

Anonymous said...

Kat situ mana ada dedak 90j. Klu nak cari dedak 90j kena tanya lobai dol

Anonymous said...

Bila nok gi opis apim bang tengok kot2 ada masuk 90j

Anonymous said...

90 juta fitnah dok ulang2 buat apanya? Lebih baik korang wirid "khalwat bini kawan, aljuburi,lgbt,bunglow terlajak murah"...ini baru sesuai dgn baruah dan pecacai dap....eih...bini korang mat sabu dah apply mut'ah ke belum...? Ki ki ..

Anonymous said...

Dah jadi barua jo lo, macam2 ko cakap. Boss ko relax je pelahap 90 juta.

Ko dapat apa?
Dapat kencing je la...

Anonymous said...

Dulu sokong dapigs.
Sekang sokong 1mdb gst

Memang barua jo lo la.
Cuma jo lo tak makan budu.
Ko je hari2 makan budu.
Sbb budu tak kena gst.

Anonymous said...

Ki ki,,tambah sikit lagi wirid harian korang tu dgn lafaz " abg mat khalwat bini kawan, abg nuar aljuburi, abg lim lgbt" pagi petang siang malam kkorang wirid,,ramai lagi la hantu jembalang gaylgbt akan memenuhi kerusi ceramah korang.

An Anonymous said...

5️⃣ per 💯 only bro!

عبده العمراوى said...

شركة قمة الدقة للخدمات المنزلية
شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة تنظيف منازل بالاحساء

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.