Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS KENA ISTIHAR BERSATU SEBAGAI PARTI SYAITAN (PENGACAU)

BARU DITUBUH DAH NAK JADI JUARA KAN KE SYAITAN (PENGACAU) NAMANYA ?

BERSATU HANYA BOLEH BULI DAP, PAN DAN PKR, TAPI PAS BERSATU TAK BOLEH BULI

MAKA BERSATULAH KAKI KACAU YANG TEGAR.

  HANG BOLEH BLAH !


-Pak Karamu-

 

 

Tun M minta Pas jangan jadi 'pengacau'

Mahathir Mohamad
Mahathir Mohamad
(Ubah saiz teks)

BESUT - Pengerusi Pakatan Harapan, Tun  Dr Mahathir Mohamad meminta Pas jangan jadi 'pengacau' ketika parti gabungan pimpinan beliau berusaha merampas negara termasuk Terengganu daripada Umno-BN.

Menurutnya, Pas hanya bertindak sebagai pengacau yang mahu memecahkan undi orang Melayu supaya parti BN pimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak menang dalam Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang.

"Saya sedih dengan Pas ini. Tak pernah menang tak pernah jadi kerajaan kecuali di Kelantan dan Terengganu tapi masuk jadi pengacau nak pecahkan sokongan kepada Pakatan Harapan supaya Datuk Seri Najib menang," katanya dalam ceramah 'Selamatkan Malaysia' dekat Kampung Raja di sini malam tadi.

35 orang berkata:

Anonymous said...

Ulama Q7 ulama velfire ulama pirsche adalah ulama dunia elitis

Anonymous said...

Bersatu pula kena isytiharkan parti pak karam sebagai cawangan parti ayatola khomeini

Anonymous said...

Tak elok ulama panggil parti orang lain parti syaitan. Panggilan tu hanya puak pengganas IS je yg pakai.

Anonymous said...

Pas parti syurga dunia; ulamak kaya raya, pandu kereta mewah, harga jubah ribu2. Walaunta jugak yg rugi hidup merempat, pegang erat amanat hadi konon dapat masuk syurga.

Anonymous said...

PAS - PARTI AMALAN ........

Anonymous said...

Hujah Umno/BN kini digunapakai oleh puak2 PH, PH=BN perosak agama dan negara. Sama2 la kita sokong Gasan Sejahtera!

An Anonymous said...

.... SYURGA

PAN - PARTI AMALAN ......

An Anonymous said...

Marilah kita menyokong ulamak agar semoga di akhirat nanti kita dapat dibangkitkan bersama2 golongan ulamak.. harap kita tidak dibangkitkan bersama golongan kafirun dan munafikun..

An Anonymous said...

Kominis kena tanya lks

Komini kena tanya mat sabu.. simple

An Anonymous said...

Asalkan mereka dibenci oleh kafirun dn munafikun itu dah cukup baik menurut imam syafei..

Anonymous said...

Geng muda ppbm gelar parti mereka parti mesin basuh baju,,,sape2 yg kotor dgn skandal apa sekalipun seperti tu m,,masuk ppbm bersih dan suci. Pan sekarang dah cukup yakin dengan kesucian tun m yg dahulu mereka gelar mahazalim. Kah kah...tapi presiden pan yg khalwat bini org dulu pun suci jugak,,,bersama dap lgbt,,tapi suci oo,,,mengalahkan tok2 guru pas lagi...he he...bg mat/normah...

IBU HERLINA DI SUKABUMI said...

Awalnya saya hanya mencoba mengikuti program pesugihan akibat adanya hutang yang sangat banyak,dan akhirnya saya mencari jalan pintas meskipun itu dilarang agama,apa boleh buat dengan kondisi keuangan,dan akhirnya saya menemukan seorang dukun yang bisa membantu,saya di kasi pesugihan dana gaib tanpa tumbal sebesar 10M.alhamdulillah dengan seisin gusti allah dengan lantaran MBAH BUDI HARTONO,saya dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik dari sebelumnya,berkat bantuan MBAH BUDI HARTONO dengan waktu yang singkat,saya sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup,bagi saudarah bisa membuktikan sendiri,silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO di no 085256077899 untuk info lebih lengkap buka blog mbah karna di dalam blognya sumuanya sudah di jelaskan KLIK DISINI PESUGIHAN MBAH BUDI HARTONO yang penting anda yakin dan percaya,dan jangan samakan dengan dukun yang lainnya,bantuan MBAH BUDI HARTONO tidak ada epek samping aman tanpa tumbal,dan meman tidak ada duanya,wassalam dari saya ibu herlina..

Anonymous said...

Ulamak 4wd

Anonymous said...

Gantung gambar syiah. Mungkin penganut syiah kot

Anonymous said...

Pengaruh ajaran sesat amat bahaya. Mereka dan ahli2 mereka memang tak akan mengaku sesat. Contohnya ajaran ayah pin. Mujur madey cepat2 halang

Anonymous said...

Parti amalkan syiah, adalah parti sesat.

Anonymous said...

Setuju sangat. Tapi hati2 pilih ulama. Jgn pilih ulama yg kafirkan orang, fitnah orang tokey pil kuda, pakai duit potongan gaji cikgu, bersekongkol pemerintah zalim, bermegah2 dgn kereta besar, menindas org asli miskin, mengambil tanah cina buat tugu..... ulama ni ulama su' yg wajib dijauhi. Pilihlah ulama yg benar2 dijalan lurus tanpa mengutamakan dunia jika nak bangkit di akhirat bersama mereka.

Anonymous said...

Tak apalah.
Aku tak nak nanti bangkit di padang mahsyar dgn ulama su' yg pernah kafirkan orang islam, pernah memfitnah orang tauke pil kuda dan pernah mengelar orang islam barua, syaitan, babi, anjing, binatang dan lain2

Anonymous said...

Ada ulama akhir zaman kata klu ambik duit rakyat, kalu taubat je boleh sokong. Duit bilion2 tu kira hapus kira kot?

Anonymous said...

Nabi lebih suka jalan kaki drp naik unta kalu pergi mana2 yg menunjukkan baginda amat sederhana. Ulama akhir zaman pulak lebih suka naik Q7, porsche, velfire, range rover, bmw 7 series utk nak tunjuk kat ahli2. Bila dekat pru saja ulama akhir zaman jalan kaki, naik kapcai atau basikal

Anonymous said...

Nabi marah sangat kalau ada umatnya makan harta anak yatim. Sekarang ulamak akhir zaman makan tabung balu dan anak yatim dah jadi biasa. Toyol pun tak sanggup ambik banyak sampai juta2....

An Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
An Anonymous said...

Pilihlah ulamak yg dibenci oleh kafirun dan munafikun.. simple

Anonymous said...

Pan dia pilih ulamak yg khalwat bini orang mcm mat sabu.. Ha ha...punyala bengong org2 pan ni. Patut dulu2 org umno ada kata org pas pun main judi dan buat maksiat,,,rupanya2 puak2 yg jadi pan la...merosak nama baik pas la hampa ni.

An Anonymous said...

Senang je nak tengok samada rakyat terpengaruh atau tidak dgn dakyah pan seperti di atas ialah bila pas hanya dapat 1% shj sokongan melayu sebagaimana pan! Keh keh

Anonymous said...

Nak keluar Amanat lagi ke?
Tak serik-serik.
Parti Islam mcm ni..
Mcm Haram

An Anonymous said...

Ulamak 4wd dibenci oleh kafirun lks atau ulamak pangkor 2?

An Anonymous said...

Tak baik kata parti mat sabu sesat!

An Anonymous said...

Pilihlah ulamak yg dibenci oleh kafirun dan munafikun.. ini menurut imam syafei..

An Anonymous said...

Maknanya tak kisahlah jika dibangkitkan dgn ulamak yg disukai LKS .. keh keh.. ingat pesan imam syafei bro..

An Anonymous said...

Imam syafei pesan kalau nak ikut ulamak ikutlah ulamak yg dibenci oleh kafirun lks dan munafikun pemfitnah UG.. faham ke idak ni

An Anonymous said...

Kena rujuk pesanan imam syafei..

Anonymous said...

Ulamak 4wd pil kuda

Anonymous said...

Ulsma su' mulut cakap lain buat lain. Mulut cakap haram, 4wd sapu jugak. Mulut kata dosa, fitnah pil kuda buat jugak. Mulut kata neraka, kafirkan orang ok pulak.

兮兮 said...

20171110 junda
giuseppe zanotti outlet
mbt shoes
ray ban sunglasses
cheap jordan shoes
tory burch outlet
ugg boots
air max trainers
ugg outlet
canada goose outlet store
ugg boots

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.