Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

GEMPA BUMI TERUS KERAB BERLAKU

Gempa bumi kuat landa kepulauan Fiji

0
Gempa bumi
Gambar hiasan
KUALA LUMPUR - Gempa bumi kuat berukuran 6.4 pada skala Richter melanda  Kepulauan Fiji pada 10.01 pagi ini.

Jabatan Meteorologi Malaysia dalam satu kenyataan hari ini berkata, pusat gempa ialah 180km tenggara Laucala,  Fiji dan 7,210km tenggara Semporna, Sabah.

Bagaimanapun, gempa itu tidak menimbulkan ancaman tsunami. - Bernama

43 orang berkata:

Anonymous said...

Byk gempa bumi berlaku sebab lobai2 mabukkan balak.

Sila tengok youtube CN ALAFGHANI AIR MATA BUMI MAMALI. Lobai boleh nangis kena gempa bumi

Anonymous said...

Air mata mamali.
Kesian kat balu dan anak.....

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [2876] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 890 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

Kutip tabung mamali drp org awam tu ada mintak permit polis tak? Ada buat audit? Bila tak buat audit, tu yg jadi songlap menyonglap tu

Anonymous said...

Duit tabung utk mangsa pun dah lesap. Ciss ni mesti madey songlap.

Anonymous said...

Tak sangka. Duit anak yatim pun boleh lesap. Bila report polis terus kena pecat.

Kesian kat isteri mangsa yg meninggal atas tikar getah tu.

Anonymous said...

Hahaha
Masalah besar ni

Anonymous said...

Parti lobai kat zimbabwe memang banyak cerita. Macam2 cerita ada. Semua simpan dlm serban. Bukak serban semua terburai...

Unknown said...

Harap tun madey ada buat audit RM83 billion tu..

Bg pihak pas, pihak polis sudahpun mengesahkan tiada penyelewengan berlaku utk tabung memali..

Amatlah bangang kita bersedih jika anak kita dipilih oleh Allah utk mati syahid!

Anonymous said...

Kikiki polis mana sahkan tiada penyelewengan duit tabung memali? Duit yg tak diaudit tu dah lesap la bhai, tak sampai pun ke tangan mangsa kejadian memali.

Unknown said...

Kalau tak sampai inilah peluang buat repot polis .. vanganglah kalau tak ambik peluang ni.. tapi kena ada buktilah kan bukannya tuduhan kosong mcm umno dok buat tu.. pan ganti umno!

Anonymous said...

An anon 8.11, Ahli pas nak repot polis tapi dia dibuang parti. Presiden pas masa tu bela org yg didakwa seleweng tabung memali.

Hang belum bersunat masa tu, mana hang tau.

Unknown said...

Mana dapat cerita2 rekaan di alam maya ni?

Unknown said...

Dlm video tu tak ada plk tunjuk visual org curi duit tabung.. sila bg bukti lain plk .. mungkin si kaki kelab malam ada bukti lebih kukuh kut!

Unknown said...

Tanya org yg boleh simpan sampai rm83 billion camana dia buat tu.

Unknown said...

Sape gamaknya presiden pas masa tu... kalau tak silap kini arwah disanjung ketika ini kih kih.. tak pun tanya anak2 arwah yg kini ada dlm pan kenapa arwah buat gitu.. itupun kalau kelentong korang ni benar2 berlaku lah..

Anonymous said...

Bila buta mata, buta hati, buta iman, kejahatan pemimpin sendiri tidak akan diakui. Agama akan terus jadi topeng.

Anonymous said...

Wan...toyol yg curi. Toyol curi mana ada visual sedang angkut duit. Lagipun duit tak diaudit.

Anonymous said...

Bila kena batang hidung puak lobai sendiri, mulalah unta2 tunjuk otak bodo, jawapan vangang...jawapan kelas macai standard tadika

Anonymous said...

Bongkar 90juta dlm afing bank. Pru dah dekat

Anonymous said...

Duit bhaiii.
Nak beli serban pun kena pakai duit bhaiii.

Anonymous said...

YOUTUBE
CN AL-AFGHANI AIR MATA BUMI MAMALI

Anonymous said...

YOUTUBE

ZULKIFLI NORDIN TABUNG MANGSA MAMALI

Anonymous said...

YOUTUBE

MAMALI PENGAKUAN AYAH KANDUNG IBRAHIM LIBYA

Anonymous said...

Mintak hj badi bin bawang buat report 83 bilion tu. Badi bin bawang boleh jadi hero

Anonymous said...

Dedak dan lobai...

Masuk kat telinga lobai jadi pekak.
Masuk kat mata lobai jadi buta.
Masuk kat mulut lobai jadi bisu.
Simpan kat serban lobai jadi tunduk sejinak ayam din kenyang

Anonymous said...

Wan..cn al-afghani air mata bumi mamali. Cuba google wan utk lihat kehebatan rakan2 ustaz ibrahim libya

Unknown said...

Jawablah soalan aku dulu sape prsiden pas masa tu.. keh keh..

Unknown said...

Aku dah tgk spt yg korang sarankan.. aku hanya boleh buat kesimpulan bahwa polis report yg dibuat olen CN Al afghani TANPA menyertakan sebarang bukti kukuh yg menyebabkan beliau diISAkan.. maklumlah ketika itu isu memali amatlah panas maka sebarang dakwaan TANPA bukti berkaitan memali boleh dianggap satu hasutan..

Kalau adanya rungutan yg didakwa mangsa penyelewengan tabung memali, itu hanyalah rekaan semata2 dan di sana ada juga dakwaaan2 pengakuan mangsa2 memali mendapat pembelaan hasil tabung tersebut.. jadi perbincangan mengenai ini tak ada kesudahan.. yg penting seperti yg diperjuangkan sejak dulu, PAS menggesa kerajaan menubuhkan RCI (org pan faham ke RCI ni apa?).. pas berani kerana benar dan umno takut kerana salah..

Samalah juga dalam isu 1mdb, pas juga telah menggesa diadakan RCI tapi MALANGNYA pan juga tidak menyokong saranan pas ini (mungkin pan tidak mampu memahami apa itu RCI!)..

Anonymous said...

Entah.
Malas nak pikir. Bukan parti aku

Anonymous said...

Habis duit tabung balu dan anak yatim tu lesap kot mana?????

Tak kan toyol sapu....

Anonymous said...

Hasil kajian menunjukkan toyol dah sapu.

Anonymous said...

Pakatun dan passuk mana boleh tadbir. Undilah umno bn

Anonymous said...

PH DAH LAMA DAH SURUH BUAT RCI.
DIA BUAT PEKAK BADAK JE.

Anonymous said...

PAS PERLU CADANGKAN BUAT RCI JUGAK UNTUK SIASAT TABUNG MAMALI. TUJUANNYA SUPAYA NAMA BAIK PAS DAPAT DIBERSIHKAN DAN ORANG YG BERTANGGUNGJAWAB DAPAT DIDAKWA DIMAHKAMAH DENGAN SEGERA.

Anonymous said...

Setuju

Anonymous said...

Tak setuju. Buang duit rakyat. Benda dah lama. Buat apa nak ungkit org yg dah mati

Anonymous said...

Xsetuju. Mana boleh buat rci. Yg ambik tu toyol

Anonymous said...

Mcm mna boleh hilang?
Pelik la

Unknown said...

Dah lah tuduhan palsu kata duit tabung memali losap kini nak tipu pulak kata PH nak buat RCI.. ni lah akibatnya bila terlalu lama jadi barua dap!

Unknown said...

Aku setuju malah dah lama dah pas suruh buat.. cuma baru sekarang pan nak jadi cerdik.. jangan pulak lepas ni bila dah 20 tahun baru nak desak kerajaan buat RCI 1mdb!

Unknown said...

Vangang.. bukan hilang tapi dah disalurkan kesemuanya kpd mangsa memali.. jgn tunjuk vangang sangat dalam blog ni..

Anonymous said...

KAU ORANG TAK ADA KERJA LAIN KE ASYIK KUTUK MENGUTUK SAJE????

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.