Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

RASANYA TAK PAYAH RUNDING,

TIDAK MUNGKIN BERUNDING DENGAN PKR BUANG MASA DAN TENAGA.

KALAU RUNDING NANTI RUGI, PERTAMA TAK BOLEH KATA MENGATA, TAK BOLEH PERLI-PERLI, KEDUA TIDAK BOLEH KATA BELAKANG-BELAKANG.

LEBIH BAIK LA JALAN MASING-MASING, KALAH MENANG ITU TUHAN PUNYA KUASA.

                

-Pak Karamu-

 

  PKR sedia buka pintu rundingan dengan Pas

0
Azmin Ali
Mohamed Azmin Ali - Foto Sinar Online oleh NIZAM ZAIN.
SHAH ALAM - PKR bersedia membuka pintu untuk berunding bersama Pas khususnya mengenai kerjasama menjelangnya PRU14 tidak lama lagi.

Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali berkata, masih belum terlambat utk kedua-dua parti itu berunding demi masa depan bersama.

"Kita masih menunggu jika Pas sedia berunding, tapi kita faham pada masa ini keputusan Pas masih tetap iaitu bergerak sendirian.

"Kerana itu kami tidak kisah dan memberi masa untuk Pas memberi kata putus," katanya kepada Sinar Harian Online baru-baru ini.

Beliau bagaimanapun menolak pertemuannya dengan Presiden PKR, Datuk Dr Wan Azizah Wan Ismail ketika melawat Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang baru-baru ini bersifat politik.

"Itu hanya ziarah biasa kerana beliau (Abdul Hadi) baru menjalani rawatan di Institut Jantung Negara.

"Tidak ada langsung kami berbincang ke arah itu. Tunggulah dulu, nanti kalau semua dah ok, sama tahu Pas mahu berbincang mengenai perkara itu, PKR sedia bekerjasama," katanya.

10 orang berkata:

Anonymous said...

Pas bagus bergerak sendiri dengan ikatan sejahteranya, pas tak perlu berunding dengan ph, demi melayu pas bergabung dengan umno sebab umno sudah berubah tidak lagi mengamalkan undang undang kafir,

Anonymous said...

Apa pun pkr tak akan ke depan tanpa undi penyokong pas. Cari titik penyelesaian yg trbaik khususnya utk masa depan umat Islam dn negara.

Anonymous said...

Kepala buto la.
Lanchiowwww

Anonymous said...

Klu dgn parti lobai baik x payah runding. Lobai dah jadi barua jo lo. Lobai dah jadi pencuci taik perompak dlm jamban 1mdv. Org yg nak taik jo lo saja sanggup runding dgn lobai

Anonymous said...

Tengok diri ko sendiri la lobai...

IBU HERLINA DI SUKABUMI said...

Awalnya saya hanya mencoba mengikuti program pesugihan akibat adanya hutang yang sangat banyak,dan akhirnya saya mencari jalan pintas meskipun itu dilarang agama,apa boleh buat dengan kondisi keuangan,dan akhirnya saya menemukan seorang dukun yang bisa membantu,saya di kasi pesugihan dana gaib tanpa tumbal sebesar 10M.alhamdulillah dengan seisin gusti allah dengan lantaran MBAH BUDI HARTONO,saya dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik dari sebelumnya,berkat bantuan MBAH BUDI HARTONO dengan waktu yang singkat,saya sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup,bagi saudarah bisa membuktikan sendiri,silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO di no 085256077899 untuk info lebih lengkap buka blog mbah karna di dalam blognya sumuanya sudah di jelaskan klik PESUGIHAN DANA GAIB TANPA TUMBAL yang penting anda yakin dan percaya,dan jangan samakan dengan dukun yang lainnya,bantuan MBAH BUDI HARTONO tidak ada epek samping aman tanpa tumbal,dan meman tidak ada duanya,wassalam dari saya ibu herlina..

An Anonymous said...

Bila dah terbiasa jadi barua dap maka disangkanya parti lain pun mudah jadi barua mcm pan..

Anonymous said...

Jadi barua joo loo lain sikit. Joo loo bagi kerja tukang cuci taik 1mdv. Tu yg puas hati tu

Anonymous said...

Undang-undang melayu mmg baguih. Pemakan dedak di selamat.

An Anonymous said...

Kan betul tu.. bila dah lali jadi barua maka dianggap org lain pun mudah jd barua mcm mereka... terima kasih tghh kerana gelaran yg sungguh tepat lagi lazat..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.