Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PIMPINAN PAKATAN HARAPAN MEMANG BANYAK MASALAH

RAKYAT YANG TIDAK ADA MARUAH SAHAJA YANG UNDI PAKATAN HARAPAN

 

-Pak Karamu-

 

 Pakatan Harapan ini, pakatan 'mesin basuh' ke?

 Mohamad Taufik Abas
Mohamad Taufik Abas
 
KUALA LUMPUR - Ahli Bersatu, Mohamad Taufik Abas mendakwa gabungan Pakatan Harapan sebagai hanya tempat 'penyucian diri' untuk seseorang itu membersihkan namanya.

Mengibaratkan Pakatan Harapan sebagai mesin basuh, Mohamad Taufik berkata, 'mereka yang bersalah' boleh membersihkan nama mereka hanya dengan menyertai gabungan itu.

"Ini parti mesin basuh, siapa-siapa yang masuk, ada kesalahan jenayah ke, rasuah, automatik masuk je jadi suci...sampai bila-bila akan berulang selagi tak ubah," katanya dalam sidang medianya di Kuala Lumpur hari ini.

Justeru tegasnya, Pakatan Harapan perlu mengubah budaya berkenaan.

"Saya tak nak Pakatan Harapan jadi parti mesin basuh," katanya lagi.

Namun, Mohamad Taufik tidak menjelaskan secara terperinci mengenai siapa yang beliau maksudkan.

Pakatan Harapan melantik Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Ketua Umum manakala Tun Dr Mahathir Mohamad pula sebagai pengerusi.

Sementara itu, Presiden Bersatu Tan Sri Muhyiddin Yassin, Setiausaha Agung DAP Lim Kit Siang dan Presiden Amanah  Mohamad Sabu dilantik sebagai Timbalan Presiden Pakatan Harapan.

Jawatan naib presiden pula disandang oleh Datuk Seri Mohamed Azmin Ali, Datuk Seri Mukhriz Mahathir, Chong Chien Jen dan Salahuddin Ayub.

13 orang berkata:

Anonymous said...

Pak Karamu sedar tak kebelakangan ini pak karamu dah jadi bloger kurang hajar????

Anonymous said...

pas adalah party yang tiada matlamat, kunon memperjuangkan islam, dari segi tindakan , kata kata , perbuatan lebih teruk dari apa yang dibuat oleh yang bukan islam, pru14 nanti paS akan pupus, sebab ramai parasit parasit pemakan dedak didalam pas, perancangan yang dibuat untuk memecah belahkan undi, pas tak menang tak apa asalkan pakatan harapan tidak memenangi pru14, perbuatan ini lebih tidak bermaruah pengkhianat rakyat yang inginkan perubahan, jangan sangka apa yang dilakukan tidak mendapat balasan diakhirat nanti, perbuatan ini menzalimi rakyat yang dah menderita bebanan hidup disebabkan kos sara hidup yang melambung.

Anonymous said...

Macam sial je blog umno ni

Anonymous said...

Budak setahun jagung nak bercerita pasal politik yang berusia 60 tahun.
Bangang umno

Anonymous said...

Jauhi umnobn dan paspigs.
Mereka berkubang wang dan kepalsuan.

Anonymous said...

Tengok porntowi german lagi best. Boleh pakcucing guna tisu

Unknown said...

Jauhi diri anda dari jadi barua dap..lks dan lge tu kan kafir!

Unknown said...

'Betul' tu.. kita kena percayakan tun m yg kata beliau tak bersalah dlm kes perwaja, pkfz, mbf, ipp, memali dll..

Unknown said...

Ada bukti ke selain'bukti' si kaki kelab malam.. ?hinanya jadi barua dap bila si kaki kelab malam pun boleh dijadikan saksi 'kredibel'!

Unknown said...

Bile sejak kecil dilatih utk jadi barua dap maka org kafir lahanat pun kini lebih dipercayai daripada pejuang islam.. kalau aku, aku rasa hinanya jadi barua dap ni..

Anonymous said...

PH ni mmg ada masalah, PRU14 dah tak lama lg tp dok merapu mcm pundek...PKR yg masih lg dok gila talak ke PAS,
PPBM dgn dgn masalah tun M, DAP dgn rasuah LGE dan Poh whatever...PAN dgn gila microphone nak ulas dan dictate itu ini...hmmm entahla...

Unknown said...

PAN hanya harapkan undi cina..

5689 said...

zzzzz2018.8.15
nike presto femme
jordans
oakley sunglasses
louboutin shoes
coach outlet
nike shoes for women
golden goose
kate spade outlet online
canada goose outlet
ugg boots

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.