Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS MEMPUNYAI PANDANGAN YANG TERSENDIRI. HANG MAHFUZ BOLEH BLAH


SETIAP AYAT YANG KELUAR DARI PERUT HANG ADALAH SUARA PRO BERSATU/P.H

HANG TAK PAYAH NAK JADI BATU API.

KENYATAAN HANG JANGAN NAK KAITKAN DENGAN AHLI PAS.

SUARA AHLI PAS MASIH MENGIKUT PANDANGAN PIMPINAN PAS YANG MATANG DAN TIDAK TERIKUT-IKUT DENGAN PANDANGAN P.HARAPAN YANG RAKUS.

SEMUA AHLI PAS DAH FAHAM HANG NI SAPA.

 HANG BOLEH TERUS BERKOKOH BAGI PEHAK P.HARAPAN

HANG BOLEH BLAH.

 

-Pak Karamu-

 

 

'Takziah Pas, kami ahli Pas dukacita'

0
Mahfuz Omar
Mahfuz Omar
 
SHAH ALAM - Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar mendakwa partinya telah diperdaya dalam isu 'penjelasan 1MDB'.

Rentetan itu, Mahfuz berkata, beliau hanya boleh menzahirkan ucapan takziah kepada partinya itu.

"Di mana rasionalnya plan rasionalisasi 1MDB yang membuatkan parti saya (Pas) berasa 'puas hati' itu?

"Dalam hal ini, tiada apa yang dapat saya katakan melainkan saya ingin mengucapkan takziah kepada Ustaz Tuan Ibrahim dan parti saya yang terang-terang diperdayakan oleh 'ahli silap mata' sedangkan hakikat sebenar skandal 1MDB ini amat jauh lagi jalan penyelesaiannya," katanya dalam satu kenyataan semalam.


Sebelum ini, pimpinan tertinggi Pas yang diketuai oleh Tuan Ibrahim bertemu dengan Arul  bagi mendengar penjelasan daripadanya mengenai isu 1MDB.

Di akhir pertemuan dilaporkan Pas berpuas hati dengan hasil sesi meja bulat bagi membincangkan isu tersebut.

Tuan Ibrahim sebelum ini dipetik berkata, pihaknya menerima penjelasan oleh Arul mengenai pelan rasionalisasi yang dicadangkan beliau bagi mengatasi kemelut 1MDB.

Bagaimanapun katanya, Pas melihat ada keperluan untuk parlimen memantau aset 1MDB yang diambil alih Kementerian Kewangan.

Justeru, Mahfuz berkata, beliau turut mahu mengucapkan 'tahniah' kepada Arul Kanda Kandasamy dan 'pakar ekonomi' yang turut serta dalam pertemuan meja bulat itu kerana berjaya meyakinkan Tuan Ibrahim dan partinya sehingga rasa berpuas hati dengan langkah-langkah pemulihan 1MDB yang sedang dilaksanakan sekarang.

"Skandal 1MDB yang disimpulkan sebagai 'nasi sudah menjadi bubur' itu amat jijik dan meloyakan rakyat kerana bubur yang terhasil itu sudah basi akibat ketidaktahuan tentang selok belok peralatan yang menjadi penyebabnya," katanya.

Katanya lagi, rakyat seluruh negara termasuk beliau dan ahli-ahli Pas seluruh negara dukacita apabila pimpinan partinya sedang dilihat oleh rakyat Malaysia sebagai 'tukang cuci najis' 1MDB.

"Kenyataan 'Pas puas hati plan rasionalisasi 1MDB' bukanlah satu solusi sebaliknya menyebabkan rakyat sakit hati pada Pas dan menjadi bahan ketawa peminat lawak jenaka sampai tak kering gusi," katanya.

18 orang berkata:

PAK SUKIMAN said...

Maaf jika lewat pasan ini saya publikasikan dan sampaikan kisah sukses saya.
saya seorang TKI DI MALAYSIA
pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
gaji suami saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
kebetulan suami saya buka-buka internet Dan mendapatkan
nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
hubungi dan minta angka bocoran Toto/malaysia
angka yang di berikan waktu itu 4D 
ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIN.
MBAH KASSENG
NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

Anonymous said...

Kikiki hadi taknak kafirkan mahfuz ke mcm dia kafirkan ahli umno dlm amanat dulu? Kikiki

Anonymous said...

12.38 jgn jgn kau ni kafir kod.

Anonymous said...

Bodoh betul.
Imdb jual tanah melayu nak bayar hutang pun lobai2 boleh rasa puas hati. Cuba bagi tanah kat joo loo boleh tolong jual.. lobai akan puas hati jugak kot?



Rosak otak lobai klu dah jadi barua joo loo

Anonymous said...

Jual tanah kat kelantan kat jo loh la. Baru lobai puas hati.

Anonymous said...

Emdibi sila beli tanah murah2 di uganda. Nak bayar hutang nanti boleh jual tanah tu kat geng joo loo

Anonymous said...

Lobai puas hati tengok tanah strategik dijual ke china

Anonymous said...

Pelik aku tengok lebai puas hati bila tanah negara kena jual.

Anonymous said...

Taik kucing punya mahfuz. Lobai nak puas hati jadi barua joo lo pun dia bising. Ikut suka hati lobai la nak jadi barua joo lo ker, barua mdibi ker.

Anonymous said...

Pas Pigs dah mengarut x relevan.
haktuiiiiiiii

Anonymous said...

Arul suka jumpa lobai. Tapi arul tak suka jumpa rafizi.


Sbb rafizi banyak soalan nak tanya.

Anonymous said...

boleh blah la mahpus bengong penyokong PAN ni...SRP pun tak lulus nak ulas psl 1MBD...pirahh

Anonymous said...

Ahli pas tidak ada bijak pndai. Semua dah masuk amanah untuk bela rakyat di tindas najib rosmah

Anonymous said...

Ahli parlimen pas mcam pasu bunga atau ayam kenyang dedak tk bahas budget lepas.. Rakyat cukup menderita dengan kos sara hidup..

Anonymous said...

bijak pandai mcm mat sabu dan kayat tu ker? 2 mangkok hayun tu terbukti bahalol semalaysia..hahahahaha

Anonymous said...

Kah kah,,,tahniah pak karam. Mahfuz ni dlm ceramah hanya retorik dan auta saja. Saya pernah buat jamuan kpd dia,dr hatta dan kamil ayub pkr selepas habis ceramah. Tak sangka,,sekarang dia kekal menjadi "baruah" kapiag dap

Anonymous said...

Yang lari drpd pas tu semua adalah barua dap,,cerdik pada pandangan pemuja tokong,,tp b****l bagi kami org pas,,,dap pun menyesal dgn geng munafiq pas ni,,tak beri nilai tambah kpd ph. Pkr langsung tak pandang pengikut si khalwat bini kawan ni...ceramah hanya dipenuhi hantu jembalang je...cerdik sangat la konon...poorah....

An Anonymous said...

Parut pun dapat 5% sahaja sokongan org melayu.. rupa2nya bijak terlajak masuk pan.. keh keh..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.