Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Nothing to hide 2.0 program ganas rupanya !

Adegan baling kerusi, suar cemar Nothing To Hide 2.0

0
Adegan baling kerusi, suar cemar Nothing To Hide 2.0

SHAH ALAM - Adegan baling kerusi dan baling botol air ketika Tun Dr Mahathir Mohamad menjawab soalan peserta dalam program Nothing To Hide 2 menjadikan program kini kecoh seketika.

Program Nothing To Hide 2.0 yang sepatutnya mempertemukan Mahathir dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam satu pentas tidak menjadi kenyataan apabila kelibat pemimpin nombor satu negara itu tidak kelihatan.


Program yang baru berlangsung sebentar tadi memperlihatkan Mahathir bersendirian di atas pentas.
AKAN MENYUSUL

8 orang berkata:

Anonymous said...

Ceh....aku ingat org tua tu tak ada telo. Rupanya dia ada telo.

Anonymous said...

Bodo punya pakatun. Ada je cara barua dap ni nak pecahkan kerjasama pas dengan umno. Dah pening la tu sbb selangor akan jatuh kpd pas dan penang jatuh kpd umno. Padan muka dapigs kafir harbi.

Anonymous said...

Yang tak ada telo yang jalan ngepit aje..... he he he

GERMANY PORNTOWI said...

Lain kali jemputlah boss lobai sekali. Korang boleh tanya pasal saham kohilal, tanah cina buat tugu, rumah mangsa banjir, duit potongan gaji cikgu, tabung mamali, ladang rakyat, akaun apim bang.... Aku rasa mau kena serangan jantung lagi si badi bin bawang tu

An Anonymous said...

Cuba tanya lebai pangkor 2 yg mengetuai fitnah UG selama ini.. ada ke takde UG ni sebenarnya?

Anonymous said...

Ha ha ha...memang peribumi betul lah. Habis melambong2 kerusi. Seronok betul cina melihat politik org melayu. Semua diperbodoh cina...malaysial lo...itu pan cacai manyak baik ma...

IBU HERLINA DI SUKABUMI said...

Awalnya saya hanya mencoba mengikuti program pesugihan akibat adanya hutang yang sangat banyak,dan akhirnya saya mencari jalan pintas meskipun itu dilarang agama,apa boleh buat dengan kondisi keuangan,dan akhirnya saya menemukan seorang dukun yang bisa membantu,saya di kasi pesugihan dana gaib tanpa tumbal sebesar 10M.alhamdulillah dengan seisin gusti allah dengan lantaran MBAH BUDI HARTONO,saya dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik dari sebelumnya,berkat bantuan MBAH BUDI HARTONO dengan waktu yang singkat,saya sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup,bagi saudarah bisa membuktikan sendiri,silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO di no 085256077899 untuk info lebih lengkap buka blog mbah karna di dalam blognya sumuanya sudah di jelaskan klik PESUGIHAN DANA GAIB TANPA TUMBAL yang penting anda yakin dan percaya,dan jangan samakan dengan dukun yang lainnya,bantuan MBAH BUDI HARTONO tidak ada epek samping aman tanpa tumbal,dan meman tidak ada duanya,wassalam dari saya ibu herlina..

عبده العمراوى said...

شركة قمة الدقة للخدمات المنزلية
شركة طيوب لتسليك المجارى بالدمام
شركة عزل خزانات بالجبيل

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.