Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLITIK MATANG

Tuan Guru Presiden PAS menerima kunjungan Wan Azizah Dan Azmin



Tuan Guru Presiden PAS menerima kunjungan hormat Presiden, Timbalan dan Naib Presiden PKR pada malam ini Sabtu 12hb Ogos 2017.

17 orang berkata:

Anonymous said...

Badi bin bawang boleh mintak mahap kat zizah. Takut tak sempat kang

Anonymous said...

Kenali lobai dol ketua barua jolo dan pencuci taik jamban 1mdb

Anonymous said...

Mungkin pertemuan yang terakhir....

Anonymous said...

Cerdik pandai pembangkang pergi mohon ehsan parti lobai utk kembali kpd pakatan haprak ...tinggal je la parti lobai tu,,,,ke korang tak yakin menang tanpa parti lobai ke...

An Anonymous said...

Aku ni kalau jadi presiden pas, aku juga tak akan kembali kpd gabungan yg ada DAP dan PAN... korang nak pas korang mai mengadap Gagasan Sejahtera..

Anonymous said...

Satu statement yg kemas lg padat bro

Anonymous said...

Bagus anon 8.15. Pakatun haprak sebenarnya menyesal tendang pas keluar drpd pakatun haprak. Dap ingatkan pan ada nilai tambah,,last2 baru sedar tahi babi dap pun lebih betnilai drpd pan. He he....pkr pun pandang pan mcm pandang anjibg kurao je,,,

Anonymous said...

Dia dtg nak lawat presiden ko yg dah nak mam***** Itupun ko kutuk jugak ye

Anonymous said...

Dia dtg nak ziarah je. Takut mampuih besok tak sempat jumpa.

Anonymous said...

Nak menghadap PIGS tu yg tak larat tu.

Anonymous said...

Takut,ko je yg mampus dahulu dan tak sempat mohon maaf dgn hj hadi..ki ki

PORNTOWI IN GERMANY said...

Takut mampooos tak sempat mintak maaf pd org yg pernah dia kapiaqkan. Bukan sikit tu

Anonymous said...

siapa yg dia kapiaqkan..ko ker anon 11.16?....patut pun komen mcm org kapiaq...

Anonymous said...

TAK HABIS HABIS MENGUTUK

An Anonymous said...

Alhmadulillah 31K org masuk pas tahun ni.. agak2 berapa belas org masuk pan tahun ni?

Anonymous said...

bengong mana yg nak masuk parti PAN, keluar adala...kkkk

عبده العمراوى said...

شركة قمة الدقة للخدمات المنزلية
شركة تنظيف منازل بالخبر
شركة كشف تسربات المياه بالاحساء

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.