Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Mahadhir kuty tak jawab soalan, dia takut berdosa. Dia HIDE jawapan

JIKA DINILAI PROGRAM INI HAMBAR DAN GAGAL, BUANG MASA

KERANA MAHADHIR TAK JAWAB SOALAN, BANGANG !

program ini dianggap bodoh !!!

 

-Pak Karamu-

 

Nothing To Hide 2.0 panas, soalan 'dosa Anwar' diaju

0
Mahathir Mohamad
Mahathir Mohamad 
 
SHAH ALAM - Soalan mengenai sejarah Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Tun Dr Mahathir Mohamad yang pernah bersengketa ketika dahulu mencetuskan suasana yang agak panas dalam Program Nothing To Hide 2.0 hari ini.

Soalan peserta yang mahukan jawapan Mahathir berhubung dakwaan Anwar seorang peliwat 'adakah benar atau hanya satu konspirasi politik' telah mewujudkan suasana panas sehingga mencetuskan pekikan suara daripada para audiens yang lain.

"Saya nak Tun Dr Mahathir jawab dalam program ini berhubung dakwaan ini, sesuai dalam program ini iaitu 'Nothing To Hide'," ujar peserta berkenaan.

Menjawab kepada soalan itu, Mahathir dengan selamba berkata isu itu tidak berbangkit kerana Anwar sendiri tidak lagi bercakap berhubung dakwaan itu.

"Saya jumpa Anwar dia tak pernah soal perkara itu.

"Saya jumpa dia sejam, Anwar tidak pernah minta saya mohon maaf," katanya.

Dalam pada itu katanya, tumpuan Pakatan Harapan sekarang adalah untuk  menjatuhkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Perkara lama tidak perlu diungkit lagi," katanya.

Program Nothing To Hide 2.0 yang sepatutnya mempertemukan Mahathir dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam satu pentas tidak menjadi kenyataan apabila kelibat pemimpin nombor satu negara itu tidak kelihatan.


Bagaimanapun, program tersebut bertukar kecoh apabila berlaku adegan membaling kerusi dan suar ketika Tun Dr Mahathir Mohamad menjawab soalan peserta.


Kekecohan tercetus ketika seorang peserta mengajukan soalan kepada Mahathir mengenai tragedi memali yang berlaku ketika zaman pemerintahan bekas perdana menteri itu.
 

38 orang berkata:

Anonymous said...

Soalan saya, betulkah tuan lobai rasa puas hati jadi barua joo loo dan pencuci taik joo loo dalam 1mdv?

Anonymous said...

Unta jamban taik upah budak2 utk kacau program nothing 2 hide. Ada brader tu sepak adik dia sebab amik diberi upah $30 hinggit...lahanat.
Dah agak....dah.
Anak setan ni mesti terlibat

Anonymous said...

Soalan saya; lebai nasha share dgn lebai mana duit 90juta tu? Atau dia baham sorang2?

Anonymous said...

Dengor cerita 2 ekor anak babi pecah muka sbb kena terajang penyokong tun dan diserahkan kpd pihak berwajib. Padan muka

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [5467] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 950 JUTA , wassalam.


Anonymous said...

2 ekor lagi anak babi lari tak cukup tanah masuk kereta sebelum cabut sbb takut kena pecah muka.

Anonymous said...

Bila dah bagi peluang bertanya, tak nak dengar jawapan. Orang bagi jawapan dia baling selipar. Apa la nak jadi dengan anak2 buah lebai ni...

Anonymous said...

Respek tun. Walaupun kena baling selipar tapi tak lari ikut pintu belakang.

Anonymous said...

Org yg suka main baling2 selipar ni biasanya puak2 lobai keldai je

Anonymous said...

Mat kepit telo langsung tak berani datang

Anonymous said...

Rakyat marah bukan sebab apa pun. Rakyat marah sebab pemimpin kuat rasuah dan curi duit. Bila dah tak mampu nak bayar, rakyat pulak kena bayar GST. Tak kan pemimpin tak faham?

Anonymous said...

Dah tu lobai pulak sekongkol dgn perompak. Harapkan lobai, lobai makan padi.

An Anonymous said...

Lobai bersekongkol atas perkara2 yg baik2 utk islam dan rakyat shj.. bukannya bersekongkol dgn bekas ketua perompak yg sampai sekarang pun masih belum pulangkan balik duit rakyat.. aku bimbang menang sekali lagi nanti bukan shj tak ganti balik benda yg lama yg dah hilang malah nanti sapu lagi benda yg baru lagi dan lagi..

Anonymous said...

Bukan setakat pandai curi duit, dah pandai curi balak sorok batang balak belakang rumah.

Anonymous said...

Forun 3.0 harap penganjur jemput lebai hadi pulak. Boleh la diajukan soalan tabung memali, saham kohilal, 90juta, amanat hadi, rumah kereta bini muda dll.

Agak2 korang hadi dibaling dgn selipar atau hadi yg maki hamun org yg menyoal?? Haaa... cer teka.

Anonymous said...

Bangga dan berpuas hati lobai dapat berkawan puak umNgok samseng.
Suatu peniktirafan apabila dapat sekapal dengan perompak negara.
Semasa memerintah beratus bilion duit rakyat dan hasil negara dapat dirompak.
Tanah strategik negara dapat digadai dan dijual, ini semua kerana wang...money is the King.
Pujuk pak lebai dgn menyokong ruu, sogok pak lebai dgn 90 jota...akhirnya pak lebai terperangkap mainan para perompak.
Si perompak maikan isu perkauman...kutty...komunis..
Si lebai mainkan isu kapir...murtad...sekular
Kala menang pru 14 makin banyak lagi rompakkan skala raksasa dan mega dibuat.
Rakyat pasti didahulukan gst pasti akan
dinaikkan ke 10%.
Bersediakah anda.
Maka hancurlah sebuah negara yang makmur ...hasil bumi, tanah menjadi milik kapitalis terbaru dunia yaini China.

Anonymous said...

Bangga la pak karam dapat kawan dgn geng umno, pak karam dah kutuk PH mcm2. Harap2 pak karam boleh tidur nyenyak mlm2 ketika kebanyakan yg lain terpaksa buat 2 kerja utk tambah pendapatan keluarga sebab barang2 naik harga kerana gst.

Anonymous said...

Madey kutty patut d baling dgn najis

Anonymous said...

Madey Kutty dari dulu lagi banyak perkara yang dia HIDE, dia yang salah dia salahkan orang lain, bila d tanya soalan dia pusing pusing cakap macam keling.

Anonymous said...

memang x dapat dinafikan,mungkin setiap insan kat msia ni kalo bleh memang teringin nk tau, adakah madey naya anwar,atau memang anwar salah..
tapi serba salah gak madey dibuatnya.. kalo dia cakap nua memang salah, kang nua x nak kawan ngan dia utk sama2 lawan najib kang camne lak dia nak capai objektif dia iaitu majukan ank dia yg kene tndang najib itu ari..hehe.
kalo dia cakap nua x salah pun susah gak,gila r sape nk dgr manusia yg penjarakan orang x salah demi politik kan hehe..
jadi madey bagi je la jawapan bodoh,iaitu yg nua pun x ungkit dah hal ni,maknanya manusia lain pun x payah la pk2 dah hal ni hehe..
makan kacang pun lagi susah dari senangnya jawapan madey tadi, makan kacang nak kene kupas bagai hehehe.. madey jawap lagi mudah dari makan kacang hahaha..
bukan pe tu, madey berani jawab mcm tu sebab madey tau, berduyun2 pentaksub yg taksub anuar insyaAllah akan tolong backup jawapan bodoh dia hehehe.. madey pengalaman tu mungkin dia bleh baca dah sikap pentaksub hahaha..
jadi kat sini kita sama2 belajar hargai 1 perkara la..hidup sebagai seorang pentaksub ni bukan mudah, dia sanggup korban kan bukan setakat air muka,tapi kadang2 tu kene buat uturn,kadang2 kene jilat ludah balik,kadang2 tu dia berdiri di atas hujah yg jitu mengalahkan professor tapi utk backup benda bodoh hehehe..
jadi semoga parti2 politik dan kita rakyat msia ni lebih menghargai pentaksub2.. kalo bleh kita buat sambutan hari pentaksub.. raikan la pentaksub setahun sekali hahahaha..

Anonymous said...

pentaksub yg berhujah atas hujah yg jitu mcm profesor tapi sebab nak backup benda bodoh yg parti dia biat tu kira belum betul2 malang tu.. sebab ada pentaksub yg lebih dahsyat pengorbanan dia dari tu.. dia berdiri atas hujah agama utk backup benda bodoh yg parti dia buat..
...bukan mudah nk jadi pentaksub...

Anonymous said...

Berhujjah dgn ugama tidak bodoh la bahalil anon 10.21. Itu tuntutan ugama islam kamu. Yg bodoh ialah baruah2 dap, dap yg berhujjah dgn fitnah dan auta. Fitnah dan auta diulang2 dgn harapan jadi kebenaran. Ini kerja pentaksub syaitan. Anon 10.21,,hang nak jd bodoh dan bahalol tu lantak hang hang lah,,tp jgn la tunjuk kebodohan ko tu. Mat sabu Sikhalwat bini kawan tu,,itu baru hujjah, anwar aljuburi, itu hujjah,,,itu baru hujjah krn ia adalah sabit dimahkamah. Tapi ko buat2 lupe ye,,,melayu,,tun m dah kata lama dah,,,mudah lupa

IBU HERLINA DI SUKABUMI said...

Awalnya saya hanya mencoba mengikuti program pesugihan akibat adanya hutang yang sangat banyak,dan akhirnya saya mencari jalan pintas meskipun itu dilarang agama,apa boleh buat dengan kondisi keuangan,dan akhirnya saya menemukan seorang dukun yang bisa membantu,saya di kasi pesugihan dana gaib tanpa tumbal sebesar 10M.alhamdulillah dengan seisin gusti allah dengan lantaran MBAH BUDI HARTONO,saya dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik dari sebelumnya,berkat bantuan MBAH BUDI HARTONO dengan waktu yang singkat,saya sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup,bagi saudarah bisa membuktikan sendiri,silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO di no 085256077899 untuk info lebih lengkap buka blog mbah karna di dalam blognya sumuanya sudah di jelaskan klik PESUGIHAN DANA GAIB TANPA TUMBAL yang penting anda yakin dan percaya,dan jangan samakan dengan dukun yang lainnya,bantuan MBAH BUDI HARTONO tidak ada epek samping aman tanpa tumbal,dan meman tidak ada duanya,wassalam dari saya ibu herlina..

Anonymous said...

Takziah anon 414 x tau plak mat sabu khalwat dgn bini ko.

Anonymous said...

Ha ha...bini kawan ,,tu bukan bini anon tu,,bini kawan mat sabu la...ha ha. Teman mesti org perak ni...he he...

عبده العمراوى said...

شركة قمة الدقة للخدمات المنزلية
شركة تسليك مجارى بالخبر
شركة تنظيف فلل بالجبيل

Anonymous said...

Nothing 2 hide dah bertukar everything 2 hide...ku ki ku...

Anonymous said...

414 ko(pas) ngan pan tu 2x5 je barua jual agama, ko x yah sembang mcm ko maksum la.. geli la hehe

Anonymous said...

Panjangnya...
Tak dan nak baca

Anonymous said...

Pentaksub hj badi bin bawang ler tu

Anonymous said...

Berhujah dgn arul la best. Puas hati jadi barua joo loo sekali gus jadi pencuci taik perompak 1mdv

Anonymous said...

Joo loo tu maksum mcm badi bin bawang kot. Tu pasai lobai2 keldai si badi bin bawang tu puas hati

Anonymous said...

Mak ko ler tu

Anonymous said...

Patutlah badi bin bawang ngan mat kepit tak berani datang

Anonymous said...

xpe,ko dah reply pun dah alhamdulillah.. hehe

An Anonymous said...

Alhamdulillah kelantan dapat anugerah iso 2008 bab pengurusan balak terbaik negara.. penang tak dapat pulak ye tak?

An Anonymous said...

Buat pun takapa. Jemput mufti perlis sekali suruh dia tunjukkan ayat mana satu yg kata pas kafirkan umno.. kalau ada masalah mengenai kohilal dan tabung memali sila buat repot polis dulu lepas tu bolehhlah kita bongkar siapa yg bg arahan bunuh org memali.. siasat sama mengenai bini siapa yg dikatakan "abg suka bulu mah"..

An Anonymous said...

Yg jahat umno kenapa pulak pas nak disalahkan?

Yg jahat dap tapi memang patut pan disalahkan kerana turut menyokong ruu164..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.