Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ROH SYAHID MEMALI MEMBURU ORANG YANG BERTANGGUNGJAWAB

MAT SABU KATA MEMALI DENDAM POLITIK ?

TAPI ADA YANG KATA MEMALI DIBURAIKAN DALAM NOTHING TO HIDE OLEH ORANG BERSATU SNDIRI, 

ROH SYAHID MEMALI MEMBURU DIMANA SAHAJA MAHADHIR BERADA KERANA KES TERSEBUT TIDAK PERNAH SELESAI

MENGAPA PEMERINTAH TIDAK SELESAIKAN KES MEMALI ?

INI SEMUA SALAH SIAPA ?

KERAJAAN LEMAH ?


-Pak Karamu-

 

 

RCI Memali bermotif dendam politik: Mat Sabu

RCI Memali bermotif dendam politik: Mat Sabu
Mohamad (lima, kanan) bersama pimpinan Amanah Kedah dan pemerhati pada Konvensyen Amanah Kedah.
(Ubah saiz teks) 
 
ALOR SETAR - Suruhanjaya siasatan diraja (RCI) Memali didakwa bermotif dendam politik, kerana hanya dicadangkan selepas Tun Dr Mahathir Mohamad menyertai pembangkang.

Presiden Amanah, Mohamad Sabu berkata, sekiranya dinafikan siasatan menjurus kepada dendam, kenapa perlu tunggu sehingga lebih 30 tahun untuk siasat semula tragedi itu.

“Ya tentunya ada dendam politik, kalau tidak kenapa sekarang, bukan 30 tahun dulu? Ini termasuk RCI Forex yang ditubuhkan hanya selepas Mahathir tidak lagi bersama Umno,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita pada sidang media selepas merasmikan Konvensyen Amanah Kedah, semalam.

Menurutnya, apa dikesalkan, isu 1Malaysia Development Berhad (IMDB) yang menjadi perbualan seluruh dunia tidak pula diwujudkan RCI walaupun ada desakan.

“Isu yang puluhan tahun, nak cari rekod lama pun susah. Paling mudah untuk siasat isu sekarang, iaitu kes IMDB, kenapa tidak diwujudkan RCI?,” katanya.

Mengulas kesediaan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang disiasat berhubung ‘Amanat Hadi’, katanya, semua terlibat akan disiasat namun kesal agensi kerajaan seolah dipergunakan dalam siasatan itu.

“Tak wajar agensi kerajaan termasuk Peguam Negara dipergunakan membalas dendam politik, sepatutnya untuk basmi jenayah atau rasuah,” katanya.

Mohamad yang dikenali sebagai Mat Sabu tidak melatah apabila Pusat Penyelidikan Pas meramalkan pengaruh Amanah akan merosot 0.5 peratus susulan isu Memali.

“Mereka bebas bagi pandangan, tak ada masalah. Sebagai orang lama (parti) perkembangan Amanah kini di tahap progresif,” katanya.

Mengulas konon wujudnya pakatan sulit antara Abdul Hadi dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk merampas Selangor pada PRU14, katanya, Amanah konsisten dalam memerangi parti yang ‘berkawan’ dengan BN.

Artikel berkaitan

27 orang berkata:

An Anonymous said...

Sampai kit siang pun buat u turn bila cakap pasal kes memali..

Dia takut sokongan pan lagi merudum kpd <1%.. tak boleh diperbaiki lagi dah.. hari tu dia juga ajar rakyat kelantan bhw hudud tak sesuai utk negara majmuk.. ulamak pangkor 2 senyap tanda setuju.. dasar barua!

Anonymous said...

Memang setuju dengan awak. Barua pandap lks aljuburi tu memang patut kena maki. Ahli pas berpolitik cara matang pun dia takut. Memang nak mampus pakatun tu.

Anonymous said...

Ulamak pangkor2 tu syiah,,geng gunung semanggol yg terkenal syiah. Biasa la ulamak syiah lebih lunak dgn daplgbt,,syiah pun apa kurang,,bini org terkebih afdhal utk nikah mut'ah,,,,ha ha,,,ugama haramjadah apa tak tahulah geng mat syabu ni...sanggup membelakangkan pas pusat yg dah bersetuju utk ug dgn umno demi maslahan umat islam perak.. .dasar "baruah" kafir ....

Anonymous said...

Oii 8.43...bulu dah tumbuh ke belum?

Anonymous said...

Macam roh atantuya pulak roh suhada tu ye...

Anonymous said...

Macam dracula boleh memburu orang. Seramnya...

Anonymous said...

Roh syahid mammali boleh buru worang ka? Syahid tahap tinggi tu

Anonymous said...

Roh boleh buru orang hidup pulak dah... sesat geng pak karam ni

Anonymous said...

Duduk sama dgn roh komini kut? Tu yg hebat sgt tu

Anonymous said...

Oooo..ug tu ada la ye?
Patutlah tgna marah sgt kat tghh

Anonymous said...

Pak karam woiii...
Roh dia org jadi puntianak sundal malam ke boleh buru orang? Pak karam pernah nampak yer?

Anonymous said...

Roh dia orang buru boss dia yg kuarkan amanat

Anonymous said...

Ahli pas percaya roh org mati boleh kuar cari orang? Ini perkembangan baru ni

Anonymous said...

Boleh buat filem roh syuhada buru orang hidup. Mcm zombi agaknya

Anonymous said...

X sia2 mereka gantung gambar ayatola khomeini dan amanat hadi. Dah mati roh boleh buru orang

Anonymous said...

Ajaram mana pulak ni pak karam kata roh org pas dah mati boleh buru org masih hidup?

Anonymous said...

Pas nak buat filem hantu
" Hantu Pak Libya balik kampung "

Anonymous said...

Kalau dah jumud sangat kat parti tu susah. Roh org pas boleh jadi hantu buru orang. Macam syaitan pulak

Anonymous said...

Besok hj hadi mati roh dia balik kampung kat marang kejar orang tak?

Anonymous said...

Hantu pak libya balik raya...kih3

Anonymous said...

Hantu walaon balik naik keldai

Anonymous said...

Roh boleh buru hadi ker?

Anonymous said...

Tuan guru pas mana pulak ajor roh boleh buru manusia ni? Hadoi la..

Anonymous said...

Roh boleh buru orang? Gila kalau korang percaya

Anonymous said...

Wan...
80% ahli pas johor keluar parti masuk pan dan bersatu. Takiyudin pula cakap 200 000 ahli pas keluar parti pas dan menyertai pan.

Orang kuat pas sendiri yg cakap tu.

IBU HERLINA DI SUKABUMI said...

Awalnya saya hanya mencoba mengikuti program pesugihan akibat adanya hutang yang sangat banyak,dan akhirnya saya mencari jalan pintas meskipun itu dilarang agama,apa boleh buat dengan kondisi keuangan,dan akhirnya saya menemukan seorang dukun yang bisa membantu,saya di kasi pesugihan dana gaib tanpa tumbal sebesar 10M.alhamdulillah dengan seisin gusti allah dengan lantaran MBAH BUDI HARTONO,saya dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik dari sebelumnya,berkat bantuan MBAH BUDI HARTONO dengan waktu yang singkat,saya sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup,bagi saudarah bisa membuktikan sendiri,silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO di no 085256077899 untuk info lebih lengkap buka blog mbah karna di dalam blognya sumuanya sudah di jelaskan KLIK DISINI PESUGIHAN MBAH BUDI HARTONO yang penting anda yakin dan percaya,dan jangan samakan dengan dukun yang lainnya,bantuan MBAH BUDI HARTONO tidak ada epek samping aman tanpa tumbal,dan meman tidak ada duanya,wassalam dari saya ibu herlina..

An Anonymous said...

Org nak berpolitik pan pun nak juga tapi agak bebal.. inilah bahasa politik pan woii vangang betull.. nasib baik korang dah kuar pas.. kalau tidak kebebalan ini terpaksa dibabitkan ke atas pas..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.