Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TIDAK MUNGKIN BERLAKU

TIDAK MUNGKIN BERLAKU.

ANDAINYA BERLAKU JUGA MAKA INILAH KUMPULAN YANG SANGAT DITAKUTI OLEH BN DAN PAKATAN HARAPAN


-Pak Karamu-

 

Buka pintu rundingan, PKR Bersatu

0
Ahmad Fadhli Shaari
Ahmad Fadhli Shaari
KOTA BHARU - Susulan tindakan PKR mengekalkan lantikkan politik di Kelantan, Pemuda Pas mencadangkan pintu rundingan dengan PKR dan Bersatu boleh diwujudkan kembali.

Ketuanya, Ahmad Fadhli Shaari berkata, rundingan itu boleh berlaku dengan syarat ia tidak melibatkan DAP dan Amanah.

"Saya secara peribadi mencadangkan (membuka) pintu rundingan dengan PKR dan Bersatu, syarat yang paling penting ialah tidak berkaitan dengan DAP dan Amanah. Saya optimis dengan perkara tersebut," katanya.

Semalam, Pengerusi Majlis Pimpinan PKR Kelantan, Ab Aziz Ab Kadir mengesahkan 67 lantikkan politik PKR di Kelantan dikekalkan dalam satu tempoh yang tidak dinyatakan.

Aziz berkata, keputusan yang dibuat Mesyuarat Biro Politik Pusat itu berdasarkan alasan keperluan kerjasama parti itu dalam pentadbiran kerajaan negeri sebagaimana yang telah dinyatakan Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakob.

Fadhli yang juga Naib Ketua Pemuda Pas Pusat merakamkan ucapan tahniah kepada kepimpinan PKR negeri ini dalam mengekalkan lantikan politik mereka di Kelantan.

Katanya,  tindakan tersebut melambangkan kematangan parti itu dalam membuat keputusan yang tepat untuk perjuangan menjelang PRU14.

"Keputusan itu juga bagi menghormati hak pengundi iaitu rakyat kelantan yang memberi amanah kepada PKR pada PRU13 sebelum ini," katanya.

Menurutnya, keputusan tersebut juga membuktikan yang PKR tidak menjadi 'pak turut' kepada parti-parti lain dalam Pakatan Harapan yang sudah pastinya menekan mereka dalam isu tersebut.

Beliau yang juga Naib Ketua Pemuda Pas Pusat berkata, malah ia membuktikan PKR mempunyai harga diri dalam mengekalkan pendirian mereka berhubung isu tersebut.

Mengulas mengenai program-program yang akan diadakan bersama antara PKR dan Pas negeri selepas ini, Ahmad Fadhli berkata, pihaknya akan meneruskan segala perancangan yang telah dibuat termasuklah yang melibatkan PKR negeri ini.

"Buat masa sekarang ini kita tidak mempunyai apa-apa halangan dengan PKR, kecuali dengan DAP dan Amanah," katanya.

Lantikan politik PKR Kelantan melibatkan Penyelia Dun, Penyelia Parlimen, Anak syarikat GLC, Penghulu dan Ahli Majlis.

20 orang berkata:

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [4031] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 910 JUTA , wassalam.


Anonymous said...

Kejap nak berunding dgn pkr.
Kejap duduk bersila dgn najib.
Kejap jadi barua joo loo.
Kejap jadi pencuci taik 1mdv.

Keldai2 ternak lobai jadi pening kepala....

Anonymous said...

Lobai kelodai akan jadi lebih bodo kalu berunding dgn bersatu dan pkr. Kalu tak berunding lobai kelodai boleh bertanding di 222 kerusi. Kalu berunding dgn bersatu dan pkr, camner nak bertanding semua 222 kerusi?

Tak tau la. Mungkin lobai koledai lebih suka kena NGAP dgn bersatu dan pkr. Kalu dah lobai koledai tu menang tak boleh pisah dgn bodo...

Anonymous said...

Lobai koledai pun nak jadi barua dapigs ker? Byk betul jawatan ko nak pegang. Punasihat ko pegang. Barua jolo ko pegang. Pencuci taik 1mdv ko pegang. Barua dapigs pun ko nak pegang jugak?

Lobai koledai makan pusing keliling nampakkkk....hihihi

Anonymous said...

Kalu pas, bersatu, gagasan sejahtera, pkr, pati cinta malaysia bekerjasama, sapa nak jadi PM?

Anwar atau madey??
Abis tu badi bin bawang nak letak mana??

Anonymous said...

Tak malu ker nak jilat balik ludah tu?

Anonymous said...

Mamat ni saja buat provokasi nak pecahkan PH. Saja nak timbulkan syak wasangka dap dan amanah kpd pkr dan bersatu. Boleh baca dah...

Anonymous said...

Yang Dipertua PAS Permatang Pauh Omar Hassan hadir sama meraikan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam program makan bersila sempena Majlis Kenduri Pemimpin Bersama Rakyat di Politeknik Seberang Perai, tengahari tadi.

Anonymous said...

Kejap nak bertanding di permatang pauh.
Kejap nak jadi the king maker.
Kejap nak itu, kejap nak ini. Hehehe pemuda pas yg buat cadangan tu dah dapat green light dari lebai hadi ke belum? Kang tak pasal2 dapat gelaran barua dan broker dari tuang presideng.

Unknown said...

Matang dan sejahtera.. syabas pas.. org melayu sudah mula tertarik..

Anonymous said...

matang ke belum cukup matang??? atau tak matang, dah berubanpun belim tentu matang

Anonymous said...

Najib dan zabid je tertarik.
Senang kerja nak NGAP pas ni

Anonymous said...

Matang sungguh tengok porntowi german sambil pakcucing.....

Anonymous said...

Porntowi al-matangi
Tar snake al-caguni

Unknown said...

Memang betul apa pan beraksi kini sbg barua! Aku tak kan lupa tu..

Unknown said...

Kalau hujah di atas dari umno ini dah biasa bg pas..

Tapi kalau hujah di atas dari pan memanglah sekarang pan kan dah ganti umno!

Unknown said...

Ada bukti ke selain 'bukti' yg ada pd si kaki kelab malam?

Unknown said...

Matang pas ialah kerjasama utk islam dan rakyat shj..

Matang pan ialah utk jd barua dap shj..

Unknown said...

Tahniahlah umno pun dah nak berkubur dah ni..

Unknown said...

Bila dah biasa bekerjasama dgn dap (jadi barua) dan bersatu (jadi pak turut) maka pan menganggap pas pun teringin nak bekerjasama dgn bersatu dn jd pak turut macam dia..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.