Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAJLIS BERPENYAKIT ANJURAN BERSATU


MUNGKIN MUSUH BERADA DIDALAM SELIMUT BERSATU, DAN BERSATU TAK PERLU TUDING JARI DENGAN SESIAPA.

 TERDAHULU KITA DENGAR ARMADA MINTA PUCUK PIMPINANNYA ISTIHAR HARTA

TUJUAN NOTHING TO HIDE 2.0 MUNGKIN HENDAK PERANGKAP PI EM SEKIRANYA PI EM DATANG SEPENTAS DENGAN MAHADHIR.

BAYANGKAN JIKA PI EM DATANG KEMAJLIS TERSEBUT, BILA MAHADHIR TIDAK BOLEH JAWAB SOALAN SEPERTI YANG TELAH BERLAKU.

SEKARANG SEMUA SATU MALAYSIA TAHU MAHADHIR TAK MAMPU JAWAB SOALAN NOTHING TO HIDE, SO SE ELOKNYA SEBELUM ANJURKAN MAJLIS ITU CERMIN LA DIRI TU DAHULU.

SEBENARNYA RAMAI YANG TAK SUKA DENGAN MAHADHIR, DAN SE ELOKNYA MAHADIR REHAT SAHAJA, DAH TUAPUUUUN !!!


-Pak Karamu-

 

 

Syed Saddiq perlu bertanggungjawab atas kekecohan

Syed Saddiq Syed Abdul Rahman
Syed Saddiq Syed Abdul Rahman
 
KUALA LUMPUR - Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman hari ini diminta bertanggungjawab berhubung insiden kekecohan semasa forum 'Nothing to Hide 2.0, anjuran sayap Pemuda parti itu di Shah Alam semalam hingga ada yang cedera.

Naib Ketua Pemuda Umno, Khairul Azwan Harun berkata, Syed Saddiq seharusnya dipertanggungjawabkan kerana gagal menjamin keselamatan mereka yang menghadiri forum itu serta membendung daripada berlaku keganasan sedemikian.

"Ketua Armada (Syed Saddiq) seharusnya telah menjangka kejadian-kejadian seperti ini dan menyediakan aspek keselamatan yang tinggi sepanjang forum ini berlangsung," katanya kepada pemberita di  lobi Dewan Negara di sini.

Kekecohan tercetus kira-kira 5.10 petang apabila peserta forum tidak berpuas hati dengan jawapan Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad  berhubung peristiwa Memali, dan secara tiba-tiba ada individu membaling kasut, diikuti kerusi dan botol air sebelum menyalakan suar dan membalingnya ke arah Dr Mahathir yang berada di tengah pentas.

Keadaan itu telah menimbulkan rasa panik sehingga peserta program terpaksa berlari keluar dewan untuk menyelamatkan diri menyebabkan beberapa individu termasuk seorang wartawan dipercayai cedera ringan akibat jatuh ketika menyelamatkan diri selain berlaku kejadian bertumbuk sesama sendiri ketika berlaku kekecohan.

Sehingga ini, Ketua Polis Daerah Shah Alam,  Assiten Komisioner Shafien Mamat mengesahkan tiga remaja lelaki berusia 17 hingga 19 ditahan bagi membantu siasatan kejadian itu.

Azwan yang mewakili Pemuda Umno juga mengutuk sekeras-kerasnya insiden berkenaan dan menyifatkannya sebagai peringatan kepada Bersatu bahawa tidak semua anggota parti itu suka kepada pemimpin mereka dan ada kemungkinan ia dirancang anggota Bersatu semata-mata untuk memburuk-burukkan nama Umno dengan menuduh parti itu terlibat menimbulkan kekecohan itu.

Beliau juga menafikan Pemuda Umno terlibat dalam insiden berkenaan dan sebaliknya mahu pihak berkuasa melakukan siasatan sepenuhnya serta menahan pihak yang bertanggungjawab.

"Pemuda (Umno) tidak begitu bodoh untuk menyerang majlis orang lain, dan kepada pembangkang yang menuduh Umno terlibat, biar polis melakukan siasatan terlebih dahulu, bukan buat tuduhan melulu sebelum polis selesai menyiasat," tegasnya. - Bernama
 

17 orang berkata:

Anonymous said...

Pas parti politik berpenyakit, bertunjang agama tapi ada skandal curi balak, baham rm90juta, curi duit tabung memali dan guru agama, saham kohilal pun hancur, gadai tanah pada cina utk labur dlm cryptocurrency yg bank negara tak iktiraf, projek durian kunyit pun hancur, amanat presiden suka hati mak bapak dia jer nak kafirkan org itu ini. Last2 nasib rakyat kelantan yg mangsa banjir dulu pun belum selesai. Nak tangani org asli pun tak pandai, nak tegakkan syiar islam lagu mana?

Anonymous said...

Aku rasa lobai barua joo loo yg buat tu. Marah madey kot sbb jawab soalan mamali

Anonymous said...

Kalau marah madey pasal mamali pun janganlah baling selipar. Ko tu umur bawah 20 tahun, bulu pun tak tumbuh lagi. Masa mamali mak bapak ko belum buat ko lagi la. Bodo punya anak pencuci taik joo loo 1mdv

Anonymous said...

Yang ko nak salah Bersatu kenapa. Cuba tengok si jamban dah kepanasan. Masih xdpt fikir siapa lagi. Bodoh btul!

Anonymous said...

Anak buah badi bin bawang ler tu

Anonymous said...

Soalan cepu emas untuk hj badi bin bawang....

Anonymous said...

Pasal mamali ni, salahnya kat baldi bin bawang jugak. Fuckwa dia tu jadi penyebab. Taksub sangat kat baldi bin bawang. Menyerah aje la kalu dah buat salah tu.

Anonymous said...

Pelik betul la. Kenapa madey tak lari ikut pintu belakang?

Anonymous said...

2 ekor pecah muka muka. 2 ekor lagi lari lintang pukang naik kereta takut pecah muka.

Tak la hebat mana orang suruhan barua joo loo merangkap pencuci taik perompak 1mdv tu

Anonymous said...

Dapat 50 hinggit sanggup budak suruhan barua joo loo tu pecah muka kena terajang.

Anonymous said...

Mcmtu punya perangai dan akhlaq,,ada hati nak tawan putrajaya. Alhamdulillah,,Allah swt tunjuk kod rakyat jelata,,,beginilah akglaq pakatun tiada harapan. Ppbm,pan,pkr dan dap,,,poorah...

Anonymous said...

Macam macam Allah tunjukan, macam diKota Sarang Semut dulu Allah bagi petunjuk juga, yang akan datang tak tau bagaimana lagi....

Anonymous said...

Ko anon 0421 kenapa bebal sangat. Lain kali jgn jilat bontot joo loo banyak sangat.
Dasar Macai!

PAK SUKIMAN said...

Assalamualaikum wr wb.

Salam ukhuwah islamiah buat semua saudaraku baik yang menjadi TKI/ TKW maupun yang ada di dalam negri.
BISMILLAHIRROHMANIRRAHIM
Mohon maaf jika kehadiran saya di blog ini
mengganggu kenyamanan pengguna blog,,
Kehadiran saya di sini hanya ingin menyampaikan kepada saudara teman" yang sedang dalam kesulitan atau
Terlilit hutang
ekonomi menurun -atau asmara - membutuhkan bantuan dana besar,
Jangan sungkan menghubungi MBAH KASSENG CALL/SMS : 0853-4288-2547
Anda Akan Berhasil Sukses Jika Anda Mau Mengambil Keputusan Untuk Mengikuti Ritual Gaib MBAH KASSENG ...
**** BELIAU MELAYANI SEPERTI: ***
1.NOMOR TOGEL
2.PESUGIHAN
3.UANG GAIB

…=>MBAH KASSENG<=…
CALL/SMS : +62853-4288-2547

Unknown said...

Awalnya saya hanya mencoba mengikuti program pesugihan akibat adanya hutang yang sangat banyak,dan akhirnya saya mencari jalan pintas meskipun itu dilarang agama,apa boleh buat dengan kondisi keuangan,dan akhirnya saya menemukan seorang dukun yang bisa membantu,saya di kasi pesugihan dana gaib tanpa tumbal sebesar 10M.alhamdulillah dengan seisin gusti allah dengan lantaran MBAH BUDI HARTONO,saya dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik dari sebelumnya,berkat bantuan MBAH BUDI HARTONO dengan waktu yang singkat,saya sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup,bagi saudarah bisa membuktikan sendiri,silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO di no 085256077899 untuk info lebih lengkap buka blog mbah karna di dalam blognya sumuanya sudah di jelaskan klik PESUGIHAN DANA GAIB TANPA TUMBAL yang penting anda yakin dan percaya,dan jangan samakan dengan dukun yang lainnya,bantuan MBAH BUDI HARTONO tidak ada epek samping aman tanpa tumbal,dan meman tidak ada duanya,wassalam dari saya ibu herlina..

Unknown said...

Betul!! hari tu kecoh karbon kredit di kelantan tapi bila kilang karbon kredit di penang disita terus barua tu senyap.. kaki klepet betul.. tuhan bayar cash je org macam ni..

Unknown said...

Sama je umno jilat bontot joo loo dgn pan jilat bontot guan eng..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.