Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PKR KELANTAN TERUS BERGOLAK

Tidak terima pelantikan ketua AMK baharu

Ab Aziz
Ab Aziz
(Ubah saiz teks) 
 
KOTA BHARU - Majlis Pimpinan PKR Kelantan tidak mengiktiraf pelantikan Mohd Khairul Amin Ab Rahman sebagai Ketua Angkatan Muda (AMK) negeri baharu menggantikan Dr Mohd Hafidz Rezal Amran.

Pengerusinya, Ab Aziz Ab Kadir berkata, hal ini kerana pelantikan baharu menggantikan Dr Mohd Hafidz Rezal itu jelas tidak dibuat mengikut proses wajar dan tidak demokratik.

Menurutnya, mengikut perkara 14.4 Peraturan Tetap AMK Malaysia,  jelas menyebut pelantikan ketua AMK negeri hendaklah dirunding bersama ketua-ketua AMK cabang dan Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri.

“Oleh yang demikian, saya dengan ini tidak mengiktiraf pelantikan ketua AMK Kelantan yang baharu,” katanya kepada Sinar Harian hari ini.

Pergolakan dalaman PKR semakin panas apabila Dr Mohd Hafidz Rezal dipecat sebagai Ketua AMK Kelantan dua hari lalu yang didakwa beliau cenderung bekerjasama dengan Pas.

Bagaimanapun Ketua Pemuda PKR, Nik Nazmi Nik Ahmad menafikannya sebaliknya menjelaskan keputusan tersebut dibuat sebagai memenuhi permintaan ahli parti di negeri itu selepas berbincang minggu lalu.

Dalam masa sama, Ab Aziz meluahkan rasa terkejut dan kesal dengan pemecatan Dr Mohd Hafidz Resal berkenaan dan beliau turut mempertikaikan proses pelantikan baharu dilakukan Nik Nazmi.

“Saya dengan ini selaku Pengerusi Majlis Pimpinan Kelantan, melantik Dr Mohd Hafidz Rezal selaku koordinator untuk sayap AMK Kelantan dan menggesa semua AMK cabang memberikan kerjasama.

“Bekerjasama sebagai satu pasukan memperkukuhkan parti di negeri ini bagi melancarkan dan memudah cara segala urusan bagi persiapan parti di Kelantan menghadapi pilihan raya umum nanti,” katanya.

Dalam pada itu, Mohd Khairul Amin dalam satu kenyataan memberitahu beliau menerima pelantikan tersebut dan berikrar akan terus memperkasakan  AMK Kelantan  serta memperkukuhkan  hubungan dalam Pemuda Pakatan Harapan negeri ini.

“Saya juga menyambut baik keputusan Majlis Presiden Pakatan Harapan yang menegaskan bahawa tiada sebarang hubungan politik dengan Pas di peringkat pusat mahupun negeri Kelantan.

“Saya menyeru seluruh ahli dan anggota AMK Kelantan untuk melupakan segala persengketaan dan kembali menguatkan kesatuan sesama kita dan seterusnya berkhidmat dengan bersemangat  demi kepentingan parti dan Pakatan Harapan,” katanya.

147 orang berkata:

Anonymous said...

Sebab apa?
Sebab ada satu pihak suka cium tapak kaki hadi.
Elok pun pecat. Boleh terus masuk pas.

Anonymous said...

Saya mewakili ahli pas kawasan batu gajah mengucapkan selamat menyambut hari kebangsaan ke 60 kepada tuan guru kami, tuan haji hadi awang. Semuga panjang umur dan murah rezeki. Saya juga mengucapkan selamat hari aidil adha kepada tuan haji hadi dengan ucapan, berapa banyak unta kena korban tahun ini, tuan haji?

"MAMBANGUN BERSAMA AMANAT TUAN GURU"

Anonymous said...

Ini tanda2 datuk seri hj hadi akan menjadi pm malaysia yang ke-8 dan datuk kadir menjadi tpm. Inilah saat yang kita tunggu2, yang kita nanti2.

Anonymous said...

Amanat tn guru banyak membantu kami. Kismis jampi dan air jampi al-fulusi telah kami bacakan amanat tn guru sebanyak 45 kali. Hasilnya amat menakjubkan.

Anonymous said...

Baguslah pkr bergolak.

Mt umno menyerahkan kpd presiden, ds najib membuat keputusan sama ada bekerjasama dgn pas. Kita doakan kerjasama ini akan terlaksana demi kebaikan politik kedua2 belah pihak. Diharap pas lebih matang dan tidak menolak kerjasama politik ini atas nama dan semangat melayu. Semoga langkah PH dan mahatir dapat kita sekat sebelum jadi kenyataan. Aminnn

Anonymous said...

Klu umno kejasama dgn pas, kita boleh ucap selamat tinggal kpd PH. Senang cakap, PH akan berkubur buat selama2nya hingga hari kiamat. Dan inilah yang paling ditakuti oleh Madey.

Cuba bayangkan undi BN + undi Pas. Menggeletar nuar nga rafizi...

Anonymous said...

Mau tekencing2 mat sabu ngan husam

An Anonymous said...

AMANAT MAT SABU!
(Ceramah PAS di Dataran MADI Perlis)

"Andainya satu hari nanti aku meninggalkan perjuangan ini (PAS) dan menyertai parti lain atau aku menubuhkan parti baru (PAN)...
Hangpa semua yang ada di dataran ini.. jangan ikut aku.. Pasai apa..??
Kerana pada masa itu aku dah tak betui.. Hangpa semua tetaplah bersama-sama PAS"

Mohamad Sabu atau 'Mat Sabu'

Anonymous said...

Tok guru tu dulu kafirkan org umno, dia dah mintak maaf ke? Oh ya.. surat terbuka tok guru dah sucikan PM dan ahli2 umno baru2 ni, takbirrrr.

Anonymous said...

Membangun bersama bow tie! Takbir!

Anonymous said...

di ni kembar jamal jamban ke? muka seiras

Anonymous said...

Anda lapar tak cukup makan? Nak miliki kereta mewah? Tak cukup duit bayar yuran universiti anak? Teringin beristeri ramai? Nak masuk syurga secara ekspres? Jangan susah hati;

1. Baca dan amalkan Amanat Hadi 10000x setiap hari selama 120hari tanpa henti.
2. Promote pada lima org kawan utk buat perkara yg sama (anda akan terima 15% pahala dari downline anda)
3. Istiqamah.

Nota: Perkara (1) mestikan berterusan, sekiranya tertinggal 1 hari ianya terbatal dan wajib diulang semula.

#sebarkan #selamatkanulamak #biniramai

Anonymous said...

Saya sebagai pendukung parti pas ingin sangat melihat tn guru Hj Hadi menjadi PM kelapan. Doa saya tn hj akan hadir bagi mengetuai sambutah Hari Kebangsaan 2018 nanti sambil mengebarkan bendera malaysia dan perkataan merdeka kita tukar menjadi Allahu Akbar. Saya harap sangat.

Anonymous said...

HAHAHA TAKBIRRRR!

Anonymous said...

Bila ceramah tu?

Tarikh:........?......
Masa:.........??......

Anonymous said...

Tolong bagi pautan youtube pls..
Ada youtube baru tak fitnah.

Anonymous said...

Kalu hadi jadi pm aku sunatkan kucing jantan aku.

Anonymous said...

KAH3, APA YG KAU MEREPEK NI SIDUNDU.

Anonymous said...

kah3, DUNGU OH DUNGU

Anonymous said...

SALAH TU. SEBABNYA DIA TAK DUNGU MACAM KAMU.

Anonymous said...

udah2 lah DUNGU

An Anonymous said...

Baguslah simpan harapan sebegitu.. tghh jgn duk diam saje macam ulamak barua dap yg duk ada tu..

An Anonymous said...

AMANAT MAT SABU!
(Ceramah PAS di Dataran MADI Perlis)

"Andainya satu hari nanti aku meninggalkan perjuangan ini (PAS) dan menyertai parti lain atau aku menubuhkan parti baru (PAN)...
Hangpa semua yang ada di dataran ini.. jangan ikut aku.. Pasai apa..??
Kerana pada masa itu aku dah tak betui.. Hangpa semua tetaplah bersama-sama PAS"

Mohamad Sabu atau 'Mat Sabu'

An Anonymous said...

Aiikkk .. UG fitnah kamu boleh percaya pulak.. keh keh

An Anonymous said...

Takkan lks jd pm baru nak sunatkan kucing tu..

Anonymous said...

Hehehe ada hati jadi PM rupanya lebai marang tuuu. Rajin2 la gi parlimen, jgn kerap ponteng sangat, amanah tuuu.

An Anonymous said...

Syukurlah.. daripada kit siang yg tak pakai bow tie jadi pm tapi kapir.. tak sanggup

An Anonymous said...

Jangan ikut amanat ni pulak..

AMANAT MAT SABU!
(Ceramah PAS di Dataran MADI Perlis)

"Andainya satu hari nanti aku meninggalkan perjuangan ini (PAS) dan menyertai parti lain atau aku menubuhkan parti baru (PAN)...
Hangpa semua yang ada di dataran ini.. jangan ikut aku.. Pasai apa..??
Kerana pada masa itu aku dah tak betui.. Hangpa semua tetaplah bersama-sama PAS"

Mohamad Sabu atau 'Mat Sabu'

An Anonymous said...

Kecewa lah tu tghh berani tolak pkr.. lobai pangkor 2 sonyap hilang entah ke mano.. malulah tu fitnah UG tak menjadi.. keh keh

An Anonymous said...

Org lantik apa salahnya bukannya macam che det yg mintak sendiri walaupun kalah dgn ku li dulu tapi sbb nak sgt jawatan pm terus lampu padam masa kira undi..

An Anonymous said...

Nape tak suruh rapiji jgn ponteng mesyuarat biro politik? Sesama pkr dah kecut keh keh..

Anonymous said...

Kikiki tok guru pun kaki ponteng, rafizi apatah lagi hehehe

An Anonymous said...

Semua ahli parlimen kaki ponteng kecuali ahli parlimen pas yg punyai hal penting yg lain.. boleh bagi tak nama ahli parlimen PH tak yg tak pernah ponteng.. keh keh mesti tak boleh punya.. dasar barua dap.. keh keh

Anonymous said...

Kikiki hadi ponteng parlimen tapi hadir majlis tahnik, dapat side income la tuu. Elaun ahli parlimen sebat jugak. Maklum la bini ramai kikiki

Anonymous said...

JANGAN BUAT FITNAH, TUAN GURU TAK BERAPA SIHAT, TAK LARAT PERJALAN JAUH, DEKAT DEKAT LARATLAH

Anonymous said...

Cuba ambil gambar Jamal banjar sungai besar letak sebalah gambar dia ni ada iras iras tak????

An Anonymous said...

Bini ramai takpe tapi jangan lah kaki kelab malam.. semua ahli parlimen dapat elaun termasuk lah yg menang atas tiket parti pas tapi lompat ke parti lain aka barua.. keh keh.

An Anonymous said...

Fitnah UG bukan ke ulamak pangkor 2 aka barua dap yg mulakan?

Anonymous said...

Kikiki ulamak apa mcm tu. Tu *alamak* kalau perangai takda beza dgn mp yg lain. Berlakon jer lebih kikiki

Anonymous said...

Ulamak pangkor pulak yg disalahkan. Hahaha bijak betul hadi tu, dia yg mulakan UG dgn nasha org lain pulak dikambingkan, hahaha hadi mmg bijak kenakan org, maklum laa org melayu mmg senang ditipu dgn jubah dan serban.

An Anonymous said...

Jadi UG dah jadi la..bila ek? Keh keh.. org baghal macam pan memang sampai sekarang percaya keh keh..

Anonymous said...

Ada maklumat bila mat sabu cakap gitu?

Tarikh: ???????
Masa: ???????
Tempat: ??????
Sumber youtube:??????

Anonymous said...

Kikiki arwah kesian kat arwah TGNA, kena main dgn hadi marang n the gang.

Anonymous said...

Wan rosli, sila beli maklumat lengkap tentang ucapan mat sabu tu.

Tarikh: ?????
Masa: ?????
Tempat:?????
Pautan youtube:?????

Klu x ada, fitnah aje tu.

Anonymous said...

Aikkkk wan rosli, fitnah balas fitnah jugak ke? Ustaz mana ajar mcm tu?

Anonymous said...

TGNA KATA MEMANG ADA UG. KITA CUMA IKUT CAKAP TGNA. YOUTUBE TGNA CAKAP PUN ADA.

SIAPA FITNAH? TGNA FITNAH?

Anonymous said...

Kalu hadi jadi pm baru dia nak sunatkan kucing dia. Klu lks jadi pm dia sunatkan telo ko

Anonymous said...

Sapa nak lantik kaki ponteng jadi pm tu??

Anonymous said...

Kesian tgna. Macai pas kata ug tu fitnah. Bukan ker ug tu kuar dr mulut tgna time dia marah haha?

Tgna fitnah ke?
Cuba tengok youtube. Aku tau pun dr youtube. Tak tau pulak org yg cakap dlm youtube tu fitnah....kik3

Anonymous said...

Kita ahli pan memang percaya dengan apa yg tgna cakap

Anonymous said...

Selamat hari raya korban kpd hj hadi. Betapa banyak unta dah tn hj korbankan tahun ini?

Anonymous said...

Kenapa mata tn haji nampak kuning sikit? Pankreas tn hj ok ker? Cuba check air kencing, takut kencing manis naik...

Anonymous said...

Hj kalu nak jadi pa boleh pergi iran sana. Jadi pm iran power lebih

Anonymous said...

apa tujuan kita buat komen ni? ini semua GST punya pasal, kos sara hidup melambung, secara tak langsung kita dah jadi tak tentu hala, asyik komen merapu saja....PRU14 nanti kita pakat tumbangkan BN kita cuba sepenggal, kalau tak berubah juga kita mintak tentera ambik alih biar padan muka kita semua biar maklaun maklaun yang nak terus nak pegang berkuasa melopong, YA ALLAH YANG MAHA BERKUASA SELAMATKAN LAH KAMI RAKYAT MALAYSIA DARI SEGALA BENCANA

Anonymous said...

Semoga arwah tgna tenang di sana. Dia ulama sebenar; tuturkata lunak dan akhlak mulia tak mcm tghaha suka makihamun dan sanggup terima rm90juta dari najib, kesian.

Anonymous said...

Ya setuju. Kita tumbangkan BN dan parti PAS pengacau tuu. Amiin.

Anonymous said...

Komen2 kat sini merapu sebab tuan blog pun kaki merapu.

Anonymous said...

BETUL ... SETUJU...ALLAHYARHAM TGNA BERBEZA DENGAN PEMIMPIN SEKARANG INI, CARA KEPIMPINANNYA MENYEBABKAN ORANG YANG BENCI DENGAN ARWAH BOLEH BERBAIK BAIK DENGAN BELIAU, BAYANGKANLAH MB PAHANG BOLEH TOLONG BAWAKAN BEG ARWAH SEMASA MESYUARAT MAJLIS RAJA RAJA, MALAH ARWAH DALAM TULISANYA MEMUJI MB PAHANG MENGHORMATI ORANG TUA, ARWAH JUGA SEORANG INSAN YANG PEMAAF, ARWAH MEMAAFKAN ORANG ORANG YANG MEMAKI, MENGUTUK DAN SEBAGAINYA, SEMUGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT KEATAS ROH TGNA

Anonymous said...

Hadi pun disayangi. Dalil, rm90juta masyuk dlm akaun affin bank.

Anonymous said...

Hal ug tu kita dengar cakap tgna kat youtube. Klu tgna fitnah, kita pun ikut fitnah jugak la.

Anonymous said...

tuan blog bukan saja merapu, batu api, adu domba, menghasut, mengutuk semua ada , bila nak berubah tak taulah, berubahlah pak karamu

Anonymous said...

Ug tu arwah nik aziz ada cakap kat youtube. Kalu ug tu fitnah, maknanya apa yg arwah nik aziz tu cakap dlm youtube tu fitnah jugaklah.

Anonymous said...

TAPI AKU PERCAYA 100% ARWAH NIK AZIZ TAK FITNAH PASAL UG TU....

Anonymous said...

hal ug tu memang betul cuba dengar apa yang dikatakan oleh hasan ali wal bugisi dalam u tubenya, malah hasan ali dalam u tubenya mahu pas menyingkirkan pemimpin pemimpin gang mat sabu semasa muktamar dua tahun lalu.....bla bla bla ug.... siapa sokong ustaz nasa..... siapa sokong... hasan ali wal bugisi, itu antara kata kata yang ada dalam u tube tersebut

Anonymous said...

Yg pasti, hadi tu maksum mcm nabi dimata walaunta, sesuai jadi Presiden di Iran.

Anonymous said...

nak tau hal ug cuba gogle UG SIRI 3, DENGAR APA YANG HASSAN ALI KATAKAN

Anonymous said...

Dia dungu mcm kamu

Anonymous said...

Ulamak suu jadi pm pun kita tak sanggup

Anonymous said...

Sapa2 kata UG tak ada, maknanya dia dah mengesahkan tgna menipu pasal UG

Anonymous said...

Tn guru nik aziz kata ug memang ada dan dia tahu siapa terlibat. Unta pas yg akan kena korban pulak kata ug tak ada dan cuma fitnah.

Sapa yg fitnah ni?
Tgna ke unta pas?
Kompius aku....

Anonymous said...

Aku pulak dengor pasal UG ni bila arwah nik aziz marah "orang tua tu" kat youtube sbb dia langgar keputusan muktamar. Kalu arwah nik aziz tak cakap pasal ug tu, aku pun tak tau.

Aku percaya apa yg arwah nik aziz cakap. Kalu sapa2 tak pecaya cuba tanya lobai youtube. Lobai youtube tak tipu macam lobai musang berjanggut

Anonymous said...

Elehhhh..duit potongan gaji cikgu nak bayar kwsp ngan hutang koperasi pun korang sebat, inikan pulak UG. Senang aja nak berUG tu...kik3

Anonymous said...

Nik aziz dulu mursidul am. Semua dia cakap tu betul, ada ug. Wan rosli tu unta peliharaan badi bin bawang je. Korang nak caya cakap mursidul ker cakap unta belaan?

Anonymous said...

Aku dengor kat youtube ada orang cakap tn hj badi ada jumpa tun zzzzzzzz mintak jawatan pm. Tapi tun zzzzzzzz tak bagi..

Anonymous said...

Kaki ponteng ada hati nak jadi PM

An Anonymous said...

Arwah kan telah disalahfahamkan oleh husam kusam yg kononnya UG tu ialah pas bergabung dgn umno.. mujurlah tghh pergi jumpa arwah dan jelaskan perkara sebenar.. maka husam kusam pun arwah tak jadi nak lantik jd mb kelantan dan dpt ke mat yaakob.. alhamdulillah.. kalau dpt ke barua dap tu tak tahulah jd lagu mana.. khabarnya barua dap tu kini jd pengerusi negeri pulak! Keh keh..

An Anonymous said...

Sebaiknya kita org melayu tumbangkan bn dan ph sekaligus terutamanya Dap...

An Anonymous said...

Begitulah akhlak ulamak pas disayangi oleh org islam dan dibenci oleh kafirun dan munafikun..

Imam syafei mmg betul..

An Anonymous said...

Mana UG nya sekarang 8:21? Keh keh pan memang bangang..

An Anonymous said...

Arwah kan telah disalahfahamkan oleh husam kusam yg kononnya UG tu ialah pas bergabung dgn umno.. mujurlah tghh pergi jumpa arwah dan jelaskan perkara sebenar.. maka husam kusam pun arwah tak jadi nak lantik jd mb kelantan dan dpt ke mat yaakob.. alhamdulillah.. kalau dpt ke barua dap tu tak tahulah jd lagu mana.. khabarnya barua dap tu kini jd pengerusi negeri pulak! Keh keh..

An Anonymous said...

Begitulah bangangnya pan sumber youtube pun jd pegangan.. sebab tu lah bila alQuran kata hudud tu wajib tapi bg pan youtube jgk jd pegangan.. astaghfirullah..

An Anonymous said...

Betul mmg katanya kaki ponteng mesyuarat biro politik ingin jd pm.. keh keh

An Anonymous said...

Semoga kedua orgtuamu sihat walafiat jika masih ada..

Anonymous said...

Ulamak cinta dunia, nafsu besar nak jadi PM sebab tu sanggup lacurkan agama demi jawatan. Akhir zaman.

Anonymous said...

kita percaya apa yg tgna cakap dlm yutube tu betul. Tgna bukan kaki fitnah.

Anonymous said...

Bila pulok fizi cakap nak jd pm. Klu badi memang ada la org cakap kt ytube

Anonymous said...

Tgna tak cakap pun dia disalahfahamkan oleh husam.

Yg dia cakap dlm ytube tu memang ada barua2 buat ug. Tu yg dia marah sgt tu.

Ytube blm buang. Sat tadi baru tgk. Jd mmg bkn fitnah la, kompem ada.

Anonymous said...

Adoii...asan ali pom ada cakap jugak.

Anonymous said...

Klu hadi cakap mmg ak x caya. Tapi tgna cakp aku caya.

Anonymous said...

Ayatollah Badi Bawang alMarang nak jadi PM nak jadikan malaysia mcm iran.

Anonymous said...

Wan Rosli..bila pulak org pan tak caya hudud tu wajib?? Siapa org pan yg kata hudud dlm quran tu x wajib?

Siapa cakap: ????
Tarikh:?????
Masa:??????
Tempat:?????

Kuat betul fitnah. Akidah org lain pun ko tau...

Anonymous said...

Ak x nak dia jd pm. Tkut dia suruh kita gtg amanat dia sblah gmbr ayatola komeni...

Anonymous said...

Ytube x tipu. Wan rosli tipu

Anonymous said...

Hasn ali ada cakap.
Arwah tgna pun ada cakap.
Itu org pas sendri cakap.
Itu UG ada.

Lagi mau sembang ka?

Anonymous said...

Klu wan rosli x percaya, bole jumpa Hasn ali dan tanya. Dia hidup lg

Anonymous said...

Klu wan rosli x pecaya ajaran yg dia bawa tu sesat, pegi tanya bapa kandung dia sementara bapa dia masih hidup... x tau la klu bapa dia da masuk umno..

Anonymous said...

Wan rosli dah buta perut, byk sangat baham dedak.

Anonymous said...

Unta ternak makan dedak memang jinak. Senang badi nk buat korban.

Anonymous said...

Patot ler dia suka himpit najib. Rupanya nk jadi piem.

Anonymous said...

Wan rosli buta mata. Cakap tgna kat ytube pasal UG pn dia kata fitnah. Apa punya unta ternak mcm ni

Anonymous said...

Wan rosli, kembalilah ke pangkal jalan, ikutlah jalan yg lurus.

Anonymous said...

Klu kafir kita senang tau klu nak sesatkan kita. Kalu ulama suu klu tak hati2 memang senang kita pun jadi sesat. Sbb tu kena tapis perbuatan ulama suu tu halus2. Jangan ikut membabi buta mcm unta ternak yg kenyang dedak.

Anonymous said...

Bodohnya geng2 penjilat tahi dap ni. Utube dan dengar org cakap dijadikan bukti. Yg dah terbukti ialah mat SAPU yang khalwat dgn bini org tu dan sembang lucah,,

Anonymous said...

6.33 kamu ada ke masa tu??? jangan jangan kamu pun join sekali tak??? sebab semua kamu tahu?? dia orang ada bukak pakaian tak? bilik no berapa??? jam berapa????hari apa??? berapa hari bulan?? bulan berapa??? tahun berapa??? kamu sekodeng yeeeeeee oooo itu kerja kamu....


alang alang merapu baik terus merapu, pak karamu kita tukar pak karapu

Anonymous said...

Nik aziz tak ada pun cakap husam yg bgtahu dia.

Yg dia bgtau ug memang dah jln senyap2 dan dia tahu siapa ketua ug tu. Tu yg dia marah sgt kat mamat ug tu..

Anonymous said...

Bodo la nik ajis tu. Cakap husam pun dia pecaya.....kih3

An Anonymous said...

Ada ulamak yg sanggup jadi pm selagi boleh jadi barua dap.. kehkeh..

An Anonymous said...

Harap ulamak pangkor 2 tidak jual agama dgn menunjukkan contoh bhw islam yg 'betul' ialah kena jadi barua dap dulu.. takkan sampai macam tu kot?

An Anonymous said...

Kalau jd barua memang dap senang nak buat korban..

Anonymous said...

Ada tak ytube yg tunjuk nik aziz cakap hadi jumpa dia bgtau hal ug.
Mana? Mana?

Nik aziz dah meninggal, dah tak bole jawab, baru ko cakap hadi jumpa dia bincang UG. Oii.. wan rosli, sedih roh nik aziz ko fitnah dia mcm turr...

Klu tgna ada cakap baru org percaya. Kalu hadi cakap, lembu dan unta aje percaya.

An Anonymous said...

Tak pa yg paling penting "abang suka tengok bulu mah"..

Anonymous said...

SEDIA ROH TGNA TENGOK TGHH BERPELUK DGN AJIB. LAGI SEDIH ROH TGNA TENGOK TGHH CAKAP KETUA PEROMPAK BOLEH JADI PEMIMPIN

An Anonymous said...

Kih kih.. apa bukti yg korang nak lagi.. sedangkan fitnah UG pun senang2 korang percaya.. takde pulak mintak bukti dekat ulamak pangkor 2 tu..

An Anonymous said...

Sebab tu ada ulamak suu yg suka bawak fitnah UG..

An Anonymous said...

Yg paling penting "abang suka buku mah!"..

Anonymous said...

Sebelum tumbangkan bn, tumbangkan badi bin pawang dulu

Anonymous said...

Tapi tgna marah kat hadi. Marah betul dia. Tak caya tanya lebai ytube

Anonymous said...

BARUA UG

Anonymous said...

Menang bapa dia kata anak dia ajar ajaran sesat. Anak derhaka tu

An Anonymous said...

ATGNA telah disalahfahamkan oleh husam kusam bahwa UG tu adalah pas bergabung dgn umno.. mujurlah TGHH pergi berjumpa sendiri ATGNA utk menerangkan keadaan sebenar.. setelah faham maka tak jadilah ATGNA melantik husam kusam sbg MB baru Kelantan.. Alhamdulillah.. syukran 3x.. tak boleh dibayangkan barua dap jadi MB Kelantan negeri serambi Makkah!

An Anonymous said...

ATGNA telah disalahfahamkan oleh husam kusam bahwa UG tu adalah pas bergabung dgn umno.. mujurlah TGHH pergi berjumpa sendiri ATGNA utk menerangkan keadaan sebenar.. setelah faham maka tak jadilah ATGNA melantik husam kusam sbg MB baru Kelantan.. Alhamdulillah.. syukran 3x.. tak boleh dibayangkan barua dap jadi MB Kelantan negeri serambi Makkah!

Anonymous said...

Hadi korban unta jinak supaya senang rembat dedak sorang3

An Anonymous said...

Mengaku jugak akhirnya bhw pan memang tergamak jika LKS jadi PM.. memang bangsatlah pan ni!

Anonymous said...

Memang tgna cakap ada ug. Masuk court pun tgna tak boleh elak sbb dia memang ada cakap

An Anonymous said...

Jgn buat malu pan.. sampai tak tahu tunggakan gaji cikgu tu dah setel.. selagi dap tak bgtahu korang berita terkini selagi tu korang takkan tahu kan? Dasar barua dap!

ATGNA telah disalahfahamkan oleh husam kusam bahwa UG tu adalah pas bergabung dgn umno.. mujurlah TGHH pergi berjumpa sendiri ATGNA utk menerangkan keadaan sebenar.. setelah faham maka tak jadilah ATGNA melantik husam kusam sbg MB baru Kelantan.. Alhamdulillah.. syukran 3x.. tak boleh dibayangkan barua dap jadi MB Kelantan negeri serambi Makkah!

Anonymous said...

Bila dia cakap?

Tarikh, masa, tempat???

Kuat mu fitnah, wan rosli. Macam hadi fitnah taukeh pil kuda kat org pkr tengganu. Ada kat youtube

An Anonymous said...

Lagi sedih kalau tgk ulamak fitnah UG berpeluk sakan dgn kafir lahanat yg anti islam.. keh keh..

An Anonymous said...

Kita tumbangkan pemimpin kafir harbi dulu la.. please please please.. lepas tu baru kita tumbangkan ulamak pangkor 2 kaki fitnah UG..

An Anonymous said...

Marah sebelum peristiwa di bawah je:

ATGNA telah disalahfahamkan oleh husam kusam bahwa UG tu adalah pas bergabung dgn umno.. mujurlah TGHH pergi berjumpa sendiri ATGNA utk menerangkan keadaan sebenar.. setelah faham maka tak jadilah ATGNA melantik husam kusam sbg MB baru Kelantan.. Alhamdulillah.. syukran 3x.. tak boleh dibayangkan barua dap jadi MB Kelantan negeri serambi Makkah!

Anonymous said...

Buruk akhlak. Tak boleh nak konar terus tambah fitnah. Ahli neraka weil 7.55 ni

An Anonymous said...

Hasan Ali bermaksud UG ke? Dia sebenarnya bermaksud kerjasama demi islam dan rakyat bukannya demi kafir lahanat yg anti islam..

An Anonymous said...

Atgna cakap sebelum kejadian spt di bawah:

ATGNA telah disalahfahamkan oleh husam kusam bahwa UG tu adalah pas bergabung dgn umno.. mujurlah TGHH pergi berjumpa sendiri ATGNA utk menerangkan keadaan sebenar.. setelah faham maka tak jadilah ATGNA melantik husam kusam sbg MB baru Kelantan.. Alhamdulillah.. syukran 3x.. tak boleh dibayangkan barua dap jadi MB Kelantan negeri serambi Makkah!

An Anonymous said...

Ulamak pangkor 2 lagi teruk iaitu fitnah UG kan kan?

An Anonymous said...

Barua fitnah UG sama dgn barua dap!

An Anonymous said...

Mungkinkah bapa arwah tak ada di tempat kejadian.. maka tak tahu citer sebenar.. keh keh

An Anonymous said...

Pan korban DAP.. dasar barua..

An Anonymous said...

Masa tu belum lagi jadi seperti di bawah:

ATGNA telah disalahfahamkan oleh husam kusam bahwa UG tu adalah pas bergabung dgn umno.. mujurlah TGHH pergi berjumpa sendiri ATGNA utk menerangkan keadaan sebenar.. setelah faham maka tak jadilah ATGNA melantik husam kusam sbg MB baru Kelantan.. Alhamdulillah.. syukran 3x.. tak boleh dibayangkan barua dap jadi MB Kelantan negeri serambi Makkah!

An Anonymous said...

Bukan ke pan dan ulamak pangkor 2 dah biasa dgn fitnah termasuk fitnah UG.. sehingga berita tipu pun dianggap berita betul macam fitnah UG.. tu lah akibat percaya ulamak pangkor 2

Anonymous said...

Sabar sabarrr... baca amanat hadi 10x insyaAllah hati tenang mcm khomeini.

An Anonymous said...

Bukan ke aku dah pesan baca amanat spt di bawah:

AMANAT MAT SABU!
(Ceramah PAS di Dataran MADI Perlis)

"Andainya satu hari nanti aku meninggalkan perjuangan ini (PAS) dan menyertai parti lain atau aku menubuhkan parti baru (PAN)...
Hangpa semua yang ada di dataran ini.. jangan ikut aku.. Pasai apa..??
Kerana pada masa itu aku dah tak betui.. Hangpa semua tetaplah bersama-sama PAS"

Mohamad Sabu atau 'Mat Sabu'

Anonymous said...

APA YANG DIKATAKAN MAT SABU TU MEMANG BETUL, DIA DAH TAK BETUL, ITU SEBAB DIA TINGGALKAN PAS DAN SEMUA APA YANG PAS BUAT, BIARKAN DIA, ALLAH YANG AKAN MENENTUKAN DIA MASUK SYURGA KE MASUK NERAKA, KITA PUN BELUM TENTU MASUK SYURGA ENTAH ENTAH KITA MASUK NERAKA, KALAU KITA ASYIK BERDENDAM, BUSUK HATI, MENGUTUK, MEMAKI, BERPERASANGKA BURUK, APA YANG KITA DAPAT???? DAPAT DOSA, KALAU DOSA APA BALASAN NYA???

Anonymous said...

Bergelumanglah barua2 DAP aka PAN dgn fitnah yg dimulakan oleh ulamak pangkor2 dan huse lahanat...bertaubat la sebelum terlambat

Bandiman Di Mojokerto said...


Saya mengucapkan banyak terima kasih kepada MBAH SERO,yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terpikirkan dari benak saya,kalau nomor yang saya pasang bisa tembus,dan alhamdulillah kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 saya,sebenarnya saya bukan penggemar togel,tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan,dan akhirnya saya minta tolong sama MBAH SERO.dan dengan senang hati MBAH SERO mau membantu saya,nomor yang dikasi MBAH SERO.2D sama 4D putaran SGP dan HK semuanya bener2 terbukti tembus,sudah 3X putaran saya menang,dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menghubunginya,jika teman2 ingin mendapatkan angka jitu 2D 3D 4D yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi MBAH SERO di no 082_370_357_999 untuk info lebih lengkapnya buka blog MBAH karna di dalam blognya semuanya sudah lengkap

KLIK DISINI PESUGIHAN TANPA TUMBAL

ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya

Anonymous said...

APA ITU TAJASSUS?? AL-HUJURAT AYAT 12 "WAHAI ORANG ORANG YANG BERIMAN JAUHILAH DARI KEBANYAKAN DARI SANGKAAN KERANA SEBAHAGIAN DARI SANGKAAN ITU ADALAH DOSA DAN JANGANLAH KAMU MENGINTIP MENCARI CARI KESALAHAN ORANG"

pak alresky said...

ASS..WR.WB.SAYA pak alresky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-3744-3355) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-3744-3355)
BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
>>>>>TOTO TOGEL 2D 3D 4D KLIK DISINI <<<<<
DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL















ASS..WR.WB.SAYA pak alresky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-3744-3355) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-3744-3355)
BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
>>>>>TOTO TOGEL 2D 3D 4D KLIK DISINI <<<<<
DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL















PAK.KARTA RUSDIANTO said...

KISAH NYATA DARI SAYA BPK.KARTA BUKAN REKAYASA INI BETUL2 NYATA DIKELUARGA KAMI.

Assalamualaikum wr.wb,saya BPK.KARTA seorang buruh tani di madium jawa timur ingin mengucapka banyak terimah kasih kepada KI WARSA atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan KI WARSA pula yang telah memberikan angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut turut tembus.sekali lagi makasih yaa AKI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 400 ribu dan akhirnya saya menang.Berkat angka gaib hasil ritual AKI WARSA saya sudah buka usaha matreal di jakarta dan istri saya juga buka butyk baju dimall mangga dua. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS AKI WARSA di nomor hpnya di: 0852 4968 9269 atau KLIK DISINI dan ramalan AKI WARSA memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus.
KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET…

*** Angka Ritual Gaib Singapura

*** Angka Ritual Gaib Hongkong

*** Angka Ritual Gaib Malyaisia

*** Angka Ritual Gaib Sidney

*** Angka Ritual gaib Kuda Lari

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.9
hermes belts
adidas nmd runner
salomom shoes
prada outlet
nike tn
mbt shoes outlet
reebok
nike huarache
yeezy boost 350 v2
true religion jeans

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.