Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHADHIR PUNYA PASALLAH PROGRAM JADI KECOH

Siapa sebenarnya mula baling kerusi?

0
 Mohamad Taufik Abas
Mohamad Taufik Abas
 
SHAH ALAM - Exco  Armada, Mohamad Taufik Abas menjelaskan Tun Dr Mahathir Mohamad bukan sasaran untuk dicederakan sebaliknya kerusi yang dibaling  disasarkan kepada dirinya yang berada di barisan hadapan.

Taufik berkata, tindakan pembuat kacau itu bertujuan  menghentikannya daripada terus bertanyakan soalan kepada Pengerusi Bersatu itu.

Beliau turut meminta orang ramai merujuk semula video kerusi pertama dibaling hampir sampai kepadanya bukannya kepada Mahathir yang jaraknya agak jauh.

“Jadi kalau nak reka cerita pun biarlah logik jangan nampak sangat mainan kotor macam ini. 

Seandainya si pembaling memang nak tujukan kerusi itu kepada Tun, bukanlah perkara yang sukar kerana Tun berdiri di atas pentas secara terbuka. Tun adalah sasaran yang amat mudah,” katanya.

Menurutnya, dapat dilihat juga dengan jelas ada beberapa objek yang dibaling menerusi tingkap  bilik atas dewan  yang menempatkan urusetia program bersama salah seorang ketua armada negeri dan pengikutnya.

“Ini bukanlah pertama kali orang-orang  tertentu dalam Bersatu menggunakan taktik lakonan dan cuba menyalahkan pihak lain.

 “Syed Saddiq mesti bertanggungjawab terhadap insiden yang jelas dirancang oleh Armada. Bukan menyalahkan orang lain,” katanya.

6 orang berkata:

Anonymous said...

Ada lagi lembu2 pemakan dedak...dedak oh dedak
Gunakan akal yang dikurniakan.
Kalau akal tak digunakan baik jadi binatang.

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [5075] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 940 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

Jika kerana tun m, maka tun m adalah ph,,jika betul umno upah bbrp individu supaya provok dan timbulkan kekecohan,,,maka ia tiada kena mengena dgn pas. Tun m pun umno jugak,,baru dua tiga hari ni saja keluar umno. Perangai umno masih ada lagi....

Unknown said...

Awalnya saya hanya mencoba mengikuti program pesugihan akibat adanya hutang yang sangat banyak,dan akhirnya saya mencari jalan pintas meskipun itu dilarang agama,apa boleh buat dengan kondisi keuangan,dan akhirnya saya menemukan seorang dukun yang bisa membantu,saya di kasi pesugihan dana gaib tanpa tumbal sebesar 10M.alhamdulillah dengan seisin gusti allah dengan lantaran MBAH BUDI HARTONO,saya dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik dari sebelumnya,berkat bantuan MBAH BUDI HARTONO dengan waktu yang singkat,saya sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup,bagi saudarah bisa membuktikan sendiri,silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO di no 085256077899 untuk info lebih lengkap buka blog mbah karna di dalam blognya sumuanya sudah di jelaskan klik PESUGIHAN DANA GAIB TANPA TUMBAL yang penting anda yakin dan percaya,dan jangan samakan dengan dukun yang lainnya,bantuan MBAH BUDI HARTONO tidak ada epek samping aman tanpa tumbal,dan meman tidak ada duanya,wassalam dari saya ibu herlina..

Unknown said...

Tun tak perlu risau kerana dia tidak akan dibunuh sebagaimana org memali dibunuh!!

Unknown said...

Tun tak perlu risau kerana dia tidak akan dibunuh sebagaimana org memali dibunuh!!

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.